Gå til innhold

Baby kan ikke holde nakken eller hodet opp-12 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater magetrening. Prover aa ha henne over meg,,men gjor ikke saa mye for nakken foler jeg. Hun er tolv uker og kan ikke holde nakken opp liggende. Klarer halvveis i baereposisjon men vingler med hodet.

er redd jeg ikke gjor nok:-( hylgriner om jeg legger henne pA magen paa stellebord eller gulv.

kan merkes at hun ikke ammes fra bryst men flaske. 

er det noe galt her?:(

Anonymkode: c9fc1...0f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sansynlig ikke noe galt :) bare fortsett med magetrening likevel. Litt her og litt der, så kommer det seg :) bære opp (mens du passer på) er også trening 

Anonymkode: ac3c4...316

Skrevet

Sjekk med fysioterapeut? Blir visstnok dekket. Snakk med helsesøster. 

Anonymkode: e05da...2f4

Skrevet

Hadde dratt te fysio på helsestasjonen. Er sikkert ikke noe galt, men greit å få det avklart. Ha baby mye på brystet ditt med ansiktskontakt, kos og lek.. ligg litt bakover.

Anonymkode: 7e9b2...8ff

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde dratt te fysio på helsestasjonen. Er sikkert ikke noe galt, men greit å få det avklart. Ha baby mye på brystet ditt med ansiktskontakt, kos og lek.. ligg litt bakover.

Anonymkode: 7e9b2...8ff

Ja prover aa ligge saann hver dag, hun blir lei etter 5 sek. :( skal prove fysio idag

Anonymkode: c9fc1...0f4

Skrevet

Sikkert ikke ikke noe unormalt, babyer er jo forskjellige. Men side hun viser så tydelig ubehag også oppå deg, så kan det være greit å sjekke ut hvis baby er plaget av noe :) 

Anonymkode: e214a...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...