AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hater magetrening. Prover aa ha henne over meg,,men gjor ikke saa mye for nakken foler jeg. Hun er tolv uker og kan ikke holde nakken opp liggende. Klarer halvveis i baereposisjon men vingler med hodet. er redd jeg ikke gjor nok:-( hylgriner om jeg legger henne pA magen paa stellebord eller gulv. kan merkes at hun ikke ammes fra bryst men flaske. er det noe galt her?:( Anonymkode: c9fc1...0f4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Mest sansynlig ikke noe galt bare fortsett med magetrening likevel. Litt her og litt der, så kommer det seg bære opp (mens du passer på) er også trening Anonymkode: ac3c4...316
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Sjekk med fysioterapeut? Blir visstnok dekket. Snakk med helsesøster. Anonymkode: e05da...2f4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Hadde dratt te fysio på helsestasjonen. Er sikkert ikke noe galt, men greit å få det avklart. Ha baby mye på brystet ditt med ansiktskontakt, kos og lek.. ligg litt bakover. Anonymkode: 7e9b2...8ff
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde dratt te fysio på helsestasjonen. Er sikkert ikke noe galt, men greit å få det avklart. Ha baby mye på brystet ditt med ansiktskontakt, kos og lek.. ligg litt bakover. Anonymkode: 7e9b2...8ff Ja prover aa ligge saann hver dag, hun blir lei etter 5 sek. skal prove fysio idag Anonymkode: c9fc1...0f4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Sikkert ikke ikke noe unormalt, babyer er jo forskjellige. Men side hun viser så tydelig ubehag også oppå deg, så kan det være greit å sjekke ut hvis baby er plaget av noe Anonymkode: e214a...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå