GÃ¥ til innhold

Dere som er 30+ Uker😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30+1 nå etter midnatt, og jeg må bare spørre hvor mange ganger dere er oppe å tisser om natten? 
Sovnet ved 21’tiden, og våknet for en time siden med vondt i magen og full blære som ikke riktig helt fikk tømt seg. 
gjorde ikke vondt når jeg tisset, men kjente fortsatt litt slik sår/øm følelse på siden av magen og på siden bak på hoftene. 
måtte ned igjen nå, og det er samme rulla liksom. Det er som at det ikke blir ordentlig tomt.. er dette her vanlig? Jeg begynner å bekymre meg bittelitt for UVI

Anonymkode: eddf9...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er 30+1 nå etter midnatt, og jeg må bare spørre hvor mange ganger dere er oppe å tisser om natten? 
Sovnet ved 21’tiden, og våknet for en time siden med vondt i magen og full blære som ikke riktig helt fikk tømt seg. 
gjorde ikke vondt når jeg tisset, men kjente fortsatt litt slik sår/øm følelse på siden av magen og på siden bak på hoftene. 
måtte ned igjen nå, og det er samme rulla liksom. Det er som at det ikke blir ordentlig tomt.. er dette her vanlig? Jeg begynner å bekymre meg bittelitt for UVI

lenge til du skal inn igjen med urinprøve?

Anonymkode: 0c297...a63

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

lenge til du skal inn igjen med urinprøve?

Anonymkode: 0c297...a63

2 uker ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hmmm… kan høres ut som uvi. Er 30+2 idag og må ikke på do om natta :) men det igjen er jo individuelt! 

Anonymkode: dbfb3...ad9

Skrevet

Uke 39 nå. Har stort sett tisset en gang per natt siden uke 8 :P Men de smertene høres veldig ut som UVI - ring legekontoret ditt og be om å få levere en urinprøve idag! 

Anonymkode: 17e1c...ff8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...