Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 Top Model Norge 2005. Er det Sandra hun heter, hun som sier dette? Hun må ha levd et utrolig beskyttet og begivenhetsløst liv hvis dette er det verste hun har opplevd. Jeg håper inderlig hun ikke møter virkelig motgang i verden, for det vil bli vanskelig for henne å takle tror jeg...
Gjest 1111 Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 Hvis hun mener det helt bokstavelig, så er jeg helt enig med deg. Men uttrykket "det er det verste jeg har opplevd" brukes nå ikke så veldig bokstavelig, er nå heller et utrykk for at det rett og slett ikke var så greit.
aline Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 jeg har opplevd det jeg selv oppfattet som utroskap, og selv om jeg ikke har levd ett liv på roser så vil jeg påstå at det akkurat da føltes som noe av det jævligste jeg hadde vært med på. (og ja, det var jeg som var utro.) selv om min reaksjon er at man må tåle å kunne spille om man skal være top model, så skjønner jeg at det kan føles som å være utro mot kjæresten sin når man kysser en annen, og det å være utro er faktisk IKKE en kul følelse dersom man faktisk elsker kjærsten sin. og man kan uttrykke seg sterkere en nødvendigvis riktig, spesiellt når man føler seg lusen og guffen og følelsesmessig utsatt. eller har du aldri sagt noe i ett følelsesladd øyeblikk som ikke har stemt 100% med sannheten?
Gjest Bellatrix Skrevet 10. oktober 2005 #4 Skrevet 10. oktober 2005 Nå har jeg bare sett dette på reklame for serien. Måtte hun kysse han?
Dru Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 Ja, hun må kysse han. Jeg synes det er litt sytete. Hvis de ikke skjønner at det er mye skuespill assosiert med det å være modell, så burde de kanskje ikke være det.
Gjest lurven Skrevet 10. oktober 2005 #6 Skrevet 10. oktober 2005 jeg har kyssa mange som ikke var kjærsten min jeg, har aldri vært noe problem, men så er kke jeg modell heller da
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #7 Skrevet 10. oktober 2005 jeg har opplevd det jeg selv oppfattet som utroskap, og selv om jeg ikke har levd ett liv på roser så vil jeg påstå at det akkurat da føltes som noe av det jævligste jeg hadde vært med på. (og ja, det var jeg som var utro.) selv om min reaksjon er at man må tåle å kunne spille om man skal være top model, så skjønner jeg at det kan føles som å være utro mot kjæresten sin når man kysser en annen, og det å være utro er faktisk IKKE en kul følelse dersom man faktisk elsker kjærsten sin. og man kan uttrykke seg sterkere en nødvendigvis riktig, spesiellt når man føler seg lusen og guffen og følelsesmessig utsatt. eller har du aldri sagt noe i ett følelsesladd øyeblikk som ikke har stemt 100% med sannheten? ← Enig i mye av det du skriver. Og la oss nå huske at denne jenta er ung..man har lov til slikt da
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2005 #8 Skrevet 10. oktober 2005 Joda, jeg kan gå med på at hun var ung, men må si meg enig med Mysan om at hun må ha levd et utrolig beskyttet liv
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Joda, jeg kan gå med på at hun var ung, men må si meg enig med Mysan om at hun må ha levd et utrolig beskyttet liv ← Men hva er problemet? Er det ikke akkurat det vi ønsker for våre barn? Det er slettes ikke sikkert at man blir et bedre menneske av mye motgang.
Nellie Cortado Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Men hva er problemet? Er det ikke akkurat det vi ønsker for våre barn? Det er slettes ikke sikkert at man blir et bedre menneske av mye motgang. ← Men man kan jo ikke beskyttes hele livet! Før eller senere møter ALLE motgang. Da er det viktig at man også har lært seg å takle det. Hvis denne jenta virkelig vil være i modellbransjen er det på tide at hun lærer seg å takle motgang og utfordringer.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 Ja, hun må kysse han. Jeg synes det er litt sytete. Hvis de ikke skjønner at det er mye skuespill assosiert med det å være modell, så burde de kanskje ikke være det. ← Enig. Og om det ikke var mer enn det reklamen viste så var det jo snakk om et smask på munnen som varte i max to sekunder.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. oktober 2005 #12 Skrevet 10. oktober 2005 Det var jo ikke akkurat noe "klinekyss", mer som et vennskapelig smask Og andre gangen kysset hun ham bare på kinnet. Jeg ble bare flau på hennes vegne.
blå Skrevet 11. oktober 2005 #13 Skrevet 11. oktober 2005 mulig jeg har et helt anderledes syn på ting enn andre, men dette er da ikke utroskap. Dette er jobb. Tenk på alle skuespillerene som gjør mye mer enn å kysse, er alle de utroe da??? Tenk alle de reklameplakatene hvor jenter og gutter er intime, halvnakne og kyssende. Nei, dette er da ikke noe å ta på vei for. Sandra, om du ikke klarer dette har du ikke noe i den bransjen å gjøre syns jeg.
Gjest 1111 Skrevet 11. oktober 2005 #14 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ser heller ikke på slikt som utroskap. Det er jobb det er snakk om.
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #15 Skrevet 11. oktober 2005 Men hva er problemet? Er det ikke akkurat det vi ønsker for våre barn? Det er slettes ikke sikkert at man blir et bedre menneske av mye motgang. ← Men man kan jo ikke beskyttes hele livet! Før eller senere møter ALLE motgang. Da er det viktig at man også har lært seg å takle det. Hvis denne jenta virkelig vil være i modellbransjen er det på tide at hun lærer seg å takle motgang og utfordringer. ← Nellie svarte godt nok her
aline Skrevet 11. oktober 2005 #16 Skrevet 11. oktober 2005 jeg ser heller ikke på det som utroskap, men at det med en gang man starter i en karriere der man må regne med å måtte kline med og være intim med andre en kjærsten sin, kan FØLE det som ubehagelig og litt utroskapsliknende følelser, det forstår jeg faktisk. og kanskje hun ikke er 100% forberedt til å være en top model, er det noen av dem som er det på alle områder da? er det ikke på en måte det de er der for å lære? eller mener dere at man skal være forberedt på alt, takle alle situasjoner og aldri føle seg liten så lenge man ønsker å bli skuespiller eller modell eller noe? jeg forstår at det føltes ubehagelig første gangen man pushes til å spille intim med en annen en den man elsker/er glad i, at det må gjøres er jo så, hun måtte jo gjøre det flere ganger til og med, men at det føles like ubehagelig i starten likevel synes jeg må være lov.
Bonnie Skrevet 11. oktober 2005 #17 Skrevet 11. oktober 2005 Kanskje hun har en veldig sjalu kjæreste og var nødt til å "spille" fortvilet pga. ham....?
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #18 Skrevet 11. oktober 2005 Det var snakk om et kyss på munnen, og det forann mange andre. Klart jeg skjønner at det kunne kjennes rart ut, og føle at dette ikke var riktig. Men og gråte sånn, og si at dette var det verste hun hadde vært med på...
aline Skrevet 11. oktober 2005 #19 Skrevet 11. oktober 2005 nå er de jo i utgangspunktet i en både ny og litt presset situasjon. de lærer masse nytt og må prestere for å komme videre, de er langt fra kjent og kjære og bor på hotel i utlandet sammen med en bønsj andre jenter som de "slåss" mot. i situasjonen kan det jo hende man overreagerer litt, dersom man f.eks savner kjærsten mye som det er, også må man inn i en slik situasjon? De får jo faktisk ikke lov å prate med kjærstene sine engang, eller andre kjære. + noen gråter lettere en andre, sånn er det bare. de trenger da ikke være verken bortskjemt, håpløse eller noe annet av den grunn?
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #20 Skrevet 11. oktober 2005 Men hva er problemet? Er det ikke akkurat det vi ønsker for våre barn? Det er slettes ikke sikkert at man blir et bedre menneske av mye motgang. ← Jeg har i hvert fall aldri gått inn for å beskytte ungene min mot livet. Mitt mott er å lære dem og leve og å fungere i den verden de faktisk skal klare seg i... men det er jo helt på siden av tema i tråden da... sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå