Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser jo og hører mye om dette…. Jeg våkner OFTE på ryggen, og blir jo da stressa. Er det farlig å ligge på ryggen om man ikke merker ubehag? Er 31 uker på vei 

Anonymkode: 105bb...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Er 28 uker nå og får ikke sove på siden. Har prøvd med all verdens puter, bbhug me osv, men får så vondt i ryggen av å sove på siden. Opplever null ubehag av å sove på ryggen. Har nesten ikke sovet de siste nettene da jeg enten ligger på siden med vond rygg eller til slutt legger meg over på siden og blir redd for at jeg kan skade baby :(

Anonymkode: 8841f...321

Skrevet

Lurer på det samme..

Mener jeg har lest artikkel som ble linket her inne der de fant en noe høyere forekomst av at de gravide hadde sovet på ryggen når de undersøkte dødfødsler, men finner ikke igjen lenken. Og kan ikke huske at det sto noe der om de kvinnene opplevde ubehag eller ikke. 

Anonymkode: c34f6...7f2

Skrevet

Ganske så sikker på at man bare skal unngå ryggsoving om man opplever ubehag. Har sover på ryggen alle mine tre graviditeter 😊

Anonymkode: 15975...16c

Skrevet

Tror du selv vil merker ubehag selv, før baby tar skade av det. Jeg sov på ryggen til nesten helt på slutten i mine to svangerskap. 

Anonymkode: efb1f...d50

Skrevet

Jeg våkner også ofte på ryggen. Prøver å trøste meg med at det må gjelde ekstremt mange gravide..

Anonymkode: 53c49...120

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...