Hjelpenfrøken Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hei! noen som har hatt dette? Satte inn mine for 11 mnd siden, og begynner å lure på om jeg har fått dette. Har fått matallergier, mister mye hår, røde øyne, mye vondt i magen, muskelverk i leggene, veldig (!) sliten/ tiltaksløs, stikker noen ganger i brystene. Håper noen vil hjelpe. Har bestilt legetime til uken og kontroll med kirurgen.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Har lurt på det samme selv føre ganger etter jeg ble opplyst om det for en del år siden. Det har gjort at den dagen mine proteser skal byttes så skal de ut, jeg vil ikke ha de mere. Det er ikke noe som jeg tenker på i det daglige og for min del så liker jeg puppene mine bedre enn en ev bivirkning av de... Men ja, jeg merker det er noe med kroppen som jeg aldri hadde før her satte inn protesene. I ditt tilfelle som har hatt de så kort tid, men allerede opplever så mye som du ikke hadde før du la de inn så ville jeg i ditt tilfelle vurdert sterkt om de skulle tas ut. Anonymkode: 8f925...691
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Hjelpenfrøken skrev (På 29.11.2021 den 22.25): Hei! noen som har hatt dette? Satte inn mine for 11 mnd siden, og begynner å lure på om jeg har fått dette. Har fått matallergier, mister mye hår, røde øyne, mye vondt i magen, muskelverk i leggene, veldig (!) sliten/ tiltaksløs, stikker noen ganger i brystene. Håper noen vil hjelpe. Har bestilt legetime til uken og kontroll med kirurgen. Vært borti ett par eksempler hvor man etter noen år med dårlig helse fått ME diagnose for de ble så syke og utmattet, men så viser det seg at etter man fjernet implantater så har de blitt friske. Så ville absolutt tatt det på alvor. Når du setter inn fremmedlegeme i kroppen så kan kroppen sette i gang autoimmune responser som gir slike symptomer. Håper du finner ut av det. Lykke til! Anonymkode: e8c09...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå