Gå til innhold

Er han interessert? Hjelp til å tolke mld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en kar for 2 gang på lørdag. Vi har ikke møttes via noen app/datingside, men via felles venner. Begge gangene vi har møttes har vi altså vært først med felles bekjente/venner, også litt alene etterpå. Han har tatt insj begge gangene, og sendt meldinger om at han tenker på meg osv. Men samtidig virker han litt tilbakeholden noen ganger.. etter sist treff sendte jeg mld om at jeg likte han veldig godt, og han svarte da med flere hjerteemojier først og så «la oss møtes snart igjen❤️😍». Og nå aner jeg ikke hva han mente med det😣 han hadde vel sagt en dag om han var interessert? Eller svart på om at han liker meg også om det var tilfelle? Holder på å bli gal!! (Jeg svarte ja). Hvor lenge skal jeg avvente en invitasjon til et treff til før jeg legger’n død? 

Anonymkode: 73157...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier at han har tatt initiativ begge gangene, og at han ga deg positiv respons etter meldingen din og hintet til at han ville møtes igjen... kanskje han tester din interesse? Ta initiativ, da vel. Du overtenker. Ser ikke problemet her.

Anonymkode: 445d2...ccd

• Liker 8
Skrevet

Ingen vits i å avvente og sitte og lure på hva han "egentlig" mente. Ta initiativ og spør - da finner du jo ut om han er interessert i å treffes igjen. 😀

Lykke til!

• Liker 3
Skrevet
Dråpe skrev (11 minutter siden):

Ingen vits i å avvente og sitte og lure på hva han "egentlig" mente. Ta initiativ og spør - da finner du jo ut om han er interessert i å treffes igjen. 😀

Lykke til!

Jeg føler jo at jeg «jager» han veldig da. Jeg skrev jo at jeg liker han veldig godt, og fikk jo igrunn ikke svar på det engang😒 Så er litt usikker på om jeg vil «dumme» meg ut med å spørre- føler ballen er hos han..

Skrevet

Er ikke noe å tolke, han viser med emojis at han liker deg og skriver i tekst at han vil møte deg snart igjen. 

Man MÅ ikke finne en dag akuratt med en gang der og da, vanlig å ikke vite hvilken dag som passer alltid.

Jeg hadde svart enten "Ja la oss 😊 Send på en meld når det passer så finner vi en dag! Kan jo ***skriv inn foreslått aktivitet/spisested** (eksempel) prøve oss på bowling eller noe da/sjekke ut den nye kinarestauranten da hvis du vil! 😊 Snakkes" 

Eller "Ja,  skal vi ta sikte på til helgen? Kan jo snakkes nærmere :)"

Anonymkode: c47b8...a50

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg føler jo at jeg «jager» han veldig da. Jeg skrev jo at jeg liker han veldig godt, og fikk jo igrunn ikke svar på det engang😒 Så er litt usikker på om jeg vil «dumme» meg ut med å spørre- føler ballen er hos han..

For han er det for tidlig å si i ord at han liker deg, generelt er det tidlig etter to dater for å si jeg liker deg er nesten som å si at man vil prøve å bli kjærester og det vet man gjerne ikke så tidlig i dating prosessen. Men han liker deg godt nok til å ville se deg igjen og til å bli glad for at du liker han, så det er jo ikke noe tvil om at han liker deg. 

Anonymkode: c47b8...a50

• Liker 4
Skrevet

Det virkar jo positivt, spør du meg

Anonymkode: d9c71...451

• Liker 1
Skrevet

Om han skriver «la oss møtes igjen snart» så betyr det «la oss møtes igjen snart». Hva er det som er uklart og trenger tolkning? 

Her er jo et godt eksempel på at kvinner ødelegger for seg selv med all denne analysen og tolkninga av absolutt alt. Det er 100% bortkasta tid. Folk ser fjeset til Jesus i røyk om de bare ser lenge nok. Dette er det samme som dere driver med.

Anonymkode: 78c3d...c38

• Liker 3
Skrevet

Synest du tolker og analyserer litt mye. Hopp i det og spør om han vil bli med på kafé, tur, eller hva som passer. Og senk skuldrene. 

Anonymkode: 09315...a6f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 8.35):

Om han skriver «la oss møtes igjen snart» så betyr det «la oss møtes igjen snart». Hva er det som er uklart og trenger tolkning? 

Her er jo et godt eksempel på at kvinner ødelegger for seg selv med all denne analysen og tolkninga av absolutt alt. Det er 100% bortkasta tid. Folk ser fjeset til Jesus i røyk om de bare ser lenge nok. Dette er det samme som dere driver med.

Anonymkode: 78c3d...c38

Det er vel det at jeg ikke aner om han mener om 3 måneder om han kjeder seg eller om han mener innen en ukes tid. Nå er det onsdag kveld og har ikke hørt noe fra han enda. Så da går jeg ut fra at han ikke er så veldig interessert. Jeg har allerede blitt invitert ut av 2 andre menn, aner ikke om jeg skal si ja til en av dem eller om jeg skal si nei TILFELLE han plutselig finner ut at han vil møtes nå? 

Ballen er på hans side mener nå jeg..

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er vel det at jeg ikke aner om han mener om 3 måneder om han kjeder seg eller om han mener innen en ukes tid. Nå er det onsdag kveld og har ikke hørt noe fra han enda. Så da går jeg ut fra at han ikke er så veldig interessert. Jeg har allerede blitt invitert ut av 2 andre menn, aner ikke om jeg skal si ja til en av dem eller om jeg skal si nei TILFELLE han plutselig finner ut at han vil møtes nå? 

Ballen er på hans side mener nå jeg..

TS

Ville sagt ja til de andre hvis du er interessert i å møte de. Dere er jo på dating-stadiet, og du vet aldri hva som skjer i fremtiden. Helt ok å ikke låse seg til en person. :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde vært litt skjeptisk, men kanskje gitt han ett par dater/uker til, og hvis han ikke klare å si at dere dater eller at han liker deg gått videre.

Anonymkode: a88f8...1c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ville sagt ja til de andre hvis du er interessert i å møte de. Dere er jo på dating-stadiet, og du vet aldri hva som skjer i fremtiden. Helt ok å ikke låse seg til en person. :)

Har sagt ja til den ene! 😊 Så da er jeg opptatt om han skulle ta kontakt i helgen..

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde vært litt skjeptisk, men kanskje gitt han ett par dater/uker til, og hvis han ikke klare å si at dere dater eller at han liker deg gått videre.

Anonymkode: a88f8...1c1

Ja… nå er det torsdag og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra han. Begynner å få følelsen av han kanskje venter til lørdag kveld med å spørre hva jeg gjør, og det gidder jeg ikke.. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...