AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hei folkens. Ville bare si at jeg spontanaborterte i kveld. Det hele startet med uttalte murringer/ press i nedre del av magen og vagina. Plutselig ble det vannavgang. Altså det kom masse blankt vann. Jeg løp på do og det kom masse friskt blod i doen. Etter hvert kom det masse små klumper. Jeg blør fortsatt med mye klumper 2 timer etter spontanaborten startet. Jeg skal ikke på jobb i morgen, og vil se ann om blødning avtar før jeg kan møte opp på jobb på onsdag. Dere som har hatt spontanabort, hadde dere vannavgang? Er det noen som vet hvorfor det kom mye blankt vann før blødning og om det er et vanlig tegn på spontanabort? Jeg var i uke 11 + 6 i dag og skulle være i 12+0 i morgen. Anonymkode: 0d1a1...0e1
Uglems Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Har desverre ikke noe svar, ønsker bare å sende deg en klem❤️
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei folkens. Ville bare si at jeg spontanaborterte i kveld. Det hele startet med uttalte murringer/ press i nedre del av magen og vagina. Plutselig ble det vannavgang. Altså det kom masse blankt vann. Jeg løp på do og det kom masse friskt blod i doen. Etter hvert kom det masse små klumper. Jeg blør fortsatt med mye klumper 2 timer etter spontanaborten startet. Jeg skal ikke på jobb i morgen, og vil se ann om blødning avtar før jeg kan møte opp på jobb på onsdag. Dere som har hatt spontanabort, hadde dere vannavgang? Er det noen som vet hvorfor det kom mye blankt vann før blødning og om det er et vanlig tegn på spontanabort? Jeg var i uke 11 + 6 i dag og skulle være i 12+0 i morgen. Anonymkode: 0d1a1...0e1 så leit å høre! Hadde ikke vannavgang. Men aldri hatt spontanabort så sent.. uke 9 var seneste min. Sender mange klemmer❤️ Anonymkode: 52580...775
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): så leit å høre! Hadde ikke vannavgang. Men aldri hatt spontanabort så sent.. uke 9 var seneste min. Sender mange klemmer❤️ Anonymkode: 52580...775 Takk Anonymkode: 0d1a1...0e1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Uglems skrev (11 minutter siden): Har desverre ikke noe svar, ønsker bare å sende deg en klem❤️ Takk Anonymkode: 0d1a1...0e1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Jeg spontanaborterte 11+6 mitt første svangerskap. Spottet i flere dager før det tok seg opp med kramper og kraftig blødning. Fikk komme inn på sykehuset for en sjekk, de kunne bekrefte SA og at kroppen hadde ryddet fint opp selv (ingen rester i livmoren). Opplevde ikke vannavgang slik du beskriver. Ville tatt kontakt med helsevesenet bare for å sjekke om alt går som det skal. Og klem på deg! ❤ det er trist å miste, og dobbelt trist når man er så nære "grensa" der det liksom er trygt og innafor å fortelle og slikt. Håper du har gode folk rundt deg til støtte. Jeg ble gravid igjen ca to måneder etter at dette skjedde, og har en frisk og fin toåring i dag. Anonymkode: fddab...7ae
Rucula Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 Har hatt 2 tidlige spontanaborter. Begynte med spotting som bare ble kraftigere og kraftigere.. så kom krampene og store mengder blod. Blødde nok i 7-10 dager totalt. All medfølelse!
Amatariel Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 Så trist å høre at du opplevde dette Håper du har gode folk rundt deg som tar vare på deg fremover. Jeg har hatt en abort i uke 14 og kan ikke huske at det var noe vannavgang i forbindelse med det. Om du har noen spørsmål/lurer på ting omkring opplevelsen din, så ikke nøl med å ringe legen. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå