Gå til innhold

Noen som jobber i dagligvarebutikk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål om kassereroppgjør. Når skal konvolutten med korreksjonskvitteringer leveres, og hvor/til hvem skal det egentlig leveres? 
Jeg spør fordi jeg fant noen slike konvolutter på rommet til min sønn. 

Anonymkode: 71459...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har et spørsmål om kassereroppgjør. Når skal konvolutten med korreksjonskvitteringer leveres, og hvor/til hvem skal det egentlig leveres? 

Kommer helt ann på butikk/kjede. 

Men der jeg har jobbet ble det lagt på kontoret til sjef ved stenging, deretter blir det tatt videre ved oppgjør... 

Mangler det masse kvittering ved oppgjør vil de etterspørre disse. Hvis det er snakk om tilbake i tid høres det ut som svært dårlige rutiner at han ikke har måtte levere fra seg disse enda. Evt alternativ to, det er han som har stjelt. Hvis det er retuer/bonger på kun navn og med tilgode beløper, man kan i teorien kjøre falske transaksjoner og stjele på den måten. Da gir det mening at han har gjemt unna disse bongene, vil uansett dukke opp spørsmål rundt slik.

Anonymkode: 507b6...c62

Skrevet

Vi satte dem inn i en perm på kontoret hver dag ved skiftslutt.

Anonymkode: 4338a...202

Skrevet

Aldri hørt om noen som har tatt disse med seg hjem ! 

Anonymkode: 32037...061

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De skal leveres før du går hjem sammen med oppgjør ved hvert eneste skift.

Anonymkode: c6ac7...9d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kommer helt ann på butikk/kjede. 

Men der jeg har jobbet ble det lagt på kontoret til sjef ved stenging, deretter blir det tatt videre ved oppgjør... 

Mangler det masse kvittering ved oppgjør vil de etterspørre disse. Hvis det er snakk om tilbake i tid høres det ut som svært dårlige rutiner at han ikke har måtte levere fra seg disse enda. Evt alternativ to, det er han som har stjelt. Hvis det er retuer/bonger på kun navn og med tilgode beløper, man kan i teorien kjøre falske transaksjoner og stjele på den måten. Da gir det mening at han har gjemt unna disse bongene, vil uansett dukke opp spørsmål rundt slik.

Anonymkode: 507b6...c62

Det jeg så på noen kvitteringer er at det dreier seg om feilslag. Flere varer, men f.eks et kornbrød som har gått inn to ganger og det er retur på det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg jobbet i Kiwi. Der skrev vi ut oppgjøret vårt på en konvolutt som vi la alle pantelapper, korreksjons- og returkvitteringer i på slutten av hver arbeidsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...