^me^ Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 jeg er VELDIG svak for vesker. har vert det siden jeg har vert lita jente. jeg kan ikke gå forbi en eneste veskebutikk uten og se på veskene! når jeg går i vanlige klesbutikker er det vanligvis veskene som står i butikken jeg springer etter i følge meg er det få vesker jeg synes er stygge..alle er fine/spesielle på sin måte lixom.. så er jeg veldig glad i sko det blir aldri for mange sko er det noe du er spesiellt svak for?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 Sko og vesker her og. Aner ikke hvor mange jeg har av hver. ...og så er jeg svak for jakker og øyenskygger (som jeg forøvrig sjeldent bruker)
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 Skjørt og kjoler. Vesker er en ny passion som har oppstått de seneste år. Og øyenskygger (og jeg bruker som regel bare en mellombrun skygge..). Sko har aldri engasjert meg noe særlig. Kanskje fordi jeg har så vanskelige føtter, brede med høy vrist.
Gjest Isabellas Skrevet 10. oktober 2005 #4 Skrevet 10. oktober 2005 Undertøy og nattkjoler Ørepynt Skjørt Sko Lipgloss
Tusseline Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 Vesker her også + velværeprodukter generelt.
tigerpus Skrevet 10. oktober 2005 #6 Skrevet 10. oktober 2005 Hvite topper, definitivt hvite topper. Jeg dras mot dem som en magnet med en gang jeg setter mine føtter i en klesbutikk. Klesskapet mitt bærer preg av det! -- T
Ephemera Skrevet 10. oktober 2005 #7 Skrevet 10. oktober 2005 Babydoll-topper Hippieskjørt/kappeskjørt Omslagsjakker Lange ytterjakker/kåper Støvletter Sandaler Undertøy Vesker Stearinlys (kubbelys og kulelys) I helt tilfeldig rekkefølge...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #8 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg har variert jeg, men den store lidenskapen har alltid vært vesker. Måtte ommøblere her forleden for å få plass til alle... Har ikke turt å telle... Før hadde jeg en greie med jakker, noe som har ført til til dels mye jakker hengende, men tok heldigvis en opprydning for ett års tid siden og fikk gitt bort en del. Da jeg jobbet i klesbutikk med jevn temperatur ble det til at jeg kjøpte mye skjørt, jeg har rundt femti skjørt... Sko er noe som har kommet de senere årene, da jeg flyttet nylig hadde jeg med meg tre søppelsekker... Men jeg har selvsagt aldri noe å ha på meg Men vesker er den absolutt største gleden. Gikk gjennom et dødsbo med pappa for to uker siden, fikk med meg i underkant av ti vesker derfra og
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2005 #9 Skrevet 10. oktober 2005 Jeans! hudpleieprodukter parfyme (i den rekkefølgen)
Gjest Milah Skrevet 10. oktober 2005 #10 Skrevet 10. oktober 2005 Vesker, sko og belter! Må ha det, bare må ha det..
Gjest 1111 Skrevet 10. oktober 2005 #11 Skrevet 10. oktober 2005 Gensere/topper. Og er det noe jeg er spesielt svak for, så er det H&M. Klarer aldri å gå ut derfra uten å ha handlet, og det gjerne endel også
Tusseline Skrevet 10. oktober 2005 #12 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg glemte jeans, det kommer før alt annet.
Grace Skrevet 10. oktober 2005 #13 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg er helt fanatisk når det gjelder rosa klær jeg. Har vært det helt siden jeg var barn.. Moren min kledde meg som regel i rosa og hvis hun prøvde å ta på meg noe annet ville jeg ikke ha det på, og sutra til jeg fikk noe rosa.. Er ikke like ille i dag, men her om dagen fant jeg ut at jeg har nok rosa klær til å fylle tre og en halv vaskemaskin... Og det var etter jeg hadde kastet endel klær... Er forøvrig også svært svak for glitrende smykker, helst diamanter. (Men hvem er vel ikke det?????)
Søtpotita Skrevet 10. oktober 2005 #14 Skrevet 10. oktober 2005 Vesker, belter, cardigan og dingeldangel...egentlig alt frå hm Ellers er det augeskyggar og lipglossar...
Somlepus Skrevet 10. oktober 2005 #15 Skrevet 10. oktober 2005 Hei Jeg er svak for: * vesker * sko * jakker Men mest av alt er jeg svak for salg. Da kjøper jeg det meste selv om det ikke er det jeg har lyst på eller trenger, eller at det passer 100 %. Har blitt flinkere i det siste.
En som vet Skrevet 10. oktober 2005 #16 Skrevet 10. oktober 2005 Er utrolig svar for lipglosser!! Har så sinnsykt mange, sikkert rundt 30 stykker.... Og så er jeg veldig svak for topper... De er jo så billige, så da er det liksom så greit å bare dra med seg noen.... Allikevel deler jeg problemet til Frysepulver... Har aldri noe å ha på meg!
Gjest Aloha Skrevet 10. oktober 2005 #17 Skrevet 10. oktober 2005 Av mystiske grunner har jeg altfor mange ytterjakker til at jeg kan få brukt alle. Enkelte henger enda med lappen på. Men sko derimot, handler jeg kun når jeg "må". Får aldri nok jakker...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #18 Skrevet 10. oktober 2005 Lurer på om jeg skal våge meg til å telle...? Jeg hadde jo uansett tenkt til å ommøblere litt... Og passer jo greit når jeg likevel er alene hjemme (slipper å flytte meg hver gang hun skal forbi - trang gang)
Gjest Gitte Skrevet 10. oktober 2005 #19 Skrevet 10. oktober 2005 er nok vesker og sko her også gitt... Tør ikke fortelle det til typen når jeg kjøper ny veske. Han blir faktisk småsint fordi jeg har så utrolig mange. Sko kan jeg se på en hel dag... Herlig herlig..
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2005 #20 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg er veldig svak for sko, vesker, lipgloss, sminke og parfyme... Jeg har ganske mye av det meste, faktisk. Jeg har nettopp gått igjennomm 7 søppelsekker hos mine forledre med klær.( jeg orket ikke å ta ting fra boden med meg) og mange av dem hadde lappen på seg! Jeg skjønner ikke hvortid jeg har hatt tid til å shoppe alt det her! Min mor påstår hun sa for maaaange år siden at jeg måtte roe meg med shoppingen. Men det gjorde jeg tydeligvis ikke. Men hun er ihvertfall fornøyd siden hun fikk masse klær og sminke i dag... og fortsatt har jeg et helt rom til med sminke og klær som jeg må igjennom. Åhhh, Kill myselv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå