Gå til innhold

Hvilken str i body fra H&m til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Har hørt H&m har små størrelser og dette er vårt første barn så vi har ikke peiling, alt ser så smått ut😅

Anonymkode: 7c700...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha noen få bodyer i 50, og litt mer i 56.

Anonymkode: 6516d...94e

Skrevet

Jeg ville definitivt kjøpt en pakke omslagsbodyer i str 50. De er ikke så dyre.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva tenker dere? Har hørt H&m har små størrelser og dette er vårt første barn så vi har ikke peiling, alt ser så smått ut😅

Anonymkode: 7c700...bc6

finn.no der selger mange klespakker med de ulike numrene. I løpet av 6-7mnd pløyer de gjennom str.50, 56, 62, 68 og til 74. Du MÅ ha str.50 tilgjengelig for mange babyer drukner i str.56.

Anonymkode: 253a4...a8f

Skrevet

Anbefaler deg heller å kjøpe body fra joha, konges sløjd, nøstebarn eller annet som er mer behagelig mot huden. 

Anonymkode: 97f0c...268

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Anbefaler deg heller å kjøpe body fra joha, konges sløjd, nøstebarn eller annet som er mer behagelig mot huden. 

De fra HM er vel også i bomull, hva er forskjellen?

Anonymkode: 86538...de2

• Liker 1
Skrevet

H&M har vel bare 100% (ofte økologisk) bomull i babyklær, så de er ikke ubehagelige.

Jeg kjøpte str 50 til min på 3500g og 50 cm, og det var i største laget i starten. Jeg har kjøpt en del fra H&M og syns det varierer fra plagg til plagg om de er små eller store i størrelsen. Og så er det jo relativt hva som er smått og hva som er stort for størrelsen, for hva er egentlig fasiten? Jeg syns som regel Name it er større enn H&M f.eks, men hvilken av dem har da "riktig" størrelse? 

Anonymkode: 53f40...493

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fra HM er vel også i bomull, hva er forskjellen?

Anonymkode: 86538...de2

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

H&M har vel bare 100% (ofte økologisk) bomull i babyklær, så de er ikke ubehagelige.

Jeg kjøpte str 50 til min på 3500g og 50 cm, og det var i største laget i starten. Jeg har kjøpt en del fra H&M og syns det varierer fra plagg til plagg om de er små eller store i størrelsen. Og så er det jo relativt hva som er smått og hva som er stort for størrelsen, for hva er egentlig fasiten? Jeg syns som regel Name it er større enn H&M f.eks, men hvilken av dem har da "riktig" størrelse? 

Anonymkode: 53f40...493

Det er veldig merkbar forskjell på en body fra konges sløjd eller joha, og en fra H&m. Men hver sin preferanse. Det var bare et tips til ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...