AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hvis smittesituasjonen stabiliserer seg i løpet av vårsemesteret. Kan vi da bruke negativ test i forbindelse med reiser? Eller blir vaksinene standardkrav? Anonymkode: 28364...d2c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis smittesituasjonen stabiliserer seg i løpet av vårsemesteret. Kan vi da bruke negativ test i forbindelse med reiser? Eller blir vaksinene standardkrav? Anonymkode: 28364...d2c Det er det ingen som vet ennå. Men jeg tror og håper at vaksiner blir standardkrav. Anonymkode: ddf9c...b10 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det ingen som vet ennå. Men jeg tror og håper at vaksiner blir standardkrav. Anonymkode: ddf9c...b10 Hvorfor? Anonymkode: bb4f0...fbe
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Anonymkode: bb4f0...fbe Fordi selv om vaksiner ikke hindrer smitte, er de med på å redusere smitte. Og alt som kan bidra til å potensielt redde liv og forkorte pandemien er verdt et forsøk, selv om det ikke funker 100%. Tror de fleste land heldigvis er enige med meg. Anonymkode: ddf9c...b10 1
Zooey Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Vel, vaksinekrav finnes verden over hvor det fremdeles er sykdommer som vi har "kvittet oss med" her i Norge, så det er ikke usannsynlig at det blir et langsiktig krav. Synes det er rimeligere enn krav om test ved hver reise.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Håper da ikke det. Man kan jo ennå reise fritt med negativ test. Anonymkode: f131c...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå