Gå til innhold

Du som har jobbet på butikk(feks klesbutikk) lille julaften og julaften , kommer det noen menn skal ha klær/gaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som var jobbet i butikker eller klesbutikk lillejulaften og julaften, har du opplevd menn som kommer stressende for å «kjøpe alt»? Feks julegaver, dress/pentøy eller andre viktige ting. Sånn i siste liten . Fortell fortell 😄

jeg jobber en jul på bensinstasjon som tennåring. Husker en gang en stressa kar kom inn på julaften og spurte om jeg hadde noe som kunne gis i julegaver. der var ikke mye utvalg , men han brydde seg verken om blodprisen eller ar det var siste liten 🤣 

Jeg har i inntrykk av at mange menn venter til siste liten med alt mulig rart 🤪 jeg vedder på at min mann hadde vært en av de hadde det ikke vært for meg sånn helt ærlig 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet i bokhandel før. Elsket å jobbe julaften og lille julaften, kunne solgt en stein med sløyfe på til folk 😅

• Liker 1
Skrevet
Strange Doll skrev (14 minutter siden):

Jobbet i bokhandel før. Elsket å jobbe julaften og lille julaften, kunne solgt en stein med sløyfe på til folk 😅

Haha de var desperate ? Du kunne tatt trippel pris for en bok og likevel fått solgt? 🤣

Skrevet
Cyndaquil skrev (Akkurat nå):

Haha de var desperate ? Du kunne tatt trippel pris for en bok og likevel fått solgt? 🤣

Helt sikkert 😂 Hadde en inne med en kone som ønsket seg en spesifikk bok som var utsolgt i hele landet. Klarte å selge han fire bøker i samme sjanger isteden 😂

Skrevet
Strange Doll skrev (14 timer siden):

Jeg har også jobbet i bokhandel - og deler den erfaringen 😂 men venninna mi jobber hos gullsmed, og der tror jeg det er enda morsommere. Kommer mange menn i siste liten ja, med vidåpen lommebok og panikk i blikket! 

Anonymkode: 41328...aed

Skrevet

Det er veldig mange som kjøper gaver helt i siste liten, men det er akkurat like mange kvinner som menn. 

Anonymkode: fd021...f01

• Liker 1
Skrevet

Da broren min var ung, frem til han fikk familie, kjøpte han alltid alle julegaver på julaften.

Vi fikk alltid kjempefine gaver, for han rakk jo ikke å tenke på prisen 😄

Anonymkode: 9dca1...cc3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da broren min var ung, frem til han fikk familie, kjøpte han alltid alle julegaver på julaften.

Vi fikk alltid kjempefine gaver, for han rakk jo ikke å tenke på prisen 😄

Anonymkode: 9dca1...cc3

Haha nei man kan ikke være kresen på pris i siste liten 🤣

• Liker 1
Skrevet

må alltid ut lille julaften for å handle, ganske enkelt fordi posten ikke er i stand til å finne frem til rett adresse til rett tid lengre. 

Gjest laPistola
Skrevet

Har jobbet i mye ulike butikker på lille julaften og julaften og opplevd mye stressa menn ja. Jobber i undertøysbutikk , og det er en del menn som skal ha undertøysett til kona / kjæresten i str « en håndfull». Det skjer bare rett før jul, og er ganske håpløst. Blir en del bytting i romjula 😅

Skrevet
laPistola skrev (1 time siden):

Har jobbet i mye ulike butikker på lille julaften og julaften og opplevd mye stressa menn ja. Jobber i undertøysbutikk , og det er en del menn som skal ha undertøysett til kona / kjæresten i str « en håndfull». Det skjer bare rett før jul, og er ganske håpløst. Blir en del bytting i romjula 😅

Underøy faktisk 🤣 hahaha. Det var da en rar gave å gi av en mann. De liker riktig nok pupper, men å forstå seg på cup størrelse og slikt kan de vel ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...