Cyndaquil Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Du som var jobbet i butikker eller klesbutikk lillejulaften og julaften, har du opplevd menn som kommer stressende for å «kjøpe alt»? Feks julegaver, dress/pentøy eller andre viktige ting. Sånn i siste liten . Fortell fortell 😄 jeg jobber en jul på bensinstasjon som tennåring. Husker en gang en stressa kar kom inn på julaften og spurte om jeg hadde noe som kunne gis i julegaver. der var ikke mye utvalg , men han brydde seg verken om blodprisen eller ar det var siste liten 🤣 Jeg har i inntrykk av at mange menn venter til siste liten med alt mulig rart 🤪 jeg vedder på at min mann hadde vært en av de hadde det ikke vært for meg sånn helt ærlig
Strange Doll Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Jobbet i bokhandel før. Elsket å jobbe julaften og lille julaften, kunne solgt en stein med sløyfe på til folk 😅 1
Cyndaquil Skrevet 29. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2021 Strange Doll skrev (14 minutter siden): Jobbet i bokhandel før. Elsket å jobbe julaften og lille julaften, kunne solgt en stein med sløyfe på til folk 😅 Haha de var desperate ? Du kunne tatt trippel pris for en bok og likevel fått solgt? 🤣
Strange Doll Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Cyndaquil skrev (Akkurat nå): Haha de var desperate ? Du kunne tatt trippel pris for en bok og likevel fått solgt? 🤣 Helt sikkert 😂 Hadde en inne med en kone som ønsket seg en spesifikk bok som var utsolgt i hele landet. Klarte å selge han fire bøker i samme sjanger isteden 😂
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Strange Doll skrev (14 timer siden): Jobbet i bokhandel før. Elsket å jobbe julaften og lille julaften, kunne solgt en stein med sløyfe på til folk 😅 Jeg har også jobbet i bokhandel - og deler den erfaringen 😂 men venninna mi jobber hos gullsmed, og der tror jeg det er enda morsommere. Kommer mange menn i siste liten ja, med vidåpen lommebok og panikk i blikket! Anonymkode: 41328...aed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Det er veldig mange som kjøper gaver helt i siste liten, men det er akkurat like mange kvinner som menn. Anonymkode: fd021...f01 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Da broren min var ung, frem til han fikk familie, kjøpte han alltid alle julegaver på julaften. Vi fikk alltid kjempefine gaver, for han rakk jo ikke å tenke på prisen 😄 Anonymkode: 9dca1...cc3 2
Cyndaquil Skrevet 30. november 2021 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Da broren min var ung, frem til han fikk familie, kjøpte han alltid alle julegaver på julaften. Vi fikk alltid kjempefine gaver, for han rakk jo ikke å tenke på prisen 😄 Anonymkode: 9dca1...cc3 Haha nei man kan ikke være kresen på pris i siste liten 🤣 1
TheHairyToothfairy Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 må alltid ut lille julaften for å handle, ganske enkelt fordi posten ikke er i stand til å finne frem til rett adresse til rett tid lengre.
Gjest laPistola Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 Har jobbet i mye ulike butikker på lille julaften og julaften og opplevd mye stressa menn ja. Jobber i undertøysbutikk , og det er en del menn som skal ha undertøysett til kona / kjæresten i str « en håndfull». Det skjer bare rett før jul, og er ganske håpløst. Blir en del bytting i romjula 😅
Cyndaquil Skrevet 30. november 2021 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2021 laPistola skrev (1 time siden): Har jobbet i mye ulike butikker på lille julaften og julaften og opplevd mye stressa menn ja. Jobber i undertøysbutikk , og det er en del menn som skal ha undertøysett til kona / kjæresten i str « en håndfull». Det skjer bare rett før jul, og er ganske håpløst. Blir en del bytting i romjula 😅 Underøy faktisk 🤣 hahaha. Det var da en rar gave å gi av en mann. De liker riktig nok pupper, men å forstå seg på cup størrelse og slikt kan de vel ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå