Gå til innhold

Er det bare meg eller er dette jævlig uhøflig av kunder ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater virkelig folk som oppfører seg som et rasshøl i butikken. Og med rasshøl oppførsel i dette tilfelle tenker jeg på folk om «skal bare spørre sjapt». 

jeg var midt i en samtale med ekspeditør i butikk idag. Ikke noe lang samtale nei. Det var praktisk informasjon rundt et kjøp jeg har inne. 

En dame med karen hår skulle bare spørre om noe gitt… det er så jævlig uhøflig, forstyrrende og respektløst.

Tror slike folk virkelig at deres ting er viktigere enn alle andres eller hva er egentlig greia ?

Anonymkode: 96a8b...889

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhøflig og frekt. Jeg jobber i butikk og der får de kundene som avbryter en samtale jeg har klar beskjed om at de får vente. 

Anonymkode: 718ba...279

• Liker 16
Skrevet

Hvor kjapt var spørsmålet hennes da?

Anonymkode: 88c32...606

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor kjapt var spørsmålet hennes da?

Anonymkode: 88c32...606

Det er ALDRI kjapt. Det er kun utålmodighet. 

• Liker 11
Skrevet

Samliv- og kjærlighetsrelasjonrelatert?

Anonymkode: e0214...d7b

• Liker 6
Skrevet

Feil forum

Anonymkode: e5dc3...300

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge mener du man skal vente på å få snakke med deg?

Anonymkode: a3782...025

• Liker 3
Skrevet

Gamle Kjerringer med fitta i flamme. 

• Liker 3
Skrevet

Kjapt!! 

Vel, det kommer veldig an på. Om hun for eksempel hadde spurt «unnskyld, hvilken retning er toalettene?» eller lignende hadde jeg ikke brydd meg. Hadde det derimot «hvilke batterier bruker denne varen, og har dere den i grå?» da hadde jeg bedt henne vente på tur.

Anonymkode: 0adde...652

• Liker 36
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjapt!! 

Vel, det kommer veldig an på. Om hun for eksempel hadde spurt «unnskyld, hvilken retning er toalettene?» eller lignende hadde jeg ikke brydd meg. Hadde det derimot «hvilke batterier bruker denne varen, og har dere den i grå?» da hadde jeg bedt henne vente på tur.

Det jævlig uhøflig uansett hvor «kjapt» spørsmålet er. 

• Liker 5
Skrevet

Ut fra hva du skriver og måten du uttrykker deg på, høres du jammen ut som en større Karen enn den damen med «karen hår» du irriterer deg sånn over.

Anonymkode: 304ac...339

• Liker 39
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det jævlig uhøflig uansett hvor «kjapt» spørsmålet er. 

Deg om det ☺️ Personlig blir jeg ikke så lett irritert. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde betalt 32000 kr for noe dagen og skulle bli informert om henting av varen idag.

Hadde kjerringa ventet 30 sekunder så kunne jeg fått en fin og fredelig handleopplevelse men Neida det er hennes fitte i flammer som er viktigere. 

ts. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde betalt 32000 kr for noe dagen og skulle bli informert om henting av varen idag.

Hadde kjerringa ventet 30 sekunder så kunne jeg fått en fin og fredelig handleopplevelse men Neida det er hennes fitte i flammer som er viktigere. 

ts. 

Dagen før*

Skrevet

Jobber i klesbutikk og er helt enig med deg. Et kjapt spørsmål er ikke alltid kjapt. "Har dere ditt? Hvor kan jeg finne datt? Når får dere inn?". 

Når jeg ekspederer eller hjelper en kunde liker jeg å rette hele min oppmerksomhet mot han eller henne. Hvis jeg blir avbrutt av andre kunder sier jeg pent i fra om at jeg kan hjelpe dem etterpå.

• Liker 5
Skrevet

Ut fra hva du skriver og måten du uttrykker deg på, høres du jammen ut som en større Karen enn den damen med «karen hår» du irriterer deg sånn over.

Jeg tar faktisk hensyn og har aldri hoppet inn i samtaler på den måten bl.a. 

ts 

• Liker 4
Skrevet

Jeg tar faktisk hensyn og har aldri hoppet inn i samtaler på den måten bl.a. 

ts 

Jeg sikter mer til det faktum at du er lettantennelig.

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde betalt 32000 kr ....

Hvorfor er det relevant hva varen din kosta?og hva er greia med å poste på feil forum?

Anonymkode: 664ea...90a

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

ts. 

«Fitte i flammer»?!? 

Med et så uerbødig og kvinnefientlig språk, så får du ikke sympati fra meg! Hadde det vært greit for deg om det var en mann som avbrøt? For hans flammende kuk var viktigere enn din? :ironi:

• Liker 35
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

«Fitte i flammer»?!? 

Med et så uerbødig og kvinnefientlig språk, så får du ikke sympati fra meg! Hadde det vært greit for deg om det var en mann som avbrøt? For hans flammende kuk var viktigere enn din? :ironi:

Slapp av der. Jeg er kvinne selv. 

ts. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...