AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Er veldig glad i regnskap og jobber som regnskapsfører. Selv om jeg har bestått de påkrevde kurs i norsk og klarte å ta en bachelor i økonomi og administrasjon, så synes jeg norsken min er dårlig. Spørsmålet er om jeg ville også klare meg å bestå en helle mastergrad i regnskap og revisjon fra BI ? Er det en veldig krevende master? Hadde det vært gratis så ville jeg starte den, men med tanke på hvor mye penger det koster, må jeg være forsiktig for å ikke ha så mye unødvendige gjeld til lånekassen. Anonymkode: 2a721...edb
Madah Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Er mer teori enn regnskap i MRR så kan bli vanskelig hvis man ikke er veldig flink i norsk. Problemet med MRR er at man må få karaktereren C i alle emner for å bli statsautorisert revisor. Det er også forskjell i vanskelighetsgrad mellom forskjellige skoler, vet ikke hvor vanskelig BI sin MRR er. Hvorfor må du studere ved BI, kan du ikke velge noen som har gratis MRR?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Madah skrev (23 minutter siden): Er mer teori enn regnskap i MRR så kan bli vanskelig hvis man ikke er veldig flink i norsk. Problemet med MRR er at man må få karaktereren C i alle emner for å bli statsautorisert revisor. Det er også forskjell i vanskelighetsgrad mellom forskjellige skoler, vet ikke hvor vanskelig BI sin MRR er. Hvorfor må du studere ved BI, kan du ikke velge noen som har gratis MRR? Det er vel bare BI som har det i Oslo . Jeg er ikke så veldig tiltrukket av læreplanen fra Oslo Met, og poengrense var 4,03 siste gang jeg så. Anonymkode: 2a721...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå