Gå til innhold

Hudfarget / nude strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på fest og har veldig lyst å bruke et antrekk jeg har funnet, men det vil absolutt ikke funke med sort strømpebukse. Kjolen er relativt lang, den rekker meg godt nedpå leggen og jeg tenker å ha pumps med høy hæl til. Selv om det ikke er mye legg som vil vise under kjolen, så har jeg virkelig ikke lyst å gå med bare ben nå i desember.

Er det innafor å bruke en hudfarget / nude helt tynn strømpebukse? Kan noen anbefale en fin som viser minst mulig i så fall? Eller må jeg satse på bare legger midtvinters?

Anonymkode: 917fd...a61

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt innafor med nude/hudfargete strømper. Selv den nyinnsatte svenske statsministeren hadde det på seg under skjørtet i dag. Kjør på!

Anonymkode: 233d2...212

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja det er helt innafor 😁se om du finner touch of tan (pierre robert) den kommer i 10 og 20 den og er helt nydelig 😍

Endret av Jentegutt
  • Liker 2
Skrevet

Det er kjempefint 😍

Anonymkode: 159c1...eb3

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med beige strømpebukse? 😅 bruker det ofte når jeg skal pynte meg, året rundt.

Jeg liker godt en fra kappahl, husker kun at den hadde noe «shine» i seg.

Anonymkode: c6ee1...4ee

• Liker 2
Skrevet

Kvinner i skjørt og tynne strømpebukser er veldig sexy,det er nå min mening. Hudfargede strømpebukser er like sexy som alt annet,så lenge det er av de tynne slaget,og ikke slike tykke av ull.

Anonymkode: 2d541...5b8

• Liker 1
Skrevet

TS her. Takk for svar. Litt mystisk at alle er positiv all den tid et Google-søk forteller meg at det er fashion-tabbe no1. 😂

Kom gjerne med flere svar 😊

Skrevet

Det kan funke til nød, men da må den IKKE være shiny (syns jeg, da 😅). Tenker at det uansett ikke er noen krise hvis det ikke er så mye av bena som synes uansett. Og jeg skjønner du ønsker strømpebukse nå på vinteren. Til en lårkort kjole syns jeg dog det er veldig tacky med nude strømpebukse 🙈

Anonymkode: 72f50...684

Skrevet

ja, det er innafor. Den kan godt være shiny når det er fest tenker jeg. Prøv eventuelt nude nettingstrømpebukse, det er kjempelekkert!

Anonymkode: 23c1d...f0f

Skrevet

Jeg hadde nok bare brukt det om det ikke ville syntes så godt. Synes personlig a svart strømpebukse er mye finere. Men om du kommer til å gå ute er det jo for kaldt til å ikke gå med noe :)

Skrevet

Den vil ikke vise mye. Kunne jo sånn sett gått uten,  men det er noe med blåhvite vinterben. Tror ikke jeg ville følt meg vel med det.  Sort funker ikke til akkurat dette antrekket, syntes jeg. Noen som kan anbefale en fin/diskret i nude?  

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den vil ikke vise mye. Kunne jo sånn sett gått uten,  men det er noe med blåhvite vinterben. Tror ikke jeg ville følt meg vel med det.  Sort funker ikke til akkurat dette antrekket, syntes jeg. Noen som kan anbefale en fin/diskret i nude?  

Ts

Wolford Aurora 15 - Strømpebukse, Gobi – Marinka.no

Anonymkode: 23c1d...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...