AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Jeg har "datet" en mann i ca 1 mnd. Vi har møttes ca 6 ganger (tre overnattinger, en tur, pluss vært sammen et par dager etter jobb). I snitt en dag i uka. Han er en veldig hyggelig mann med gode verdier, men jeg føler ikke vi klaffer rent personlighetsmessig. Hva er den beste måten å avslutte det på? Kan jeg sende en SMS? Føler ikke vi er spesielt nære følelsesmessig, annet enn at han bruker mange store tomme ord. Føler han ofte sier det han tror en kvinne "vil høre". Er det noen som er gode på dette, og som har noen forslag? Anonymkode: 64cbb...8c2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har "datet" en mann i ca 1 mnd. Vi har møttes ca 6 ganger (tre overnattinger, en tur, pluss vært sammen et par dager etter jobb). I snitt en dag i uka. Han er en veldig hyggelig mann med gode verdier, men jeg føler ikke vi klaffer rent personlighetsmessig. Hva er den beste måten å avslutte det på? Kan jeg sende en SMS? Føler ikke vi er spesielt nære følelsesmessig, annet enn at han bruker mange store tomme ord. Føler han ofte sier det han tror en kvinne "vil høre". Er det noen som er gode på dette, og som har noen forslag? Anonymkode: 64cbb...8c2 Det vanlige her er å slutte å skrive til ham og svare kort på meldingene hans, helt til han skjønner tegninga.. Anonymkode: bff1b...b2c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Skriv en hyggelig melding hvor du skriver at det har vært fine uker sammen med ham, men at du føler at det ikke utvikler seg sånn det burde for deg. Ønsk ham alt godt videre. Anonymkode: e64a6...d64 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Var i samme situasjon for ikke lenge siden og jeg bestemte meg for å sende denne meldingen dagen før nytt treff: "Jeg har hatt det kjekt med deg disse ukene :). Samtidig kjenner jeg kjemien er ikke helt der og tenker det er best å avslutte nå." Synes det er greit å være ryddig og avslutte fremfor fading/ghosting, da slipper noen å lure på hva som skjer. Anonymkode: af5d5...ce1 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Avslutte med en melding er feigt. Vær hyggelig og ring mannen! Ærlig talt, folkens. Hvor er det blitt av folkeskikken og respekten for andres følelser? Anonymkode: 6c0e4...569 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Jeg har akkurat blitt ghostet selv. Daten min svarte aldri på den siste mld min, hvor jeg spurte når det passet at vi møttes igjen. Jeg har hatt noen kjipe uker og skulle så gjerne bare fått et svar selv om det ikke hadde blitt det svaret jeg hadde ønsket. Så send en mld, eller ring dersom det er naturlig. Ghosting er så utrolig teit, og en avvisning man kan forholde seg til vil nesten alltid være bedre enn stillhet. Anonymkode: 52176...2f9 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 Du burde ta det muntlig når dere har overnattet sammen. På tlf Anonymkode: 0401b...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå