tånegla Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Usikker på om dette er rette underforum jeg er på nå, men prøver her. Jeg har en Bosch Classic XX7 og lurer på om jeg rotet😳 bort en dings. Men siden den da ikke er der får jeg ikke sjekket om den mangler🙄 Så om noen her har akkurat samme type som jeg poster bilde av, kan gi en lyd så jeg kan forklare hva jeg tror mangler, da blir jeg overlykkelig.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Har du sjekket illustrasjonen i bruksanvisningen? Der vil du se oversikt over alle delene. Anonymkode: 71adf...4ec
tånegla Skrevet 30. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du sjekket illustrasjonen i bruksanvisningen? Der vil du se oversikt over alle delene. Anonymkode: 71adf...4ec Litt vanskelig å finne utav det, jeg mener det skal være en liten blå dings på kondenstanken. Som var festet på den grå kontakt duppedingsen. Illustrasjonen viser ikke farge dermed vet jeg ikke om den vister til den grå eller den potensielt manglende blå🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå