AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Del Skrevet 29. november 2021 Har dere opplevd noe dere anser som uforklarlig noen gang? Anonymkode: a91bb...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Del Skrevet 29. november 2021 nei dessverre. Hele livet har vært dørgende kjedelig og forutsigbart Anonymkode: c8457...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Del Skrevet 29. november 2021 Har tidligere opplevd mye av det jeg har forstått kalles for «vardøger». Har mange ganger hørt spesielt broren min (og noen ganger pappa) komme hjem, hørt den spesifikke lyden til bilen hans i komme kjørende inn i gårdsplassen og noen ganger også at det har gått i døra. Vet at det ikke bare er min egen fantasi fordi det har hendt at mamma eller pappa har sagt at de trodde de hørte han kom hjem rett etter at jeg trodde jeg hørte det, uten at jeg har sagt noe. Så gikk det typ 5-10 min før vi faktisk hørte han. Anonymkode: a91bb...b4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tidligere opplevd mye av det jeg har forstått kalles for «vardøger». Har mange ganger hørt spesielt broren min (og noen ganger pappa) komme hjem, hørt den spesifikke lyden til bilen hans i komme kjørende inn i gårdsplassen og noen ganger også at det har gått i døra. Vet at det ikke bare er min egen fantasi fordi det har hendt at mamma eller pappa har sagt at de trodde de hørte han kom hjem rett etter at jeg trodde jeg hørte det, uten at jeg har sagt noe. Så gikk det typ 5-10 min før vi faktisk hørte han. Anonymkode: a91bb...b4f Det var også uten at vi visste når han faktisk skulle komme hjem. Ingen logisk forklaring for at alle var sikre på at vi hadde hørt han og han ble helt overrasket de gangene vi nevnte det Anonymkode: a91bb...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Del Skrevet 29. november 2021 Har hørt det smelle så hardt i døra at det ristet i huset, men døra var låst Anonymkode: a91bb...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 1. desember 2021 #6 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 19.35): Har dere opplevd noe dere anser som uforklarlig noen gang? Anonymkode: a91bb...b4f Yea, mange ganger. Dine naturlige og materialistiske forklaringer er løgn. Siden de er grunnet i en løgn. Bevissthet eller direkte opplevelse er ikke "produsert" fra eller av hjernen. Bevissthet er Gud. Hjernen er ikke Gud. Gud er Gud. Hvis du tror hjernen er statsholder for virkeligheten, lol bro, like, loled bro. Let God teach you what's up. Little kid...😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå