Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg var da på handle tur i dag, som mange andre er hver eneste dag. Jeg er pent kledd i tøyet, og oppfører meg rolig, og dannet. Under min ekspidisjon i matvare butikken. Jeg er det man kaller distree, for jeg surrer rundt i mine egne tanker.

Så etter en stund da alle gode råvarene var handlet, tok jeg skrittet inn i køen ved kassa. Det var en dame forran meg med hva man kan kalle 2 store fordeler, og netting genser som nettet gikk under disse fordelene.

Jeg kikket litt i forskjellige rettninger, mens hun sto forran handlevognen og la varene sine på handlebåndet. Så kom jeg til å se ned i vognen hennes da hun sto bøyd over og fordelene viste seg ganske så friskt.... (Ble litt satt ut) hehe jeg ble litt flau selvsagt :roll: og kikket en annen vei.

Men jeg så ganske tydelig at hun ble litt frustrert, litt sånn "typisk gutter altså", dem skal nå kikke på alt som er! :)

Hva skal man unnskylde seg med egentlig? skal man bare se bestemt en annen vei, og prøve å ro seg ut stille over vannet. Hadde jeg sagt sorry, så hadde det bare bevist for henne at jeg virkelig prøvde å få ett glimt av fordelene hennes, noe som ikke var meningen hehe.

aaaah, hva skal man gjøre.. Sikkert mange som finner dette banalt, og simpelt.

Noen inspill?

Mvh

MR.pink som har kommet hjem fra shopping tur hehe :grine2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde bare glana jeg.

:sjarmor:

haha enkelt å greit svar det ;)! ... Men det var det at hun ble litt sånn irritert, men det er jo ikke jeg som har kledd på henne for dagen heller :)

Mvh

Skrevet (endret)

Tja ... Alle vil vel reagere forskjellig på sånt og man kan jo ikke tilfredsstille alle heller!

Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt beng i hva hun måtte tenke. Det må da være lov å kikke litt ;)

Og kler man seg litt utfordrende kan man da ikke klage.

Selv hadde jeg tatt det som et kompliment tror jeg. Hvis jeg hadde lagt merke til det da .. Gjør ikke alltid det.

Endret av Englepus
Skrevet

Setter man puppene på utstilling må folk få se på dem. Det er ikke til å unngå. :sexy:

Men glaning og nistirring hører ikke hjemme noen plass, uansett påkledning.

Skrevet

Jeg skjønner både at du kikket, og at hun ble irritert :ler:

Selvsagt bør man kunne kle seg som man vil uten å bli nistirret på for det, men det er jo veldig vanskelig å la være å kikke litt når man står i kø og ikke har så mye annet å gjøre enn å kikke på de andre kundene og noen har svære pupper og har tatt på seg klær som nesten ikke skjuler dem. Jeg ville nok gjort det selv, enda jeg er jente og lite interessert i pupper.

Skrevet

Nå er jeg jente da, og ikke på utkikk etter pupper, men jeg hadde også glant hvis puppene til dama foran meg bare datt ut. Er ikke det helt normalt da? Hvis hun tok det så ille opp at noen så på henne kunne hun ha tatt på seg noe annet.

Jeg jobber i butikk, og en gang var det ei dame som hadde på seg en kjempestor genser med stor utringning. (en genser som går helt ut på skuldrene om dere skjønner) Hun holdt på å hente seg en is fra isdisken, som står rett foran kassa, og plutselig sklei genseren ned på armene hennes - og begge puppene spratt ut. :overrasket: Går det an å ikke ha BH på seg når man har en alt for stor genser på?? Jeg måtte se, men klarte heldigvis å hente meg inn igjen.... poenget mitt er at det er naturlig å se på ting man egentlig ikke forventet å se i utgangspunktet! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...