Gå til innhold

Hvilken babypakke/boks får man smokk i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg fikk, var bare den jeg ville ha, trodde den skulle være i apotek 1 sin babybox. Fikk også kun en bitte bitte liten salve. Ellers bleier og våtservietter.

Anonymkode: ea3c1...55f

Skrevet

Det varierer nok litt, for de endrer innholdet med jevne mellomrom. Det varierer sikkert med hvor i landet du bor også. Jeg fikk smokk i Apotek 1 sin i fjor. 

Anonymkode: 4dfd1...6b7

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk smokk i apotek 1 sin nå i høst. tipper det er noen lokale variasjoner ja 

Skrevet

Jeg bor i Oslo, fikk dere andre i Oslo smokk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg bor i Oslo, fikk dere andre i Oslo smokk?

Jeg ser på youtube at andre har fått to smokker, en flaske og matskjeer i tillegg til det nevnte lenger opp.

Skrevet

Smokken som kommer i Apotek 1 sin er Avent sin smokk

Anonymkode: 147ad...914

Skrevet

Apotek 1 har avent smokk og Lillego har mam? Tror jeg. Men om det eneste du vil ha er en smokk, så gå og kjøp en da vel? Vi har vært gjennom hvertfall ti ulike før vi fsnt den baby likte, og det var verken mam eller avent... 

Anonymkode: 07f4f...955

• Liker 4
Skrevet

Fikk smokk i pakken fra Apotek 1, bor i Trondheim :) men varierer nok litt

Anonymkode: 5ec19...670

Skrevet

Kjøp en smokk da vel!

Anonymkode: affc9...0bd

• Liker 4
Skrevet

Har tatt ut både kiwi, Rema og apoteket sin boks i Bergen, og det var ingen smokk med i noen av de.

Anonymkode: 3dd76...f14

Skrevet

Fikk mam smokk i apotek 1 sin boks.

Anonymkode: 01575...55b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror ikke jeg fikk, var bare den jeg ville ha, trodde den skulle være i apotek 1 sin babybox. Fikk også kun en bitte bitte liten salve. Ellers bleier og våtservietter.

Det er jo begrenset hva man kan kreve😅 må nok nesten kjøpe en smokk

Anonymkode: 48cd1...f28

• Liker 2
Skrevet

Du får kjøpt den aktuelle smokken på navnesmokken.no ☺️ jeg fikk den i babybox'en, og holdt på å leite meg ihjel etter flere 😅🙈

Anonymkode: c890f...9e0

Skrevet

Husker ikke om det var Apotek 1 eller Kiwi sin, men hvorfor ikke bare hente alle pakkene og se?

Anonymkode: bff5e...210

Skrevet

TS her. Da kan jeg oppdatere. Ettersom det ikke var klikket bruk på tilbudet inne i appen, så benyttet jeg den igjen ved annet apotek. Og der fikk jeg både smokk, flaske, matskje, krem og våtservietter med ordentlig åpne/lukke luke, en to salver. I tillegg til det andre som også fulgte med i den første pakken. 

Så det er helt tydelig at det var mangler i min første pakke slik jeg mistenkte. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

TS her. Da kan jeg oppdatere. Ettersom det ikke var klikket bruk på tilbudet inne i appen, så benyttet jeg den igjen ved annet apotek. Og der fikk jeg både smokk, flaske, matskje, krem og våtservietter med ordentlig åpne/lukke luke, en to salver. I tillegg til det andre som også fulgte med i den første pakken. 

Så det er helt tydelig at det var mangler i min første pakke slik jeg mistenkte. 

Hvilket apotek i Oslo var dette? 😊

Anonymkode: 6a98a...fcc

Skrevet

Huffameg, tenk at det var mangler i noe du får gratis, nå står ikke verda til påske!

Anonymkode: 4db39...a4d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...