Tough cookie Skrevet 5. desember 2021 #141 Del Skrevet 5. desember 2021 non_stop skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig er det ikke ekte. Han er en skuespiller og KOMIKER, han prøvde vel å være morsom da og leve ut rollen, også på GMN. Tror du på ramme alvor at en som ikke har tatoveringer fra før (?) plutselig bestemmer seg for å tatovere juletrær og nisser på halsen? 😆😀Jeg satt litt og lurte på det, men så tenkte jeg at det er jo flere måneder siden de var ferdig med innspillingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 5. desember 2021 #142 Del Skrevet 5. desember 2021 Anomalisa skrev (1 time siden): Fornøyelig serie! Jeg lurte på: Er Alexis og han ivrige med det blå håret parodier på noen bestemte, eller er de bare generiske realitytyper? https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.vgtv.no/video/228787/ser-du-hvilken-kjendis-som-parodieres&ved=2ahUKEwjm5cjAwMz0AhV-RPEDHUlsBp8QwqsBegQIHBAE&usg=AOvVaw1CRRCesYQilouQZnrma5wd littt av en link ja. Men det er om akkurat de to du spurte om 🙂 Tough cookie skrev (52 minutter siden): Han med det blå håret er en parodi på Adrian Sellevoll og han med spraytan og den rare nordmørs dialekten er parodi på Even Haltvik? Begge har vært med i Paradise Hotel. Even Kvam. Og Adrian er vel kun fra Ex on the beach, hvis ikke det er en PH sesong jeg har gått glipp av? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 5. desember 2021 #143 Del Skrevet 5. desember 2021 Morsom serie 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 5. desember 2021 #144 Del Skrevet 5. desember 2021 Spoiler Åh, Rhino gjør comeback i dag!😂 ❤ Fornærmet av badehetter, var fantastisk 😂🙈🤭 Herlig serie, altså! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 5. desember 2021 #145 Del Skrevet 5. desember 2021 Tough cookie skrev (5 timer siden): 😆😀Jeg satt litt og lurte på det, men så tenkte jeg at det er jo flere måneder siden de var ferdig med innspillingen Du vet at han kan male det på når han vil? Om 10 år om så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #146 Del Skrevet 5. desember 2021 Hvorfor skal ikke barn kunne se den? Anonymkode: c77bb...819 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #147 Del Skrevet 5. desember 2021 Nissen knuller jo alle barnas mor hver jul, så litt nissesex på TV skader da ikke... Anonymkode: e69b3...702 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 5. desember 2021 #148 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 4.12.2021 den 7.59): Beskytter dere barna for å se programmet? Jeg vet lite om denne serien, men utdyp gjerne hvorfor du tenker at barn kan ta mental skade av å se på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 5. desember 2021 #149 Del Skrevet 5. desember 2021 7 hours ago, mingus said: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.vgtv.no/video/228787/ser-du-hvilken-kjendis-som-parodieres&ved=2ahUKEwjm5cjAwMz0AhV-RPEDHUlsBp8QwqsBegQIHBAE&usg=AOvVaw1CRRCesYQilouQZnrma5wd littt av en link ja. Men det er om akkurat de to du spurte om 🙂 Even Kvam. Og Adrian er vel kun fra Ex on the beach, hvis ikke det er en PH sesong jeg har gått glipp av? 🙂 Dette er linken, du må ikke ha med hele google-greiene https://www.vgtv.no/video/228787/ser-du-hvilken-kjendis-som-parodieres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 5. desember 2021 #150 Del Skrevet 5. desember 2021 18 hours ago, Tough cookie said: Har programleder Jakob Schøyen tatovert julesymboler på ordentlig, eller er de fake kun for serien? Jeg tipper det er en del av hele parodien. Har ikke Triana (?) som er programleder for Paradise Hotel, endel tatoveringer? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 5. desember 2021 #151 Del Skrevet 5. desember 2021 Mperle skrev (4 minutter siden): Jeg tipper det er en del av hele parodien. Har ikke Triana (?) som er programleder for Paradise Hotel, endel tatoveringer? Selvfølgelig🙉😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 5. desember 2021 #152 Del Skrevet 5. desember 2021 Trotwood skrev (35 minutter siden): Dette er linken, du må ikke ha med hele google-greiene https://www.vgtv.no/video/228787/ser-du-hvilken-kjendis-som-parodieres Ikke vant til å surfe fra mobilen for å være helt ærlig! Takk 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #153 Del Skrevet 5. desember 2021 Chomsky89 skrev (1 time siden): Jeg vet lite om denne serien, men utdyp gjerne hvorfor du tenker at barn kan ta mental skade av å se på. det er rake motsetning til skomakergata, se for deg hvis det var slik i skomakergata, ja, da formidler jo voksne dumhet og elendighet i barn ikke har behov å tilegne seg eller vite noe om. Anonymkode: a2b7b...631 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2021 #154 Del Skrevet 5. desember 2021 Har sett de første episodene nå, morsomt som vanlig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2021 #155 Del Skrevet 6. desember 2021 Helt hysterisk når han dro av parykken til Timothy og han som onanerte på pepperkaken 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 6. desember 2021 #156 Del Skrevet 6. desember 2021 Angst Machine og Gestapo Sportsverein er såpass fete bandnavn at det er rart ingen har knabba det. Angst Machine kunne vært en skive jeg hadde plukket opp fra Shadowland i Pilestredet på midten av 90-tallet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 6. desember 2021 #157 Del Skrevet 6. desember 2021 Haha, må le av at de teaser med en sexscene på slutten av hver episode, men at den aldri blir vist. 😂 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2021 #158 Del Skrevet 6. desember 2021 Ifyousayso skrev (21 minutter siden): Haha, må le av at de teaser med en sexscene på slutten av hver episode, men at den aldri blir vist. 😂 Ja er det bare på kødd eller? Trodde det skulle være Tom som rotet med noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 6. desember 2021 #159 Del Skrevet 6. desember 2021 Altså, jeg tar meg i å synes synd på en viss kar der inne! Spoiler Bent kommer....OG går....i dag! 🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 6. desember 2021 #160 Del Skrevet 6. desember 2021 Haha, leste først Nissene i barnehagen 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå