AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #101 Del Skrevet 2. desember 2021 Spoiler for de som ikke har sett episode 2, men haha, når de kansellerte søskenbarnet til han svarte fordi han fikk aske i ansiktet og ble "blackface" 😂 I frykt for at noen skulle reagere. Av de jeg "kjenner" igjen så langt er det Even fra Paradise og ... Adrian? Fra Ex on the Beach Godt mulig jeg tar feil... Anonymkode: 0dd35...a2b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 2. desember 2021 #102 Del Skrevet 2. desember 2021 Han ene må jo være en parodi på Even Kvam. ( paradise hotell) gøy så langt, men irriterende at episodene er så korte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 3. desember 2021 #103 Del Skrevet 3. desember 2021 laPistola skrev (1 time siden): Han ene må jo være en parodi på Even Kvam. ( paradise hotell) gøy så langt, men irriterende at episodene er så korte ja. Tenkte Even Kvam med en gang ja😆 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 3. desember 2021 #104 Del Skrevet 3. desember 2021 (endret) laPistola skrev (13 timer siden): Enig, men bra løsning at han fikk en prikk lik fetter som ikke virker «støtende» pr dags dato. 🤣 Han ble for støtende i dag, etter å ha fått en bøtte med aske over seg 😂 Endret 3. desember 2021 av likestilling 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 3. desember 2021 #105 Del Skrevet 3. desember 2021 laPistola skrev (7 timer siden): Han ene må jo være en parodi på Even Kvam. ( paradise hotell) gøy så langt, men irriterende at episodene er så korte ja. Det er vel en blanding av Even Kvam og Lord Audun 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 3. desember 2021 #106 Del Skrevet 3. desember 2021 Jørn Stian ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 3. desember 2021 #107 Del Skrevet 3. desember 2021 29 minutter siden, Ifyousayso said: Det er vel en blanding av Even Kvam og Lord Audun Jaa, han er en av de jeg ler mest av, spesielt dialekten hans får meg til å knekke fullstendig sammen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 3. desember 2021 #108 Del Skrevet 3. desember 2021 likestilling skrev (8 timer siden): Han ble for støtende i dag, etter å ha fått en bøtte med aske over seg 😂 Ja 🤣 litt synd hvis han ikke kommer tilbake, men bra stikk. Sikkert noen som blir støtt av at de gjør narr av at noen blir støtt, så blir vel oppstyr igjen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 3. desember 2021 #109 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg synes nissene i bingen er hysterisk morsomt 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. desember 2021 #110 Del Skrevet 3. desember 2021 laPistola skrev (1 time siden): Ja 🤣 litt synd hvis han ikke kommer tilbake, men bra stikk. Sikkert noen som blir støtt av at de gjør narr av at noen blir støtt, så blir vel oppstyr igjen 😅 Må være morsomt for de paradise hotel deltakerne som ser seg selv parodiert 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisana Skrevet 3. desember 2021 #111 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg elsker det stikket han kom med i gårsdagens episode med kanselleringen av ene karakteren. Det var jo et hysteri uten like i fjor, så jeg synes det er gøy at han kommer med det 😅 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3. desember 2021 #112 Del Skrevet 3. desember 2021 ….når Alexis skulle ta i bruk barnelærdommen om at det er de slemmeste jentene som er mest interessert….! 😂😂 Gikk på en smell der si, som Bent ville ha sagt det. Mesterlig kommentering både av kansellering og Metoo. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. desember 2021 #113 Del Skrevet 3. desember 2021 Ifyousayso skrev (På 1.12.2021 den 22.04): Jakob Schøyen er veldig flink som programleder, men jeg må si at jeg savner Kristian! 😊 Litt morsomt å tenke på at han spilte Dynamitt Harry i Olsenbanden Jr 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 3. desember 2021 #114 Del Skrevet 3. desember 2021 Cid skrev (48 minutter siden): Litt morsomt å tenke på at han spilte Dynamitt Harry i Olsenbanden Jr 😅 Ja, enig Ringen er liksom sluttet med tanke på at det i år er 20 år siden både Olsenbanden Jr første kupp og Nissene på låven kom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. desember 2021 #115 Del Skrevet 3. desember 2021 Ifyousayso skrev (8 minutter siden): Ja, enig Ringen er liksom sluttet med tanke på at det i år er 20 år siden både Olsenbanden Jr første kupp og Nissene på låven kom Alle skuespillerne derfra kunne nå spilt i en voksen Olsenbanden film med siden de er i 30 åra nå 😄 Jøss så tiden flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 3. desember 2021 #116 Del Skrevet 3. desember 2021 Og han som liksom skal være Adrian Sellevoll😂 Liker programmet, parodi av paradise hotell😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2021 #117 Del Skrevet 4. desember 2021 Kaktusogsol skrev (På 1.12.2021 den 23.03): Hvis de er foreldreløse ja Hva har det å gjøre med om man trodde det var ekte eller ikke? O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2021 #118 Del Skrevet 4. desember 2021 Er Rhino med? Jeg har ikke sett på enda, håper virkelig han er med. Blir ikke det samme uten den hårsåre Rhino 😅 Den introduksjons videoen hans i Nissene på Låven må være den beste jeg har sett av alle reality programmer 😄 Og den der "Du er min fiende til det motsatte er bevist" 😂 Blir aldri lei den serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 4. desember 2021 #119 Del Skrevet 4. desember 2021 Ifyousayso skrev (20 timer siden): Det er vel en blanding av Even Kvam og Lord Audun Jeg var først sikker på at det var Carl Aksel på grunn av utseendet. Tror det er en god kombo av forskjellige der! 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #120 Del Skrevet 4. desember 2021 Dette er da ikke forbeholdt barn. Det er kun for voksne som er 16+ Beskytter dere barna for å se programmet? Anonymkode: a2b7b...631 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå