Gå til innhold

Nissene i bingen

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest laPistola
Cid skrev (På 29.11.2021 den 19.24):

Ble ikke de fjernet grunnet rasisme? Pågrunn av han Ernst karakteren

De er lagt ut nå, men med advarsel om støtende innhold bla bla 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (3 minutter siden):

De er lagt ut nå, men med advarsel om støtende innhold bla bla 😅

Jeg synes Ernst er en veldig morsom karakter 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg synes Ernst er en veldig morsom karakter 😄 

Enig, men bra løsning at han fikk en prikk lik fetter som ikke virker «støtende» pr dags dato. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (Akkurat nå):

Enig, men bra løsning at han fikk en prikk lik fetter som ikke virker «støtende» pr dags dato. 🤣

Dette klippet med han er en skikkelig klassiker, ler hver gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
Cid skrev (6 minutter siden):

Dette klippet med han er en skikkelig klassiker, ler hver gang :ler:

🤣🤣 helt fantastisk.  Jepsi Pepsi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miss summers skrev (25 minutter siden):

Nissene på låven, Boyzvoice... alt dette ELSKER jeg 🥰 Har filmen og har sett den vanvittig mange ganger. Jeg så på Kåss til kvelds, og hot tub har gått total apeshit med fillers i leppa :laugh: Og Hroar er blitt litt mer korpulent. Og M'Pete fikk problemer med magen grunnet laktoseintoleranse. Det er så gjennomført bra. Timothy Dale... assa "I AM A BOY" :ler:

Min favorittdeltaker nå, som før er BENT! For en legende :laugh:

Første gang jeg så akkurat den scenen med "AIM A BOI!"...altså, det må være en av de meldingene jeg har ledd mest av på norsk TV. Det er noe med at man blir sendt rett tilbake til barneskolen og en av de første engelsktimene man hadde. Så skal Timothy dra i land en internasjonal platekontrakt med "aim a boii" som utgangspunkt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (3 minutter siden):

Første gang jeg så akkurat den scenen med "AIM A BOI!"...altså, det må være en av de meldingene jeg har ledd mest av på norsk TV. Det er noe med at man blir sendt rett tilbake til barneskolen og en av de første engelsktimene man hadde. Så skal Timothy dra i land en internasjonal platekontrakt med "aim a boii" som utgangspunkt. 

:ler: det er helt fantastisk! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (10 minutter siden):

Fantastisk 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (21 minutter siden):

🤣🤣 helt fantastisk.  Jepsi Pepsi 

Og når han begynner å kritisere flåklypa siden der ikke er ekte mennesker 😂 Føles nostalgisk ut også å se en videoutleie butikk, ikke sett de på år og dag 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laPistola skrev (1 time siden):

Haha dagens episode med " kansellering" var en utrolig genial plot twist. Sender et lite stikk etter alt oppstyret i fjor. 

Vært litt latpeis og sett Nissene på låven og over skog og hei de siste dagene. Hadde helt glemt hvor morsom den siste faktisk var. 

Merket meg en liten ting, Tom endrer øyenfarge fra brune til blå øyne.  Er det meningen tro eller ville ikke Eivind Sander bruke linser. Skjønner at jeg er detaljorientert 😆

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (59 minutter siden):

Og når han begynner å kritisere flåklypa siden der ikke er ekte mennesker 😂 Føles nostalgisk ut også å se en videoutleie butikk, ikke sett de på år og dag 😄 

Veldig sant, men samtidig så føler jeg ikke at det er SÅ lenge siden heller 😳😅 Og jeg er 30 år, men husker det som om det var i går at vi dro ned på video nova for å leie film 😛 Gikk rundt i kanskje 20 minutter langs alle reolene for å bli enige om hvilken film vi skulle leie for kvelden 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snefriid skrev (7 minutter siden):

Haha dagens episode med " kansellering" var en utrolig genial plot twist. Sender et lite stikk etter alt oppstyret i fjor. 

Enig, stikk til hva de mente om det oppstyret ja 😅.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Janzypants skrev (12 minutter siden):

Veldig sant, men samtidig så føler jeg ikke at det er SÅ lenge siden heller 😳😅 Og jeg er 30 år, men husker det som om det var i går at vi dro ned på video nova for å leie film 😛 Gikk rundt i kanskje 20 minutter langs alle reolene for å bli enige om hvilken film vi skulle leie for kvelden 😂

Siste gang jeg så en videoutleie butikk var i 2012, husker hvor kjekt det var når enn jeg fikk leie en film når jeg var liten :) Vi har luksus nå med strømmetjenester 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (16 timer siden):

Det var altså høykvalitet i 20 min :ler: Iskaldt beregnet at Bent bytter pakke, men likevel er første ut :Knegg:

Elsket "blåmann" som ikke husker hvordan han ler :fnise:

(Nostalgikeren i meg, håper at Kristian Ødegård kommer inn på et tidspunkt...han savnes!) 🙂

Jaa jeg savner Ødegård! Han er så perfekt i den rollen. Men jeg antar han ikke hadde tid til å være med pga andre prosjekter

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Siste gang jeg så en videoutleie butikk var i 2012, husker hvor kjekt det var når enn jeg fikk leie en film når jeg var liten :) Vi har luksus nå med strømmetjenester 😄 

Ah, det er ikke lenger siden, nei! 😅 Ja, i dag trenger man ikke reise seg opp fra sofaen når man skal se film!  Men husker også hvor "stas" det var da VHS ble byttet ut med DVD. Altså, all den tiden man brukte på å spole tilbake filmen før man leverte den tilbake 😂 Eller irriterte seg over at filmen ikke var spolt tilbake når man fikk den!   Haha, beklager avsporing, men måtte mimre litt 😅  Ting har jammen utviklet seg mye de siste årene!  Lurer på om jeg skal se Nissene på låven også! Mange år siden jeg så den sist, og se hvordan karakterene også har utviklet seg!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Eckbo er helt fantastisk på slik satire, elsker hele Nisse-trilogien. Og Boyzvoice! 

Det stikket ang rasismeoppstyret syntes jeg var gull! Gleder meg til resten.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dauver😂🙌😅 Så tatt på kornet😆 Skulle bare ønske episodene var litt lenger. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi elsket det hjemme! Fjortisen er vokst opp med Nissene på låven b.la og hun syntes Nissene i bingen var utrolig gøy.

Jeg tipper Bent Leikvoll vinner 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...