Ifyousayso Skrevet 1. desember 2021 #61 Del Skrevet 1. desember 2021 Jakob Schøyen er veldig flink som programleder, men jeg må si at jeg savner Kristian! 😊 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 1. desember 2021 #62 Del Skrevet 1. desember 2021 Var det Bjørn Gustavsson som spilte han blonde moldenseren som spurte hvem som var kjekkest? Husker han var med i forrige kalender. Vet han bodde i Norge noen år men jeg så han ikke på rulleteksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 1. desember 2021 #63 Del Skrevet 1. desember 2021 Gasellen skrev (1 minutt siden): Var det Bjørn Gustavsson som spilte han blonde moldenseren som spurte hvem som var kjekkest? Husker han var med i forrige kalender. Vet han bodde i Norge noen år men jeg så han ikke på rulleteksten Nei, der er Fridtjof Josefsen eller hva han heter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 1. desember 2021 #64 Del Skrevet 1. desember 2021 non_stop skrev (Akkurat nå): Nei, der er Fridtjof Josefsen eller hva han heter Aner ikke hvem det er men han lignet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #65 Del Skrevet 1. desember 2021 Gasellen skrev (Akkurat nå): Aner ikke hvem det er men han lignet! Tror det er han fra kollektivet som gikk på tv2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #66 Del Skrevet 1. desember 2021 Synes det er morsomst fordi man kjenner igjen visse ting fra reality serier. Han ene er vel en parodi av Carl Axel? Også sitter han og flekser brystmuskler etter han skryter av hvor kjekk han er, som han duden i Ex on the Beach gjorde 😅 Også har du de som ikke passer inn og det er også funny.. Tror jeg synes dette konseptet er morsommere enn de to tidligere. Anonymkode: 1388f...0d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. desember 2021 #67 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Det var altså høykvalitet i 20 min Iskaldt beregnet at Bent bytter pakke, men likevel er første ut Elsket "blåmann" som ikke husker hvordan han ler (Nostalgikeren i meg, håper at Kristian Ødegård kommer inn på et tidspunkt...han savnes!) 🙂 Endret 1. desember 2021 av Tradegy 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 1. desember 2021 #68 Del Skrevet 1. desember 2021 Som jeg sa i en annen tråd, jeg synes denne var morsommere enn det to andre sesongene, så langt i hvert fall fordi man kan kjenne igjen visse karakterer 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 1. desember 2021 #69 Del Skrevet 1. desember 2021 Så Nissene på låven ikveld. Ser Over skog og hei imorgen. Gleder meg til den nye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 1. desember 2021 #70 Del Skrevet 1. desember 2021 ELSKER dette 😍😍 Bent, Tom, Steven, Timothy, soundtrack fra verdens beste boyband 😍🥰 Dette gjør meg så glad!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 1. desember 2021 #71 Del Skrevet 1. desember 2021 Cid skrev (1 time siden): Du skjønner ikke at en unge kan tro at det er ekte? Hvis de er foreldreløse ja 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. desember 2021 #72 Del Skrevet 1. desember 2021 Thaila skrev (52 minutter siden): Som jeg sa i en annen tråd, jeg synes denne var morsommere enn det to andre sesongene, så langt i hvert fall fordi man kan kjenne igjen visse karakterer 😄 Litt tidlig å avgjøre, om det du mener er at denne er bedre enn både serien fra 2001 og 2011. Skal nok mye til for å toppe førstnevnte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 1. desember 2021 #73 Del Skrevet 1. desember 2021 Djækklåsst skrev (1 minutt siden): Litt tidlig å avgjøre, om det du mener er at denne er bedre enn både serien fra 2001 og 2011. Skal nok mye til for å toppe førstnevnte. De forrige gav ikke noe varig inntrykk. Synes Asbjørn Brekke er en artig karakter men ellers syntes jeg ikke seriene var spesielt imponerende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefriid Skrevet 1. desember 2021 #74 Del Skrevet 1. desember 2021 Cid skrev (10 timer siden): Morsomt at de har laget en ny versjon av denne låta 😄 Åhh elsket filmen og musikken. Hadde den på DVD og CD 😆 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #75 Del Skrevet 1. desember 2021 Snefriid skrev (2 minutter siden): Åhh elsket filmen og musikken. Hadde den på DVD og CD 😆 Jeg så filmen først for noen år siden, hadde jeg sett det når det først kom ut så hadde jeg sikkert trodd at det var ekte også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 2. desember 2021 #76 Del Skrevet 2. desember 2021 Det var overraskede morsomt! Så filmen om Boyzvoice også her om dagen, og mimra tilbake til Oslo Spektrum og HitAwards i 2000, og å henge utafor festlokalene til artistene etterpå for å få et glimt av dem, da støtte vi på Eckbo, husker jeg! ;) Jeg regner med at Kristian Ødegård er (litt) med på produksjonssiden (ettersom det er hans og Eckbos produksjonsselskap som har lagd det), men ikke har lov til å spille der siden han har kontrakt med TV2 - og da ikke kan jobbe for konkurrenten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. desember 2021 #77 Del Skrevet 2. desember 2021 Vintermorgen skrev (Akkurat nå): Det var overraskede morsomt! Så filmen om Boyzvoice også her om dagen, og mimra tilbake til Oslo Spektrum og HitAwards i 2000, og å henge utafor festlokalene til artistene etterpå for å få et glimt av dem, da støtte vi på Eckbo, husker jeg! Jeg regner med at Kristian Ødegård er (litt) med på produksjonssiden (ettersom det er hans og Eckbos produksjonsselskap som har lagd det), men ikke har lov til å spille der siden han har kontrakt med TV2 - og da ikke kan jobbe for konkurrenten. Han er vel fullt opptatt med Kompani Lauritzen og Huskestue uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 2. desember 2021 #78 Del Skrevet 2. desember 2021 Thaila skrev (12 timer siden): De forrige gav ikke noe varig inntrykk. Synes Asbjørn Brekke er en artig karakter men ellers syntes jeg ikke seriene var spesielt imponerende. Selv mener jeg Nissene på Låven kanskje er den beste norskproduserte serien noensinne. Men man kan jo være uenig, og den andre serien f.eks. var langt fra like bra. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. desember 2021 #79 Del Skrevet 2. desember 2021 Djækklåsst skrev (Akkurat nå): Selv mener jeg Nissene på Låven kanskje er den beste norskproduserte serien noensinne. Men man kan jo være uenig, og den andre serien f.eks. var langt fra like bra. Enig, en av mine favoritt norske serier, har den på dvd og sett flere ganger 😄 Kommer vel ikke på dvd denne serien 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 2. desember 2021 #80 Del Skrevet 2. desember 2021 Nissene på låven, Boyzvoice... alt dette ELSKER jeg 🥰 Har filmen og har sett den vanvittig mange ganger. Jeg så på Kåss til kvelds, og hot tub har gått total apeshit med fillers i leppa Og Hroar er blitt litt mer korpulent. Og M'Pete fikk problemer med magen grunnet laktoseintoleranse. Det er så gjennomført bra. Timothy Dale... assa "I AM A BOY" Min favorittdeltaker nå, som før er BENT! For en legende 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå