Gå til innhold

Nissene i bingen

NordicViking

Anbefalte innlegg

nebbete fugl skrev (59 minutter siden):

Blir spennende dette. Nå er det mindre enn 2 timer til siste episode legges ut på Discovery+.

Oi, da må jeg holde meg unna denne tråden frem til episoden er sendt på TV i morra. Mer høytidelig å se den direkte.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymburker skrev (1 time siden):

Trodde han hadde hengt seg i grana i dagens episode😂

Med tanke på at Johs hang seg i Nissene på låven, og Rolf døde underveis i Nissene over skog og hei, tenkte jeg også at Sverre kom til å være den som døde i denne sesongen da jeg så han i grantreet 😬😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonymburker said:

Oi, da må jeg holde meg unna denne tråden frem til episoden er sendt på TV i morra. Mer høytidelig å se den direkte.

Ser folk fortsatt på lineær tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frogger skrev (7 timer siden):

Hva synes dere om finalen? Ble hyggeligere enn forventet synes jeg

Jeg likte den - litt dolking i ryggen må man ha, fint at det ikke lønner seg. Men jeg regner med dette setter punktum for nissene, det blir vel ikke flere utgaver etter denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novellemonster skrev (10 timer siden):

Med tanke på at Johs hang seg i Nissene på låven, og Rolf døde underveis i Nissene over skog og hei, tenkte jeg også at Sverre kom til å være den som døde i denne sesongen da jeg så han i grantreet 😬😅

Det trodde jeg og, var sikker på at han hadde hengt seg i grana 😅 Så hadde han bare prøvd å knabbe stjerna 🌟

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (7 timer siden):

Vant Bent?

Nei - men på en måte så vant han likevel 😂 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Novellemonster skrev (11 timer siden):

De hadde sikkert gjort det sånn også hadde det ikke vært for at alle er så woke og politisk korrekte nå. 

Noen hadde garra blitt krenka og prøvd å fått serien cancelled hvis Sverre hadde hengt seg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 12.11.2021 den 17.37):

Espen Eckbo (48) gjør comeback med ny "nissekalender" på Discovery i desember. Dette blir komikerens tredje julekalender-sesong. I år er det 20 år siden 'Nissene på låven' ble sendt for første gang, og ti år siden oppfølgeren 'Nissene over skog og hei'. Den nye sesongen har fått navnet 'Nissene i bingen' – og er inspirert av reality-programmer der poenget er å parvis kjempe om å få beholde plassen sin og til slutt stå igjen som det siste paret. (Nettavisen)

I den forbindelse har Eckbo børstet støvet av Boyzvoices juleklassiker 'Let Me Be Your Father X-Mas', remikset av DJ Advento. (Video)  🎅

Noe av det dårligste jeg har sett noen gang dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frogger skrev (10 timer siden):

Hva synes dere om finalen? Ble hyggeligere enn forventet synes jeg

Det ble temmelig forutsigbart, men greit nok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cas12 skrev (49 minutter siden):

Noe av det dårligste jeg har sett noen gang dessverre

Hva? Hele serien eller den gamle julesang-parodien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tough cookie said:

Selvfølgelig

Men hvorfor? En da mye bedre å kunne se hva du vil NÅR du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper vi får se om Asbjørn fikk sin Synne til syvende og sist, eller om det kun ble med julefeiring i bobilen 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...