Anonymburker Skrevet 23. desember 2021 #381 Del Skrevet 23. desember 2021 nebbete fugl skrev (59 minutter siden): Blir spennende dette. Nå er det mindre enn 2 timer til siste episode legges ut på Discovery+. Oi, da må jeg holde meg unna denne tråden frem til episoden er sendt på TV i morra. Mer høytidelig å se den direkte. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 23. desember 2021 #382 Del Skrevet 23. desember 2021 Anonymburker skrev (1 time siden): Trodde han hadde hengt seg i grana i dagens episode😂 Med tanke på at Johs hang seg i Nissene på låven, og Rolf døde underveis i Nissene over skog og hei, tenkte jeg også at Sverre kom til å være den som døde i denne sesongen da jeg så han i grantreet 😬😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogger Skrevet 24. desember 2021 #383 Del Skrevet 24. desember 2021 Hva synes dere om finalen? Ble hyggeligere enn forventet synes jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebbete fugl Skrevet 24. desember 2021 #384 Del Skrevet 24. desember 2021 2 hours ago, Anonymburker said: Oi, da må jeg holde meg unna denne tråden frem til episoden er sendt på TV i morra. Mer høytidelig å se den direkte. Ser folk fortsatt på lineær tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 24. desember 2021 #385 Del Skrevet 24. desember 2021 nebbete fugl skrev (43 minutter siden): Ser folk fortsatt på lineær tv? Tydeligvis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 24. desember 2021 #386 Del Skrevet 24. desember 2021 Vant Bent? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trult Skrevet 24. desember 2021 #387 Del Skrevet 24. desember 2021 frogger skrev (7 timer siden): Hva synes dere om finalen? Ble hyggeligere enn forventet synes jeg Jeg likte den - litt dolking i ryggen må man ha, fint at det ikke lønner seg. Men jeg regner med dette setter punktum for nissene, det blir vel ikke flere utgaver etter denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. desember 2021 #388 Del Skrevet 24. desember 2021 Novellemonster skrev (10 timer siden): Med tanke på at Johs hang seg i Nissene på låven, og Rolf døde underveis i Nissene over skog og hei, tenkte jeg også at Sverre kom til å være den som døde i denne sesongen da jeg så han i grantreet 😬😅 Det trodde jeg og, var sikker på at han hadde hengt seg i grana 😅 Så hadde han bare prøvd å knabbe stjerna 🌟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 24. desember 2021 #389 Del Skrevet 24. desember 2021 (endret) MalloryK skrev (7 timer siden): Vant Bent? Nei - men på en måte så vant han likevel 😂 Endret 24. desember 2021 av CrazyCatLady2500 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 24. desember 2021 #390 Del Skrevet 24. desember 2021 nebbete fugl skrev (8 timer siden): Ser folk fortsatt på lineær tv? Selvfølgelig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 24. desember 2021 #391 Del Skrevet 24. desember 2021 Novellemonster skrev (11 timer siden): Med tanke på at Johs hang seg i Nissene på låven, og Rolf døde underveis i Nissene over skog og hei, tenkte jeg også at Sverre kom til å være den som døde i denne sesongen da jeg så han i grantreet 😬😅 De hadde sikkert gjort det sånn også hadde det ikke vært for at alle er så woke og politisk korrekte nå. Noen hadde garra blitt krenka og prøvd å fått serien cancelled hvis Sverre hadde hengt seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 24. desember 2021 #392 Del Skrevet 24. desember 2021 NordicViking skrev (På 12.11.2021 den 17.37): Espen Eckbo (48) gjør comeback med ny "nissekalender" på Discovery i desember. Dette blir komikerens tredje julekalender-sesong. I år er det 20 år siden 'Nissene på låven' ble sendt for første gang, og ti år siden oppfølgeren 'Nissene over skog og hei'. Den nye sesongen har fått navnet 'Nissene i bingen' – og er inspirert av reality-programmer der poenget er å parvis kjempe om å få beholde plassen sin og til slutt stå igjen som det siste paret. (Nettavisen) I den forbindelse har Eckbo børstet støvet av Boyzvoices juleklassiker 'Let Me Be Your Father X-Mas', remikset av DJ Advento. (Video) 🎅 Noe av det dårligste jeg har sett noen gang dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 24. desember 2021 #393 Del Skrevet 24. desember 2021 frogger skrev (10 timer siden): Hva synes dere om finalen? Ble hyggeligere enn forventet synes jeg Det ble temmelig forutsigbart, men greit nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 24. desember 2021 #394 Del Skrevet 24. desember 2021 cas12 skrev (49 minutter siden): Noe av det dårligste jeg har sett noen gang dessverre Hva? Hele serien eller den gamle julesang-parodien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebbete fugl Skrevet 24. desember 2021 #395 Del Skrevet 24. desember 2021 1 hour ago, Tough cookie said: Selvfølgelig Men hvorfor? En da mye bedre å kunne se hva du vil NÅR du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 25. desember 2021 #396 Del Skrevet 25. desember 2021 Jeg håper vi får se om Asbjørn fikk sin Synne til syvende og sist, eller om det kun ble med julefeiring i bobilen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 25. desember 2021 #397 Del Skrevet 25. desember 2021 Fin avslutning. Asbjørn fikk sin Synne og Bent fikk penger til rekkehus. Feel good. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 25. desember 2021 #398 Del Skrevet 25. desember 2021 avslutningen var elendig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 25. desember 2021 #399 Del Skrevet 25. desember 2021 37 minutter siden, Egenskap said: avslutningen var elendig. Fordi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. desember 2021 #400 Del Skrevet 25. desember 2021 Uttrykket til Karita da hun skjønte hun bare fikk 2000 kr var ubetalelig da 😆 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå