Gå til innhold

Nissene i bingen

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elien skrev (13 minutter siden):

Nissene på loven og Nissene over skog og hei kommer på Disvovery+ 1 desember :nisse:

Fjerner de kort tid etter hvert år for så å legge til i desember?

Sykt å tenke på at det er 20 år siden nissene på låven først kom på tv. Husker godt når jeg så på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som @elien nevner blir de to tidligere sesongene snart tilgjengelige, men tilsynelatende kun for abonnenter. «Nissene på låven» ble riktignok fjernet etter at den skapte debatt, men senere ombestemte de seg visst...

Originalen skapte jo endel forvirring da den kom, og det var visst flere folk i alle aldergrupper som trodde den var et ekte reality-show. Her er et utdrag fra avisdebatten :tongue:

Nissene.thumb.jpg.e054e5a11207cda18685de5cc36e4fa3.jpg

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord Friendzone skrev (På 29.11.2021 den 20.03):

Som @elien nevner blir de to tidligere sesongene snart tilgjengelige, men tilsynelatende kun for abonnenter. «Nissene på låven» ble riktignok fjernet etter at den skapte debatt, men senere ombestemte de seg visst...

Originalen skapte jo endel forvirring da den kom, og det var visst flere folk i alle aldergrupper som trodde den var et ekte reality-show. Her er et utdrag fra avisdebatten :tongue:

Jeg synes serien var morsommere når jeg trodde det var ekte 😅 jeg kjente ikke til noen av skuespillerne den gang når jeg var 10 år så de var alle fremmede for meg 😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lord Friendzone skrev (46 minutter siden):

Artig å lese 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (18 timer siden):

Denne må jeg se! Har Discovery + også 👍

Eckbo er alltid morsom.

Håper Eckbo aldri gir seg 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Har du sett på låven og over skog og hei seriene?

Ja 😁

Og en del andre ting.

Asbjørns julekalender var helt sinnssykt morsom. Det var cringe humor men på en måte som ikke var cringe, hvis det gir noen mening 😁

Er stor Eckbo fan. 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja 😁

Og en del andre ting.

Asbjørns julekalender var helt sinnssykt morsom. Det var cringe humor men på en måte som ikke var cringe, hvis det gir noen mening 😁

Er stor Eckbo fan. 😊

Håper den neste nissene serien de lager er en parodi på Farmen. Nissene på gården, og så blir det tvekamp hver tredje episode. Serien starter med 12 nisser og midtveis kommer det utfordrere. Hadde vært morsomt å for eksempel se Bent og Timothy i tautrekking eller slegge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Håper den neste nissene serien de lager er en parodi på Farmen. Nissene på gården, og så blir det tvekamp hver tredje episode. Serien starter med 12 nisser og midtveis kommer det utfordrere. Hadde vært morsomt å for eksempel se Bent og Timothy i tautrekking eller slegge

Seriøst kjempegod ide!!! 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Ser du på farmen?

Bare innimellom, men Eckbo/Nisse konseptet gjør jo ALT bedre 😄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen
Lord Friendzone skrev (På 29.11.2021 den 20.03):

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...