Gå til innhold

Nissene i bingen

NordicViking

Anbefalte innlegg

4 hours ago, mingus said:

Eg ska fø, eg ska føøø! Det der er så stygt, gamle jormora mi sa alltid fø på sin vestlandsdialekt og jeg følte meg som en ku som skulle til kalving hver gang hun sa det ordet. Ja, nå kommer vel Bent inn igjen i  morgen siden 2 stk måtte stikke idag :)

Og så bærer det rett ut igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosewood skrev (9 timer siden):

Hahahaha herregud, lenge siden jeg har ledd sånn 🤣 Særlig av en tv serie. Og endelig Kevin Vågenes 😍😍😍 «Mariell mAkReLL» 😂 Hvorfor er karakterene til Kevin Vågenes så sykt bra, han er så morsom når han er dame 🙈

Han så faktisk veldig bra ut som dame😂❤️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 9.12.2021 den 22.04):

Må være fake.  Han er utroooolig kjekk i den bunaden.  

Ler og ler av engelen Gabriel og det slitne utrykket han har hver gang han må inn til Nissene. 🤣

Samme her, virker som han hater livet med nissene😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen

Haha Kevin er så bra som bitchete dame 🤣 "Tør du spør meg om eg har sovet godt en gang til? Du e feit, du e stygg, du e bleik" 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På druen skrev (15 minutter siden):

Haha Kevin er så bra som bitchete dame 🤣 "Tør du spør meg om eg har sovet godt en gang til? Du e feit, du e stygg, du e bleik" 😂 

Han er sååå bra! 😂 Kommer ikke over Mariell makrell 😭

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest På druen
Rosewood skrev (5 minutter siden):

Han er sååå bra! 😂 Kommer ikke over Mariell makrell 😭

Ja han er dritmorsom som dame 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (5 timer siden):

Absolutt! Det var jo noe med det hostet når "maskenissekone 2" ble filmet alene litt. Blir veldig overrasket om det ikke er Synne. 

Det er hvertfall åpenbart at de vil vi skal tro det. Men er ikke det LITT FOR «tilfeldig» at det er Synne som kom rett inn igjen og havna med Asbjørn? 
Jeg håper jo det, men er redd det er en twist

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (7 minutter siden):

Det er hvertfall åpenbart at de vil vi skal tro det. Men er ikke det LITT FOR «tilfeldig» at det er Synne som kom rett inn igjen og havna med Asbjørn? 

Det er godt mulig det er for enkelt.  Samtidig håper jeg jo at siden dette er den aller siste julekalenderen de kommer til å lage, vil de gi Asbjørn-figuren en lykkelig slutt.  Altså, etter 3 julekalendere på prime TV i denne verdenen som Nissene i bingen eksisterer i, skal liksom Asbjørn fremdeles være så ensom at postmannen, fastlegen og Tom Lund er hans nærmeste pårørende.  Asbjørn er en fyr som er positiv bestandig, en som aldri har ett eneste vondt ord å si om noen.  Det hadde vært passende om de denne gangen hadde latt ham vinne i kjærlighet, ikke i konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shalott skrev (Akkurat nå):

Det er godt mulig det er for enkelt.  Samtidig håper jeg jo at siden dette er den aller siste julekalenderen de kommer til å lage, vil de gi Asbjørn-figuren en lykkelig slutt.  Altså, etter 3 julekalendere på prime TV i denne verdenen som Nissene i bingen eksisterer i, skal liksom Asbjørn fremdeles være så ensom at postmannen, fastlegen og Tom Lund er hans nærmeste pårørende.  Asbjørn er en fyr som er positiv bestandig, en som aldri har ett eneste vondt ord å si om noen.  Det hadde vært passende om de denne gangen hadde latt ham vinne i kjærlighet, ikke i konkurransen.

Ja helt enig. Og jeg tror vel også egentlig at det er sånn. 
 Det er jo uansett nok av «tilfeldigheter» i den serien når jeg tenker meg om, så. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shalott skrev (1 time siden):

Nice guys finish last😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stygt redd Karita kommer til å manipulere Asbjørn så han taper...på den annen side er han så naiv at han sikkert misforstår manipulasjonen og gjør feil så Karita ryker ut isteden...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (10 timer siden):

Hadde vært gøy hvis det egentlig var Sara eller noe (eneste vi kan utelukke er vel Stella 🤣🤣🤣)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rosemarin skrev (11 timer siden):

Morsom twist👍😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Marvelous said:

Han så faktisk veldig bra ut som dame😂❤️

Nei, det gjorde han virkelig ikke!

Endret av nebbete fugl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (15 timer siden):

Er ikke det sånn heltypisk reality? 
Sånn når noen har gått sammen mange, og endelig fått kastet ut en som ble regnet som en sterk spiller/motspiller, så går det to dager, og så sender produksjonen samme person inn igjen. Til stor glede for partneren, som nesten står igjen alene i spillet. 
De har jo parodiert det flere ganger til nå, med at de som "er ute" bare blir løsnisser og kommer inn igjen i neste episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker at dette showet har absolutt INGEN regler 😂 

Ingenting makes sense. Programleder kan bare bli deltager, så bare bli programleder igjen, maskenisser kommer random inn, ingen - ikke en gang deltagerne skjønner noe av det som foregår😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (7 minutter siden):

Ingenting makes sense. Programleder kan bare bli deltager, så bare bli programleder igjen, maskenisser kommer random inn, ingen - ikke en gang deltagerne skjønner noe av det som foregår😅

Det er litt som Tommyball (Calvinball): reglene finnes på etterhvert 🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (2 timer siden):

Sånn sett minner det om Joker Nord :skratte:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...