Gå til innhold

Nissene i bingen

NordicViking

Anbefalte innlegg

rosemarin skrev (1 minutt siden):

Og at bent kom inn som programleder😀

Og at han selv gjorde en "tvist" slik at han endte med å ryke ut som programleder..😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymburker skrev (11 timer siden):

Har aldri sett Paradise eller Ex on the beach, men er det en latterliggjøring av programlederne derfra?

Nei det kan jeg ikke tro. Ex on the beach har ingen programleder, og Paradise har Triana Iglesias, men hun har alltid opptrådt profesjonelt. 

Ble også glad for at Svein dukket opp!! 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummeringen hans i begynnelsen av episoden, såå smålig 😂 «Den falske bitchen ville bare ha sleiva hans» 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (4 timer siden):

Nei det kan jeg ikke tro. Ex on the beach har ingen programleder, og Paradise har Triana Iglesias, men hun har alltid opptrådt profesjonelt. 

Jeg tenkte farmen og Gaute🧐🤷‍♀️😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (2 timer siden):

Oppsummeringen hans i begynnelsen av episoden, såå smålig 😂 «Den falske bitchen ville bare ha sleiva hans» 

Jepp 🤣🤣🤣

Han oppførte seg jo helt bisart sammen med henne også da med den nesekosingen og babypratingen 😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (5 timer siden):

Jeg og 😁

Han er MER irriterende og usympatisk nå enn før faktisk 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (19 timer siden):

Hysterisk morsomt at programlederen blir personlig involvert og lager reglene deretter🤣

Har aldri sett Paradise eller Ex on the beach, men er det en latterliggjøring av programlederne derfra?

Ikke programlededer, men veldig ofte manipulere "produksjonen" resultatet ved å f.eks. ikke avsløre hva en makt betyr før de vet hvem som får den, "hjelpe" personene de liker (AKA de som de mener lager bra TV), osv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (På 13.12.2021 den 16.17):

Kødder du eller, jeg trodde aldri jeg skulle mene at en tatovering av et juletre på halsen kunne være hot, men jaggu. Bunaden, tatoveringene, også er han litt streng. Veldig sexy!

Faen da jeg trodde jeg var "den eneste" som syntes han er skamdigg og begynte å google litt her om dagen og fant ut til stor skuffelse at han har dame haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (33 minutter siden):

Noen som vet hvorfor reality-programledere alltid er så alvorlige??    

De skal virke så profesjonelle vet du, samtidig som litt mystisk og sexy 😏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner jenter eller damer med personlighet altså 😛 Stella gjorde jo litt ut av seg, men de andre der inne nå er jo ganske gjesp så langt 🥱 To av dem er jo nesten bare statister, har de snakket i det hele tatt? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Enig. Stella var jo morsom, dumt at hun røk ut. Også hun fra nord Norge som fikk skinken i hodet, hun hadde og litt personlighet. De kunne spilt mye mer på jentene enn det de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske grusom programleder, kunne ikke holde seg profesjonell, for så la andre lide for det! Bra det er en parodi haha. Men føler flere programledere introduserer idiotiske twister så er vel en parodi på det.

Lurte på om Olav Johnsen ville komme innom dersom han bare ble værende som deltaker haha. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Jon Øigarden er alltid hysterisk morsom uansett rolle🤣

Så morsomt når han ble sur fordi han så bent dra derfra enda en gang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie16 skrev (18 timer siden):

Enig. Stella var jo morsom, dumt at hun røk ut. Også hun fra nord Norge som fikk skinken i hodet, hun hadde og litt personlighet. De kunne spilt mye mer på jentene enn det de gjør.

Jepp

Har jo vært tilløp til gøy med Anne (@bufdir_sista) 😁 da, jeg trodde det var hun programlederen hadde en greie med (siden hun var så flørtete på han) og Anne Gro (@yolofrue)😁 selvfølgelig hun røk ut litt for fort også kanskje.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...