NordicViking Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #281 Del Skrevet 16. desember 2021 Galen King skrev (På 15.12.2021 den 23.51): Steven gikk ut tidligere enn ventet. Godt å se at han "tok det som en mann", da. 🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 16. desember 2021 Forfatter #282 Del Skrevet 16. desember 2021 Peonjenta skrev (På 15.12.2021 den 19.35): Kommer ikke Kevin Vågenes i en karakter snart? Innbiller meg at jeg har sett han der i en trailer. Dagbladet skriver at han er med. Han er med i denne traileren (fra 0:51) - Link 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebbete fugl Skrevet 17. desember 2021 #283 Del Skrevet 17. desember 2021 3 hours ago, rosemarin said: Hvem tror dere vinner? Sverre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebbete fugl Skrevet 17. desember 2021 #284 Del Skrevet 17. desember 2021 (endret) 4 hours ago, Mattie16 said: Jeg lo godt i dag av Anna 😂 Å Gabriel! Å Gabriel! Endret 17. desember 2021 av nebbete fugl 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 17. desember 2021 #285 Del Skrevet 17. desember 2021 Syntes Håkan fra forrige sesong skulle ha vært med. Han var så kjekk/søt🤪 på den tiden ihvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. desember 2021 #286 Del Skrevet 17. desember 2021 rosemarin skrev (9 timer siden): Hvem tror dere vinner? Føler bent-greia er litt brukt opp med å vinne. Syns det har vært kule vrier på at han har kommet inn igjen i år. Men ang vinner håper jeg det blir en overraskelse. Kanskje programlederen vinner?🤣 Kan noen friske opp hukommelsen min? Jeg husker Nissene på Låven godt og hvordan Bent vant der. Men Nissene over Skog og hei husker jeg mindre fra. Jeg trodde at Asbjørn fikk sin revansj der og at han vant pengene..? Men i følge Bent i Nissene i bingen her så vant han begge deler. Stemte det? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. desember 2021 #287 Del Skrevet 17. desember 2021 Mattie16 skrev (11 timer siden): Jeg lo godt i dag av Anna 😂 @bufdirsista er veldig morsom enig 😄 Særlig i sin siste (?) episode 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. desember 2021 #288 Del Skrevet 17. desember 2021 Rosewood skrev (På 14.12.2021 den 19.56): Savner jenter eller damer med personlighet altså 😛 Stella gjorde jo litt ut av seg, men de andre der inne nå er jo ganske gjesp så langt 🥱 To av dem er jo nesten bare statister, har de snakket i det hele tatt? Hadde håper at hun med spiseforstyrrelser og bipolar (sagt med munter stemme i introen 🤣) skulle gjort litt mer av seg. Enig i at damekarakterene kunne vært litt sterkere… men Synne er jo tilbake, samt hun feministiske nordlendingen 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. desember 2021 #289 Del Skrevet 17. desember 2021 Anonymburker skrev (På 15.12.2021 den 19.16): Når kommer den sexscenen i bingen som reklameres for på hver neste episode?🤣 Tror ikke vi får se den. Det er vel nettopp det som er poenget 🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. desember 2021 #290 Del Skrevet 17. desember 2021 Bacteria skrev (5 minutter siden): Hadde håper at hun med spiseforstyrrelser og bipolar (sagt med munter stemme i introen 🤣) skulle gjort litt mer av seg. Enig i at damekarakterene kunne vært litt sterkere… men Synne er jo tilbake, samt hun feministiske nordlendingen 😅 Synne er morsom, og hun som spiller Karita (nordlendingen) kan være veldig morsom, fint å se henne i noe annet enn Side om Side 😄 Synes de kunne gjort litt mer ut av Anna (som var morsom) og Marielle, Anne-Gro fikk jo litt plass da og Kine den korte stunden hun var med. Stella var det jo masse drama rundt men hun gjorde ikke så mye. Lone har jo noen hjertelige scener da med sin ufyselige ex-lærer 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. desember 2021 #291 Del Skrevet 17. desember 2021 Før syntes jeg litt synd på Svein, men denne gangen gleder jeg meg faktisk til han får juling. Forresten, hadde ikke Sara litt futt? Hun var med veldig kort da dessverre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebbete fugl Skrevet 17. desember 2021 #292 Del Skrevet 17. desember 2021 3 hours ago, Amatariel said: Kan noen friske opp hukommelsen min? Jeg husker Nissene på Låven godt og hvordan Bent vant der. Men Nissene over Skog og hei husker jeg mindre fra. Jeg trodde at Asbjørn fikk sin revansj der og at han vant pengene..? Men i følge Bent i Nissene i bingen her så vant han begge deler. Stemte det? 🤔 Bent vant først, men så sa Asbjørn filipine og så han fikk pengene istendenfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17. desember 2021 #293 Del Skrevet 17. desember 2021 NordicViking skrev (10 timer siden): Dagbladet skriver at han er med. Han er med i denne traileren (fra 0:51) - Link Vil tippe han viser seg nærmere Julaften… ✨ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 17. desember 2021 #294 Del Skrevet 17. desember 2021 nebbete fugl skrev (25 minutter siden): Bent vant først, men så sa Asbjørn filipine og så han fikk pengene istendenfor. Å det husker jeg ikke. Trodde bent vant begge🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #295 Del Skrevet 17. desember 2021 Bacteria skrev (25 minutter siden): Vil tippe han viser seg nærmere Julaften… ✨ Føder på julaften, kanskje? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 17. desember 2021 #296 Del Skrevet 17. desember 2021 Tough cookie skrev (På 12.12.2021 den 20.40): Jacob Schøyen er så digg😜 17.11 skrev (På 13.12.2021 den 16.17): Kødder du eller, jeg trodde aldri jeg skulle mene at en tatovering av et juletre på halsen kunne være hot, men jaggu. Bunaden, tatoveringene, også er han litt streng. Veldig sexy! Rosewood skrev (På 13.12.2021 den 16.37): Enig! 🥵 (Når han ikke er nesekosete vel å merke, ehe) Timian?! 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. desember 2021 #297 Del Skrevet 17. desember 2021 Han var veldig bra som Timian da 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. desember 2021 Forfatter #298 Del Skrevet 17. desember 2021 nebbete fugl skrev (9 timer siden): Sverre? Er jo en fargerik karakter, og det ligger kanskje i kortene ar han når langt. "Truet" ei av nissekonene til å velge ham i en tidligere episode, byttet bort rottefella, og kom seg gjennom skilsnisseoppgjøret på 'walk-over'. 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 17. desember 2021 #299 Del Skrevet 17. desember 2021 Gasellen skrev (På 13.12.2021 den 17.06): Jeg husker Nissene på Låven gikk i sverige. Der kjente ingen igjen skuespillerne og mange trodde visst det var en reell realityserien de første episodene Cid skrev (På 13.12.2021 den 17.09): Skulle ønske nissene på låven ble en reel realityserie som gikk hver desember, med en kjendis versjon i tillegg Vi så en amerikansk realityserie for mange år siden, Santas on the Barn, blodseriøst og basert på den ikke så seriøse norske Nissene på Låven. https://www.imdb.com/title/tt5209274/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. desember 2021 #300 Del Skrevet 17. desember 2021 nebbete fugl skrev (59 minutter siden): Bent vant først, men så sa Asbjørn filipine og så han fikk pengene istendenfor. Ja sånn var det!! Husker nemlig at Asbjørn fikk sin pengerevansj etter den første runden 😅 Ble så glad da! Hadde det ikke vært for det så kanskje revansjen hadde kommet nå med seier til Asbjørn. Men tror kanskje ikke det like mye nå da... håper Asbjørn vinner kjærligheten i år ♥️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå