Gå til innhold

Nissene i bingen

NordicViking

Anbefalte innlegg

Gjest Mattie16
Entern skrev (26 minutter siden):

Jepp

Har jo vært tilløp til gøy med Anne (@bufdir_sista) 😁 da, jeg trodde det var hun programlederen hadde en greie med (siden hun var så flørtete på han) og Anne Gro (@yolofrue)😁 selvfølgelig hun røk ut litt for fort også kanskje.

Ja det er sant, vittig hun bufdirsista, en klar parodi på helsesista 😂 de er ganske like utseendemessig og. Anne Gro var også morsom, så det var dumt hun røk ut. Vi får se hvem som kommer inn igjen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattie16 skrev (13 minutter siden):

Ja det er sant, vittig hun bufdirsista, en klar parodi på helsesista 😂 de er ganske like utseendemessig og. Anne Gro var også morsom, så det var dumt hun røk ut. Vi får se hvem som kommer inn igjen 😁

Håper det blir mer fokus på Anne hun er morsom. Synes Anne-Gro her er det beste Ottesen har gjort siden Lillyhammer (hun var for all del ok i Vikingane, men morsommere i Nissene i Bingen).

Skjønner jo at Steven, Asbjørn og Tom får mye tid, de er jo morsomme alle tre selvfølgelig 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske overrasket over at Anne-Gro og Kine røk ut så tidlig egentlig. De er jo legender! Enig i at det er noen damer som gjør veeldig lite ut av seg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Ganske overrasket over at Anne-Gro og Kine røk ut så tidlig egentlig. De er jo legender! Enig i at det er noen damer som gjør veeldig lite ut av seg.

Kine var jo genial da 😁

Og "Steven og Tom oppfører seg som sjalu 14-åringer" er ikke morsomt SÅ lenge og så lenge alle tre var der ville det jo blitt sånn så 🤷‍♂️

Synes faktisk Steven og Tom er mye morsommere uten Kine, begynner å lure litt på om begge kara har sider de har holdt VELDIG godt skjult :hug:

Det er jo også mulig at Line Verndal er litt lei Kine og ikke ville være med så lenge 😄 Hennes første runde som Kine var jo en stund før gjennombruddet hennes med Himmelblå osv. og "snill koselig naturlig dame" rollene hennes, mulig "småteit blondine to fullstendig mislykka manchildren slåss om" rollen ikke er det hun liker best å spille lenger 😄 Selv om hun for all del er kjempebra i den rollen, absolutt legendarisk 🤩

Anne-Gro var kjempemorsom 😄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (På 14.12.2021 den 8.20):

Nei det kan jeg ikke tro. Ex on the beach har ingen programleder, og Paradise har Triana Iglesias, men hun har alltid opptrådt profesjonelt

Triana gjorde det i Pilgaard sin sesong, han røk egentlig ut😅

elsker årets sesong, er tydelig at de har hatt god tid til å bygge plott og karakterer🤣👏🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
Anonymburker skrev (2 timer siden):

Når kommer den sexscenen i bingen som reklameres for på hver neste episode?🤣

Er ikke det liksom hver natt at noen har seg? 😂 men at de aldri viser hvem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipanpiken skrev (47 minutter siden):

Så himla korte episoder! Dagens episode varte under åtte minutter 😳

Nei, den varte i over 10 minutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattie16 skrev (1 time siden):

Er ikke det liksom hver natt at noen har seg? 😂 men at de aldri viser hvem. 

Det er også mulig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode! Kult med det å finne julestjernen. Så nisser som har gått ut kan returnere? Da er det jo håp for de fleste. Steven gikk ut tidligere enn ventet.

Endret av Galen King
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne, men enig med dere som sier hver episode er alt for kort!

Endret av Variert skydekke
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommernatt skrev (1 minutt siden):

Har egentlig Marielle og Lone hatt en eneste replikk de siste episodene? 🤔

Lone har jo hatt en del ting å si om sin partner/forhenværende lærer...stakkars jente...

Men Marielle har vært stille som en mus veldig lenge.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tror dere vinner? Føler bent-greia er litt brukt opp med å vinne. Syns det har vært kule vrier på at han har kommet inn igjen i år. Men ang vinner håper jeg det blir en overraskelse. Kanskje programlederen vinner?🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (På 15.12.2021 den 22.14):

Nei, den varte i over 10 minutter. 

Så gårsdagens episode igjen nå (fortsatt morsom 😂), og den var ti minutter lang. Fortsatt litt for kort til at det rekker å skje nok før episoden er over. Jeg synes også grøtseremonien blir for repeterende og lang. Veldig synd, for ellers er karakterene og serien skikkelig bra 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (På 15.12.2021 den 19.35):

Kommer ikke Kevin Vågenes i en karakter snart?  Innbiller meg at jeg har sett han der i en trailer.

Jeg og føler jeg så ham i traileren! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...