Rosewood Skrevet 12. desember 2021 #221 Del Skrevet 12. desember 2021 Tough cookie skrev (14 timer siden): Jeg dauer, hun er virkelig en parodi i seg selv😀 Jeg lurer på om hun er sånn eller om hun spilte mer brød enn hun egentlig er😅 Han* 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 12. desember 2021 #222 Del Skrevet 12. desember 2021 Herregud, episodene er alt for korte!! 😩 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. desember 2021 #223 Del Skrevet 12. desember 2021 Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå): Herregud, episodene er alt for korte!! 😩 Skulle vart i 40 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. desember 2021 #224 Del Skrevet 12. desember 2021 Fjortisen og jeg ler oss skakke, særlig av Bents tur-retur. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. desember 2021 #225 Del Skrevet 12. desember 2021 Jacob Schøyen er så digg😜 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 13. desember 2021 #226 Del Skrevet 13. desember 2021 Det var da litt av en forskjell på hans personlighet som programleder og som deltaker 😂😂😂 «Nesekos tihihihi 😙🥰» 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 13. desember 2021 #227 Del Skrevet 13. desember 2021 Fantastisk. Det er jo bare et spill 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 13. desember 2021 #228 Del Skrevet 13. desember 2021 Innbiller meg at denne serien aldri hadde kunne vært vist i Sverige! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 13. desember 2021 #229 Del Skrevet 13. desember 2021 19 hours ago, Tough cookie said: Jacob Schøyen er så digg😜 Kødder du eller, jeg trodde aldri jeg skulle mene at en tatovering av et juletre på halsen kunne være hot, men jaggu. Bunaden, tatoveringene, også er han litt streng. Veldig sexy! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 13. desember 2021 #230 Del Skrevet 13. desember 2021 17.11 skrev (6 minutter siden): Kødder du eller, jeg trodde aldri jeg skulle mene at en tatovering av et juletre på halsen kunne være hot, men jaggu. Bunaden, tatoveringene, også er han litt streng. Veldig sexy! Enig 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 13. desember 2021 #231 Del Skrevet 13. desember 2021 17.11 skrev (16 minutter siden): Kødder du eller, jeg trodde aldri jeg skulle mene at en tatovering av et juletre på halsen kunne være hot, men jaggu. Bunaden, tatoveringene, også er han litt streng. Veldig sexy! Enig! 🥵 (Når han ikke er nesekosete vel å merke, ehe) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. desember 2021 #232 Del Skrevet 13. desember 2021 Rosewood skrev (2 minutter siden): Enig! 🥵 (Når han ikke er nesekosete vel å merke, ehe) Er han utdannet skuespiller? Kan ikke si jeg husker å ha sett han i filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2021 #233 Del Skrevet 13. desember 2021 Peonjenta skrev (4 minutter siden): Er han utdannet skuespiller? Kan ikke si jeg husker å ha sett han i filmer. Han er sønnen til Hege Schøyen, han er kjent som Dynamitt Harry i Olsenbanden jr og som en av de i kollektivet som gikk på TV 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 13. desember 2021 #234 Del Skrevet 13. desember 2021 sys64738 skrev (1 time siden): Innbiller meg at denne serien aldri hadde kunne vært vist i Sverige! Jeg husker Nissene på Låven gikk i sverige. Der kjente ingen igjen skuespillerne og mange trodde visst det var en reell realityserien de første episodene 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2021 #235 Del Skrevet 13. desember 2021 Gasellen skrev (2 minutter siden): Jeg husker Nissene på Låven gikk i sverige. Der kjente ingen igjen skuespillerne og mange trodde visst det var en reell realityserien de første episodene Skulle ønske nissene på låven ble en reel realityserie som gikk hver desember, med en kjendis versjon i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. desember 2021 #236 Del Skrevet 13. desember 2021 Endelig er sjarmtrollet Synne på plass igjen Virkelig en gledesspreder 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. desember 2021 #237 Del Skrevet 13. desember 2021 Tradegy skrev (30 minutter siden): Endelig er sjarmtrollet Synne på plass igjen Virkelig en gledesspreder Det er en fantastisk karakterer 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 13. desember 2021 #238 Del Skrevet 13. desember 2021 Peonjenta skrev (4 timer siden): Er han utdannet skuespiller? Kan ikke si jeg husker å ha sett han i filmer. Han er ikke utdannet skuespiller. Men, var 10 år da han fikk rollen som Dynamitt-Harry. Han spilte han i julekalenderen og 2 filmer. Og som @cid sier er han kjent fra Kollektivet. Han har også vært med på Hit for Hit, Jul i Blodfjell 1 og 2, Fjolls til fjells, De dødes tjern, Neste sommer, Hvite gutter, osv 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 13. desember 2021 #239 Del Skrevet 13. desember 2021 Hysterisk morsomt at programlederen blir personlig involvert og lager reglene deretter🤣 Har aldri sett Paradise eller Ex on the beach, men er det en latterliggjøring av programlederne derfra? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 13. desember 2021 #240 Del Skrevet 13. desember 2021 Anonymburker skrev (15 minutter siden): Hysterisk morsomt at programlederen blir personlig involvert og lager reglene deretter🤣 Har aldri sett Paradise eller Ex on the beach, men er det en latterliggjøring av programlederne derfra? Og at bent kom inn som programleder😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå