Djækklåsst Skrevet 8. desember 2021 #201 Del Skrevet 8. desember 2021 frogger skrev (18 timer siden): Hører på deg🙂 Mods: denne tråden burde flyttes til Film og TV Kanskje moderatorene tror det er ekte reality. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. desember 2021 #202 Del Skrevet 8. desember 2021 Djækklåsst skrev (Akkurat nå): Kanskje moderatorene tror det er ekte reality. Slipper anonymbrukere her da i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. desember 2021 #203 Del Skrevet 9. desember 2021 icock skrev (23 timer siden): Sleivt nissepar. Bra jobba, Eckbo! Ja det der var helt konge.🤣 Genialt valg av Kine. 🤣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. desember 2021 #204 Del Skrevet 9. desember 2021 Rosewood skrev (På 8.12.2021 den 5.33): Hahaha ja, og det trynet han lagde 😂 Var han han etterligner virkelig så ille? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 9. desember 2021 #205 Del Skrevet 9. desember 2021 (endret) Er så kjipt at mange av de originale deltakerne allerede er ute 😭 Timothy, Kine, Anne-Gro.. ikke engang Bent har kommet tilbake mer enn en gang 😅 de nye karakterene er ikke like morsomme, unntatt Alexis - som allerede er ute Endret 9. desember 2021 av Amaryllish La til noe 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2021 #206 Del Skrevet 9. desember 2021 Tough cookie skrev (På 5.12.2021 den 1.05): Har programleder Jakob Schøyen tatovert julesymboler på ordentlig, eller er de fake kun for serien? Må være fake. Han er utroooolig kjekk i den bunaden. Ler og ler av engelen Gabriel og det slitne utrykket han har hver gang han må inn til Nissene. 🤣 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. desember 2021 #207 Del Skrevet 9. desember 2021 Peonjenta skrev (7 minutter siden): Må være fake. Han er utroooolig kjekk i den bunaden. Ler og ler av engelen Gabriel og det slitne utrykket han har hver gang han må inn til Nissene. 🤣 Og når han ene begynte å gnikke seg mot beinet hans 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2021 #208 Del Skrevet 9. desember 2021 Janzypants skrev (På 6.12.2021 den 22.21): Jeg får veldig vibber av Lord Audun (PH) av Alexis, samtidig som jeg har hørt at han er en parodi av en som heter Even Kvam (ikke sett vedkommende, kun Lord Audun). Han med blått hår er parodi på Adrian Sellevold, ja! Og det er så sykt spikeren på hodet 😂 Se på hu her i starten også, hun er jo en parodi i seg selv. Jobber i butikk og klarer ikke å si kj-lyden. Hjelp. Måten hun prater på når hun ikke lukker kjeften etter hver setning men viser tennene. Har aldri sett paradise og skjønner nå at det ikke akkurat har vært noe tap. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. desember 2021 #209 Del Skrevet 9. desember 2021 Peonjenta skrev (14 minutter siden): Må være fake. Han er utroooolig kjekk i den bunaden. Ler og ler av engelen Gabriel og det slitne utrykket han har hver gang han må inn til Nissene. 🤣 Selvsagt er det fake 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 9. desember 2021 #210 Del Skrevet 9. desember 2021 Jacob med bunad og tættiser … Hallo! 🥵 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 10. desember 2021 #211 Del Skrevet 10. desember 2021 Amaryllish skrev (9 timer siden): Er så kjipt at mange av de originale deltakerne allerede er ute 😭 Timothy, Kine, Anne-Gro.. ikke engang Bent har kommet tilbake mer enn en gang 😅 de nye karakterene er ikke like morsomme, unntatt Alexis - som allerede er ute Men nå er Synne kommet inn 😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 10. desember 2021 #212 Del Skrevet 10. desember 2021 Amaryllish skrev (11 timer siden): Er så kjipt at mange av de originale deltakerne allerede er ute 😭 Timothy, Kine, Anne-Gro.. ikke engang Bent har kommet tilbake mer enn en gang 😅 de nye karakterene er ikke like morsomme, unntatt Alexis - som allerede er ute De har nok ikke vært lystne på, eller hatt tid til, å være så mye med. Litt er bedre enn ingenting. Men fint med Steven og Tom, som har løftet nivået et par hakk de siste episodene. Rhino også bra nå. Så får vi håpe det blir en bra build-up til når Tom skal banke Svein. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. desember 2021 #213 Del Skrevet 10. desember 2021 Djækklåsst skrev (3 minutter siden): De har nok ikke vært lystne på, eller hatt tid til, å være så mye med. Litt er bedre enn ingenting. Men fint med Steven og Tom, som har løftet nivået et par hakk de siste episodene. Rhino også bra nå. Så får vi håpe det blir en bra build-up til når Tom skal banke Svein. Leste at det holdt på å gå skikkelig galt når de skulle spille inn den slåss scenen O: https://www.vg.no/rampelys/i/Kza7Be/dramatisk-under-innspillingen-av-nissene-i-bingen-de-trodde-det-var-nakken-min-som-knakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 10. desember 2021 #214 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg synes serien blir bedre og bedre! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. desember 2021 #215 Del Skrevet 10. desember 2021 Er det mye likheter med paradise, ex on the beach osv? Utvelgelse, intriger osv? Har ikke sett på dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 10. desember 2021 #216 Del Skrevet 10. desember 2021 Setter denne under spoilertag tilfelle alle ikke har sett dagens episode. Spoiler Tror dere Kristian Ødegård kommer tilbake som Olav Johnsen i neste episode? Med tanke på at Jakob sin programleder blir nisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 11. desember 2021 #217 Del Skrevet 11. desember 2021 Meadow skrev (21 timer siden): Jeg synes serien blir bedre og bedre! Ja, litt famlende start, og jeg fryktet en svak fortsettelse, men det har heldigvis tatt seg opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. desember 2021 #218 Del Skrevet 11. desember 2021 Ja den blir bedre og bedre. Vendepunktet var vel Rhino 😀😀😀 Steven er jo også alltid gøy 😀😀😀 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. desember 2021 #219 Del Skrevet 11. desember 2021 Denne kalenderen er fantastisk!! Jeg elsket Nissene på Låven når det kom og har sett reprisen flere år. Fikk veldig høye forventninger når jeg hørte at det skulle komme en oppfølger nå - 20 år etterpå. Men den har jammen innfridd! Ikke bare har de brukt såå mange av de tidligere deltakerne, men de refererer jo til ting som skjedde den gang også. Og det er gøy for oss som fulgte godt med da 😁 Syns de har tatt reality på kornet også. Første gang var jo reality ganske nytt, og det var hovedsakelig Robinsonekspedisjonen som ble parodiert. Men nå har de jo Paradise Hotel og Ex on the beach å fråtse i, noe jeg syns de har klart med glans. Kjempegøy! Mixen der er veldig bra. Med parseremoni, og den velkjente ropingen når ipad'en kommer med beskjeder Og selv om jeg liker hovedkarakterene så syns jeg det er litt bra at det ikke er nødvendigvis dem som sitter igjen til slutt. Så serien har klart å overraske litt hittil også, ang. hvem som ryker ut hver gang. Når det gjelder parodi av virkelige deltakere så så jeg med èn gang at Dan er Adrian Sellevaag Tatt ganske på kornet, selv om det er overdrevent da. Så et intervju med han nylig der han innrømte at det var mange likheter. Men Alexis klarte jeg ikke plassere heelt første gangen. Det var Carl Axel jeg tenkte på først, men det stemte liksom ikke 100%. Så leste jeg i en artikkel at det var meningen har skulle etterligne Even Kvam. Men selv om mye var likt så var det likevel ikke veldig bra syns jeg. Men etter å ha lest her inne så er jeg enig med flere av dere andre - det er jo nødt til å være èn karakter basert på flere av disse deltakerne sammenlagt. Altså Carl Axel, Even Kvam og Lord Audun Ganske sykt at så mange i 2001 trodde at serien var virkelig reality, at det ble avisskriverier og alt Jeg var riktignok ungdom da den kom, men jeg skjønte at det var skuespill da. Men det tok over halve kalenderen før jeg skjønte at Espen Eckbo spilte flere karakterer! Jeg fikk helt sjokk da pappa eller noen sa til meg ja, men han som spiller Asbjørn og Rhiino er samme skuespiller da. Det var et sånn mindblowing øyeblikk for meg 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. desember 2021 #220 Del Skrevet 11. desember 2021 Peonjenta skrev (På 9.12.2021 den 22.13): Se på hu her i starten også, hun er jo en parodi i seg selv. Jobber i butikk og klarer ikke å si kj-lyden. Hjelp. Måten hun prater på når hun ikke lukker kjeften etter hver setning men viser tennene. Har aldri sett paradise og skjønner nå at det ikke akkurat har vært noe tap. Jeg dauer, hun er virkelig en parodi i seg selv😀 Jeg lurer på om hun er sånn eller om hun spilte mer brød enn hun egentlig er😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå