Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #41 Del Skrevet 1. desember 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Bare innimellom, men Eckbo/Nisse konseptet gjør jo ALT bedre 😄 Synd jeg vet dette er skuespill, det var så ekstra artig å se på nissene på låven når jeg trodde det var ekte 😅 Husker sjokket mitt når Svein fikk juling, lurte på hvorfor produksjonen ikke steppet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 1. desember 2021 #42 Del Skrevet 1. desember 2021 Tom: "Hei Asbjørn, hvem tror du kommer først i buksa til Kine. Meg eller Steven? Asbjørn: "Njeei....jeg tippej det blij uavgjort." 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. desember 2021 #43 Del Skrevet 1. desember 2021 Cid skrev (3 minutter siden): Synd jeg vet dette er skuespill, det var så ekstra artig å se på nissene på låven når jeg trodde det var ekte 😅 Husker sjokket mitt når Svein fikk juling, lurte på hvorfor produksjonen ikke steppet inn Det skjønner jeg godt, herregud, den scena var intens selv om jeg visste det var tull 😱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #44 Del Skrevet 1. desember 2021 ElectricScum skrev (Akkurat nå): Tom: "Hei Asbjørn, hvem tror du kommer først i buksa til Kine. Meg eller Steven? Asbjørn: "Njeei....jeg tippej det blij uavgjort." Digger hans mangel på sosiale antenner 😂 Minner meg litt om Shaun i The Good Doctor. Shaun Brekke eller Asbjørn Murphy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #45 Del Skrevet 1. desember 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Det skjønner jeg godt, herregud, den scena var intens selv om jeg visste det var tull 😱 Morsomt å tenke på at det er Pelle fra hotel cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. desember 2021 #46 Del Skrevet 1. desember 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Morsomt å tenke på at det er Pelle fra hotel cæsar Ja 😁😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #47 Del Skrevet 1. desember 2021 Morsomt at de har laget en ny versjon av denne låta 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 1. desember 2021 #48 Del Skrevet 1. desember 2021 Dette blir moro! Jeg gleder meg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. desember 2021 #49 Del Skrevet 1. desember 2021 Cid skrev (7 timer siden): Synd jeg vet dette er skuespill, det var så ekstra artig å se på nissene på låven når jeg trodde det var ekte 😅 Husker sjokket mitt når Svein fikk juling, lurte på hvorfor produksjonen ikke steppet inn Det skjedde jo mot slutten av serien. Hvor gammel var du, om du trodde det var ekte? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. desember 2021 #50 Del Skrevet 1. desember 2021 Blir spennende å se om Bent klarer «the treble», å vinne for tredje gang. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #51 Del Skrevet 1. desember 2021 Ernst Øyvind Tvedt er borte, men hans søskenbarn Jørn Stian Tvedt er med. 🎅🤣 ... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 1. desember 2021 Forfatter #52 Del Skrevet 1. desember 2021 Djækklåsst skrev (5 minutter siden): Blir spennende å se om Bent klarer «the treble», å vinne for tredje gang. Han sliter litt i første episode, men man skal vel aldri avskrive Bent. 🎅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 1. desember 2021 #53 Del Skrevet 1. desember 2021 Etter å ha sett første episode fremstår det lovende synes jeg. Folk hater jo forandring, så jeg er glad at alt ser ut til å være ved det gamle Mye kjente folk, og jeg liker også at Ernst Øyvind på sett og vis fortsatt er med Hva tycks? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 1. desember 2021 #54 Del Skrevet 1. desember 2021 NordicViking skrev (7 minutter siden): Han sliter litt i første episode, men man skal vel aldri avskrive Bent. 🎅 Nei, det ville vært naivt For 20 år siden hadde jeg ham som favoritt etter 1. episode, det lå vel i kortene at man ikke hadde sett det siste av ham selv om han var den første som røk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #55 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Djækklåsst skrev (15 timer siden): Det skjedde jo mot slutten av serien. Hvor gammel var du, om du trodde det var ekte? Vet når det skjedde, 10. Jeg var ikke kjent med noen av skuespillerne og vi hadde ikke internett den gang heller så visste bare hva jeg så Djækklåsst skrev (15 timer siden): Blir spennende å se om Bent klarer «the treble», å vinne for tredje gang. Han vant ikke i over skog og hei da? Var ikke det Asbjørn brekke pågrunn av et veddemål han hadde med Tom? Endret 2. desember 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 1. desember 2021 #56 Del Skrevet 1. desember 2021 At noen trodde det varc ekte er jo bare tragisk. Er flaut at noen kan være så stokk dumme... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #57 Del Skrevet 1. desember 2021 Kaktusogsol skrev (Akkurat nå): At noen trodde det varc ekte er jo bare tragisk. Er flaut at noen kan være så stokk dumme... Og ellers går alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 1. desember 2021 #58 Del Skrevet 1. desember 2021 Cid skrev (3 minutter siden): Og ellers går alt bra? Jupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #59 Del Skrevet 1. desember 2021 Kaktusogsol skrev (4 minutter siden): Jupp Du skjønner ikke at en unge kan tro at det er ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. desember 2021 #60 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Lord Friendzone skrev (På 29.11.2021 den 20.03): Som @elien nevner blir de to tidligere sesongene snart tilgjengelige, men tilsynelatende kun for abonnenter. «Nissene på låven» ble riktignok fjernet etter at den skapte debatt, men senere ombestemte de seg visst... Originalen skapte jo endel forvirring da den kom, og det var visst flere folk i alle aldergrupper som trodde den var et ekte reality-show. Her er et utdrag fra avisdebatten Djækklåsst skrev (1 time siden): Det skjedde jo mot slutten av serien. Hvor gammel var du, om du trodde det var ekte? Som du ser så var det mange som trodde det var ekte, dette var jo på en tid hvor internett ikke var vanlig å ha og man kunne ikke bare Google alt mulig Endret 1. desember 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå