NordicViking Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Espen Eckbo (48) gjør comeback med ny "nissekalender" på Discovery i desember. Dette blir komikerens tredje julekalender-sesong. I år er det 20 år siden 'Nissene på låven' ble sendt for første gang, og ti år siden oppfølgeren 'Nissene over skog og hei'. Den nye sesongen har fått navnet 'Nissene i bingen' – og er inspirert av reality-programmer der poenget er å parvis kjempe om å få beholde plassen sin og til slutt stå igjen som det siste paret. (Nettavisen) I den forbindelse har Eckbo børstet støvet av Boyzvoices juleklassiker 'Let Me Be Your Father X-Mas', remikset av DJ Advento. (Video) 🎅 5
Hero1 Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Hmm hvem ''vinner'' denne gangen? Asbjørn eller Atle? 11
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 (endret) Jeg digger nissene på låven og over skog og hei 😄 Jeg liker at de kommer med en ny serie hvert tiår Endret 1. desember 2021 av Cid
Nikitaspin Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 Hvor går den? Er det samme folka? 😄
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #10 Skrevet 29. november 2021 Nikitaspin skrev (3 minutter siden): Hvor går den? Er det samme folka? 😄 Tror det blir lagt ut på Discovery +, ser ut som at de fleste er der. Men så ikke noe til han med rødt skjegg i traileren Håper han er med, vi trenger en sinnatagg i serien 😅
Nikitaspin Skrevet 29. november 2021 #11 Skrevet 29. november 2021 Cid skrev (5 minutter siden): Tror det blir lagt ut på Discovery +, ser ut som at de fleste er der. Men så ikke noe til han med rødt skjegg i traileren Håper han er med, vi trenger en sinnatagg i serien 😅 Hurra, den krever ikke abonnement engang, skal definitivt se den 😃
Sammy! Skrevet 29. november 2021 #13 Skrevet 29. november 2021 Det skal jeg, elsker Atle Antonsen 🤩🤩 8
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #14 Skrevet 29. november 2021 Sammy! skrev (Akkurat nå): Det skal jeg, elsker Atle Antonsen 🤩🤩 Jeg glemmer aldri når han dukka opp på slutten av nissene på låven og tok hele premien og alle de gangene folk trakk seg og han fikk komme inn igjen 😅 Jeg trodde faktisk det var ekte, ikke skuespill første gangen jeg så på
Sammy! Skrevet 29. november 2021 #15 Skrevet 29. november 2021 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg glemmer aldri når han dukka opp på slutten av nissene på låven og tok hele premien og alle de gangene folk trakk seg og han fikk komme inn igjen 😅 Jeg trodde faktisk det var ekte, ikke skuespill første gangen jeg så på BENT ❤️🤩😂 Haha nei jeg ble heller aldri helt klok på om det var ekte eller ikke, haha 5
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #16 Skrevet 29. november 2021 Sammy! skrev (Akkurat nå): BENT ❤️🤩😂 Haha nei jeg ble heller aldri helt klok på om det var ekte eller ikke, haha Og på over skog og hei når noen smurte skiene med ekte smør 😆
Sammy! Skrevet 29. november 2021 #17 Skrevet 29. november 2021 Cid skrev (4 minutter siden): Og på over skog og hei når noen smurte skiene med ekte smør 😆 Jeg har ikke sett over skog og hei, det må jeg virkelig gjøre i julen!! Om det går.... 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽 2
Snefriid Skrevet 29. november 2021 #18 Skrevet 29. november 2021 Er det noen som vet om man kan se de andre sesongene noe sted ? Kan ikke finne de på dplay.
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #19 Skrevet 29. november 2021 Snefriid skrev (12 minutter siden): Er det noen som vet om man kan se de andre sesongene noe sted ? Kan ikke finne de på dplay. Ble ikke de fjernet grunnet rasisme? Pågrunn av han Ernst karakteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå