Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Espen Eckbo (48) gjør comeback med ny "nissekalender" på Discovery i desember. Dette blir komikerens tredje julekalender-sesong. I år er det 20 år siden 'Nissene på låven' ble sendt for første gang, og ti år siden oppfølgeren 'Nissene over skog og hei'. Den nye sesongen har fått navnet 'Nissene i bingen' – og er inspirert av reality-programmer der poenget er å parvis kjempe om å få beholde plassen sin og til slutt stå igjen som det siste paret. (Nettavisen)

I den forbindelse har Eckbo børstet støvet av Boyzvoices juleklassiker 'Let Me Be Your Father X-Mas', remikset av DJ Advento. (Video)  🎅

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig spent 😁

• Liker 1
Skrevet

Hmm hvem ''vinner'' denne gangen? Asbjørn eller Atle?

• Liker 11
Skrevet

Jepp!

• Liker 1
Skrevet

Helt klart👍🏼

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg digger nissene på låven og over skog og hei 😄 Jeg liker at de kommer med en ny serie hvert tiår

Endret av Cid
Skrevet

Hvor går den? Er det samme folka? 😄

Skrevet
Nikitaspin skrev (3 minutter siden):

Hvor går den? Er det samme folka? 😄

Tror det blir lagt ut på Discovery +, ser ut som at de fleste er der. Men så ikke noe til han med rødt skjegg i traileren :klo: Håper han er med, vi trenger en sinnatagg i serien 😅

Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Tror det blir lagt ut på Discovery +, ser ut som at de fleste er der. Men så ikke noe til han med rødt skjegg i traileren :klo: Håper han er med, vi trenger en sinnatagg i serien 😅

Hurra, den krever ikke abonnement engang,  skal definitivt se den 😃

Skrevet

Jeg er klar 😁 

• Liker 1
Skrevet
Sammy! skrev (Akkurat nå):

Det skal jeg, elsker Atle Antonsen 🤩🤩

Jeg glemmer aldri når han dukka opp på slutten av nissene på låven og tok hele premien og alle de gangene folk trakk seg og han fikk komme inn igjen 😅 Jeg trodde faktisk det var ekte, ikke skuespill første gangen jeg så på :P 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg glemmer aldri når han dukka opp på slutten av nissene på låven og tok hele premien og alle de gangene folk trakk seg og han fikk komme inn igjen 😅 Jeg trodde faktisk det var ekte, ikke skuespill første gangen jeg så på :P 

BENT ❤️🤩😂 Haha nei jeg ble heller aldri helt klok på om det var ekte eller ikke, haha

• Liker 5
Skrevet
Sammy! skrev (Akkurat nå):

BENT ❤️🤩😂 Haha nei jeg ble heller aldri helt klok på om det var ekte eller ikke, haha

Og på over skog og hei når noen smurte skiene med ekte smør 😆

Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Og på over skog og hei når noen smurte skiene med ekte smør 😆

Jeg har ikke sett over skog og hei, det må jeg virkelig gjøre i julen!! Om det går.... 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽

• Liker 2
Skrevet

Er det noen som vet om man kan se de andre sesongene noe sted ? 

Kan ikke finne de på dplay. 

Skrevet
Snefriid skrev (12 minutter siden):

Er det noen som vet om man kan se de andre sesongene noe sted ? 

Kan ikke finne de på dplay. 

Ble ikke de fjernet grunnet rasisme? Pågrunn av han Ernst karakteren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...