NordicViking Skrevet 12. november 2021 #1 Del Skrevet 12. november 2021 Espen Eckbo (48) gjør comeback med ny "nissekalender" på Discovery i desember. Dette blir komikerens tredje julekalender-sesong. I år er det 20 år siden 'Nissene på låven' ble sendt for første gang, og ti år siden oppfølgeren 'Nissene over skog og hei'. Den nye sesongen har fått navnet 'Nissene i bingen' – og er inspirert av reality-programmer der poenget er å parvis kjempe om å få beholde plassen sin og til slutt stå igjen som det siste paret. (Nettavisen) I den forbindelse har Eckbo børstet støvet av Boyzvoices juleklassiker 'Let Me Be Your Father X-Mas', remikset av DJ Advento. (Video) 🎅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 26. november 2021 #2 Del Skrevet 26. november 2021 Selvfølgelig:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 26. november 2021 #3 Del Skrevet 26. november 2021 Veldig spent 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 26. november 2021 #4 Del Skrevet 26. november 2021 Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 26. november 2021 #5 Del Skrevet 26. november 2021 Hmm hvem ''vinner'' denne gangen? Asbjørn eller Atle? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 26. november 2021 #6 Del Skrevet 26. november 2021 Jepp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 28. november 2021 #7 Del Skrevet 28. november 2021 Helt klart👍🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #8 Del Skrevet 29. november 2021 (endret) Jeg digger nissene på låven og over skog og hei 😄 Jeg liker at de kommer med en ny serie hvert tiår Endret 1. desember 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 29. november 2021 #9 Del Skrevet 29. november 2021 Hvor går den? Er det samme folka? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #10 Del Skrevet 29. november 2021 Nikitaspin skrev (3 minutter siden): Hvor går den? Er det samme folka? 😄 Tror det blir lagt ut på Discovery +, ser ut som at de fleste er der. Men så ikke noe til han med rødt skjegg i traileren Håper han er med, vi trenger en sinnatagg i serien 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikitaspin Skrevet 29. november 2021 #11 Del Skrevet 29. november 2021 Cid skrev (5 minutter siden): Tror det blir lagt ut på Discovery +, ser ut som at de fleste er der. Men så ikke noe til han med rødt skjegg i traileren Håper han er med, vi trenger en sinnatagg i serien 😅 Hurra, den krever ikke abonnement engang, skal definitivt se den 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 29. november 2021 #12 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg er klar 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 29. november 2021 #13 Del Skrevet 29. november 2021 Det skal jeg, elsker Atle Antonsen 🤩🤩 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #14 Del Skrevet 29. november 2021 Sammy! skrev (Akkurat nå): Det skal jeg, elsker Atle Antonsen 🤩🤩 Jeg glemmer aldri når han dukka opp på slutten av nissene på låven og tok hele premien og alle de gangene folk trakk seg og han fikk komme inn igjen 😅 Jeg trodde faktisk det var ekte, ikke skuespill første gangen jeg så på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 29. november 2021 #15 Del Skrevet 29. november 2021 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg glemmer aldri når han dukka opp på slutten av nissene på låven og tok hele premien og alle de gangene folk trakk seg og han fikk komme inn igjen 😅 Jeg trodde faktisk det var ekte, ikke skuespill første gangen jeg så på BENT ❤️🤩😂 Haha nei jeg ble heller aldri helt klok på om det var ekte eller ikke, haha 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #16 Del Skrevet 29. november 2021 Sammy! skrev (Akkurat nå): BENT ❤️🤩😂 Haha nei jeg ble heller aldri helt klok på om det var ekte eller ikke, haha Og på over skog og hei når noen smurte skiene med ekte smør 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 29. november 2021 #17 Del Skrevet 29. november 2021 Cid skrev (4 minutter siden): Og på over skog og hei når noen smurte skiene med ekte smør 😆 Jeg har ikke sett over skog og hei, det må jeg virkelig gjøre i julen!! Om det går.... 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefriid Skrevet 29. november 2021 #18 Del Skrevet 29. november 2021 Er det noen som vet om man kan se de andre sesongene noe sted ? Kan ikke finne de på dplay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. november 2021 #19 Del Skrevet 29. november 2021 Snefriid skrev (12 minutter siden): Er det noen som vet om man kan se de andre sesongene noe sted ? Kan ikke finne de på dplay. Ble ikke de fjernet grunnet rasisme? Pågrunn av han Ernst karakteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. november 2021 #20 Del Skrevet 29. november 2021 Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå