AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hva er «smertegrensen», kommer ikke til å skrive en ny melding til han. Anonymkode: bd7d8...50b
wandagirl Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 På hvilket medie? Ikke alle som har varsel på Tinder, men andre apper man kommuniserer med venner og familie som messenger/meldinger/snap… hvis det er ulest ett døgn er det en grei indikasjon på ghosting.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Tre fire dager, men to uker da er du hvertfall bænkers Anonymkode: 4c60f...203 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Egentlig ganske fort, om du liker noen vokter du telefonen din Anonymkode: 1bc8b...a0d 3
Antiviruset Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Egentlig ganske fort, om du liker noen vokter du telefonen din Anonymkode: 1bc8b...a0d På datingsider ? Der kan det fort gå en dag. Orker ikke taste på telefonen bruker heller pc som jeg ikke har med meg over alt, så det kan fort gå en dag. Liker ikke haug med tastefeil eller meldingen suser avgårde midt i en setning Når man har datet og så har utvekslet telefon nr? Da svarer jeg rimelig raskt uansett. Alt før dette er uformelt prat, som kan ende når som helst både fra henne og han. Det kaller jeg ikke for ghosting en gang.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Et par dager over den tiden han normalt bruker på å svare. Man merker det gjerne fort om interessen plutselig er borte fra den andre på at mønsteret endrer seg. Anonymkode: ac1d6...863 1
exictence Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 Antiviruset skrev (14 timer siden): Det kaller jeg ikke for ghosting en gang. Nei, det tenker ikke jeg heller at det er. Ts, venter du svar fra en som ikke er interessert? Da er det jo bare stress å være på datingapper. Det kan være mange grunner til at man ikke svarer. F.eks hvis man allerede har begynt å snakke med en. Hvis jeg er i den settingen, svarer ikke jeg andre.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 Mann som ikke svarer har bare til hensikt å manipulere deg. Så om han vanligvis svaret fort og innimellom sakte (lov å være opptatt) så er det normalt. Bruker han timer og dager: move on, han er en drittsekk eller uinteressert. Anonymkode: 840e3...391
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 Etter et døgn hadde jeg ikke giddet mer. Anonymkode: 2e23a...3ef
n_97 Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 Kommer vel an på mediet og situasjonen? Er vel som oftest ghosting om det har gått mer enn et døgn på en datingside. Men hender jo av og til at den andre har ligget rett ut med omgangssyke, kommer tilbake etter noen dager og beklager seg.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Bare for å si det, det er ikke ghosting om en man kun har chattet med slutter å svare. Ghosting er når folk plutselig forsvinner uten en lyd etter at man har møttes fysisk. Det er da lov å miste interessen for å chatte med noen. Om du tar deg nær av sånt bør du nok droppe all type nettdatingapper. Anonymkode: ac1d6...863 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå