Gå til innhold

over 40 og beste sexen i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele.... Jeg er over 40, har hatt kjæreste noen år og den Sexen jeg opplever med han er bare helt utrolig.... 
Hørte som yngre at "damer i 40 årene" har den beste sexen- og ja, jeg kan bekrefte det! 
Det er vilt, rått og deilig! 

Anonymkode: 87b74...089

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!

Men du har lav markedsverdi da. Veldig lav.

Anonymkode: ead3e...d3d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må bare dele.... Jeg er over 40, har hatt kjæreste noen år og den Sexen jeg opplever med han er bare helt utrolig.... 
Hørte som yngre at "damer i 40 årene" har den beste sexen- og ja, jeg kan bekrefte det! 

Hva er det som får voksne kvinner til å opprette slike innlegg?

Det eneste som mangler i dette innlegget var den klassiske "når jeg var yngre så var jeg usikker på meg selv, det resulterte i at jeg ikke fortalte hva jeg ønsket seksuelt av min(e) partnere". 

Hvor mange på dusinet av kvinner i yngre alder er selvsikre nok at de har ryggrad til å fortelle hva de ønsker av sin partner seksuelt? 

En annen god klassiker er "han tenkte bare på seg selv seksuelt" - omskrevet, han så ikke hva jeg ønsket, eller han tok ikke hintene", ikke var han tankeleser heller. 

Anonymkode: b3092...038

• Liker 1
Skrevet

Jeg er igrunn enig. Sex blir bedere jo eldre man blir

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Å bikke 40 er noe av det beste som her skjedd meg på så mange områder.

Skrevet

:ler: 

Anonymkode: 693df...d01

Gjest Anonymus51
Skrevet (endret)

Har nettopp bikket 51, og sex-livet er blitt enda bedre. Mer utholden, kvinnene mer selvsikre og får langt flere orgasmer. Lettere å glede hverandre og lettere for begge å komme i mål.

fantastisk

Endret av Anonymus51
Skrevet

Syntes det var bedre i 20 årenes jeg høvlet over jenter fra 17 til 22.  Nå er jeg over 40 og det er halvgamle som jeg høvlet over.

Anonymkode: bf915...a1e

• Liker 1
Skrevet

I wish.. ikke hatt sex etter fyllte 39.. snart 45 😔

Anonymkode: d747c...4df

Skrevet

Oh yes! 👏🏻👏🏻

Anonymkode: f0199...464

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Gratulerer!

Korrekt.

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er det som får voksne kvinner til å opprette slike innlegg?

Det eneste som mangler i dette innlegget var den klassiske "når jeg var yngre så var jeg usikker på meg selv, det resulterte i at jeg ikke fortalte hva jeg ønsket seksuelt av min(e) partnere". 

Hvor mange på dusinet av kvinner i yngre alder er selvsikre nok at de har ryggrad til å fortelle hva de ønsker av sin partner seksuelt? 

En annen god klassiker er "han tenkte bare på seg selv seksuelt" - omskrevet, han så ikke hva jeg ønsket, eller han tok ikke hintene", ikke var han tankeleser heller. 

Anonymkode: b3092...038

Det er som regel de uattraktive yngre jentene som er usikre og opplever bedre sex i 40-årene når de bare driter i det. Attraktive unge jenter har om mulig bedre sex da enn når de kommer i 40-årene og ser værre ut. 

13 hours ago, AnonymBruker said:

Syntes det var bedre i 20 årenes jeg høvlet over jenter fra 17 til 22.  Nå er jeg over 40 og det er halvgamle som jeg høvlet over.

Anonymkode: bf915...a1e

Enig. Bra sex handler 85% om partners attraktivitet. 

Anonymkode: 0f721...f8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gratulerer!

Kunne ikke ha brydd meg mindre. Er 45 (snart 46), har deilig sex med yngre menn og nyter som aldri før.  Føler meg attraktiv og sexy, så får "teoretikerne" mene hva pokker de vil.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oi, så trist. Da vil du ha bare dårligere og dårligere sex du da, etterhvert som du eldes og har sviktende sjans på ungdommene.

Anonymkode: 46b24...57a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Med klimakteriet rett rundt hjørnet, får du glede deg over det så lenge du kan.

Anonymkode: 8a044...7fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vel, jeg og mannen har vært sammen i 20 år, nærmer oss 40 år nå, og sexen blir fremdeles bare bedre og bedre. Jeg tipper bra sex handler 85% om å kjenne hverandre.

Anonymkode: 89b9f...87c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...