AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #41 Skrevet 1. desember 2021 36 minutter siden, AnonymBruker said: Er det slik verden skal bli? Kvinner i bukser og menn med neglelakk? Helt ok! Anonymkode: dca24...56c Skal bli? Det har da heldigvis vært vanlig for kvinner å gå med bukser i mange år? Anonymkode: a498f...d08
Gjest Rageing Skrevet 4. desember 2021 #42 Skrevet 4. desember 2021 On 12/1/2021 at 10:33 PM, AnonymBruker said: Skal bli? Det har da heldigvis vært vanlig for kvinner å gå med bukser i mange år? Anonymkode: a498f...d08 Håper for menns skyld at det blir vanlig med skjørt for de som ønsker det også. Skjørt som plagg gir jo mye mer mening for menn enn for kvinner egentlig
frogger Skrevet 5. desember 2021 #43 Skrevet 5. desember 2021 18 hours ago, Rageing said: Håper for menns skyld at det blir vanlig med skjørt for de som ønsker det også. Skjørt som plagg gir jo mye mer mening for menn enn for kvinner egentlig Helt uenig
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #44 Skrevet 5. desember 2021 Blank neilhardner på korte vellstellte herrenegler er nøytralt og fint Anonymkode: 4d88f...30a
Gjest Melancholic Skrevet 5. desember 2021 #45 Skrevet 5. desember 2021 Heia, lakk neglene dine akkurat som du vil. Vi kunne lakket de sammen
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #46 Skrevet 5. desember 2021 Rageing skrev (19 timer siden): Håper for menns skyld at det blir vanlig med skjørt for de som ønsker det også. Skjørt som plagg gir jo mye mer mening for menn enn for kvinner egentlig Enig, må være deilig å la utstyret dingle istedet for å presses og klemmes mellom to bukseben! Anonymkode: 2dfc1...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #47 Skrevet 7. desember 2021 Jeg synest ikke det er fint med neglelakk på menn. Heller ikke hull i ørene eller tatoveringer 😅 At folk kan gjøre akkurat hva de vil er jeg heelt enig i. Men det endrer ikke fakta at jeg grøsser når jeg ser det.. Anonymkode: 79a76...d8b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #48 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg synest ikke det er fint med neglelakk på menn. Heller ikke hull i ørene eller tatoveringer 😅 At folk kan gjøre akkurat hva de vil er jeg heelt enig i. Men det endrer ikke fakta at jeg grøsser når jeg ser det.. Anonymkode: 79a76...d8b Er det greit at kvinner bruker sminke eller tatoveringer? Anonymkode: dca24...56c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå