Gå til innhold

Menn med neglelakk

Fremhevede innlegg

Skrevet
Rageing skrev (1 minutt siden):

Og hvorfor det? Ikke "innafor"? At du personlig ikke liker det er en ting, men hvorfor skal det ikke være "innafor"? Å ha en stripe med farge i håret er greit, men ikke på neglene som består av samme materiale?

Ts spurte jo om vår mening:) Jeg er vel bare gammeldags. Jeg syns det er greit at det er forskjell på menn og kvinner. Rett og slett:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hannah80 said:

Ts spurte jo om vår mening:) Jeg er vel bare gammeldags. Jeg syns det er greit at det er forskjell på menn og kvinner. Rett og slett:)

Nå var det jo menn som brukte neglelakk først da, akkurat som med høyhelte sko og fargen rosa. Om du ikke merker forskjell på menn og damer på grunn av bittelitt farge på neglene, så vet jeg ikke hva jeg skal tenke 😄

Skrevet
Rageing skrev (Akkurat nå):

Nå var det jo menn som brukte neglelakk først da, akkurat som med høyhelte sko og fargen rosa. Om du ikke merker forskjell på menn og damer på grunn av bittelitt farge på neglene, så vet jeg ikke hva jeg skal tenke 😄

Selvsagt ser jeg forskjell. Er jo ikke det, det handler om. Jeg syns bare ikke neglelakk er pent på mannen i gata. Syns det passer best på kvinner. 

Skrevet
8 minutter siden, Hannah80 said:

Selvsagt ser jeg forskjell. Er jo ikke det, det handler om. Jeg syns bare ikke neglelakk er pent på mannen i gata. Syns det passer best på kvinner. 

Du har nok litt gammeldagse holdninger ja, for akkurat det samme sa folk da kvinner begynte å gå med bukser. Til og med morfaren min syns det var fælt at jenter og damer gikk med bukser, de skulle kun gå med skjørt! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er mann og har lyst til å lakke neglene mine, vet ikke hvorfor men føler bare for å gjøre dette.

Er det innafor at menn bruker neglelakk og eventuelt hva farge er greit.

Lakker negler når jeg er hjemme og er blitt veldig flink, neglene mine er strøkne.

Anonymkode: 6fbbe...ca4

Nei. Det ser feminint ut og jeg er interesser i en maskuline menn.

Anonymkode: 47f14...490

• Liker 1
Skrevet
Rageing skrev (7 minutter siden):

Du har nok litt gammeldagse holdninger ja, for akkurat det samme sa folk da kvinner begynte å gå med bukser. Til og med morfaren min syns det var fælt at jenter og damer gikk med bukser, de skulle kun gå med skjørt! 

Uenig. Det er absolutt helt innafor å foretrekke menn uten neglelakk. Og det var jo dessuten personlige meninger TS var ute etter.

Selv synes jeg neglelakk er kult på dem som kler det, men også kult på dem som ikke kler det, ettersom det viser en viss "gi faen"-holdning.

Ja til menn med neglelakk og ellers alle andre også som utfordrer stereotypier og hva som er "akseptert".

• Liker 2
Skrevet

Har du velstelte hender og negler så kjør på, hvis ikke så stell hendene og la neglene gro litt så de ikke er nedbitte stubber, for lakk fremhever det som ikke er pent, forde lakk drar blikket til hendene. Unn deg manikyr!! 

Anonymkode: eb193...e98

Skrevet
58 minutter siden, Lafamiglia said:

Uenig. Det er absolutt helt innafor å foretrekke menn uten neglelakk. Og det var jo dessuten personlige meninger TS var ute etter.

Selv synes jeg neglelakk er kult på dem som kler det, men også kult på dem som ikke kler det, ettersom det viser en viss "gi faen"-holdning.

Ja til menn med neglelakk og ellers alle andre også som utfordrer stereotypier og hva som er "akseptert".

Innafor å ikke foretrekke det, ja, alle har preferanser, men å si at det ikke er "innafor" blir feil. Det er alltid innafor at folk skal få gå med neglelakk om de vil det

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Syns du Jason Momoa blir mindre maskulin av å ha på seg neglelakk? 😄

Skrevet

Joda, men da var det min språkbruk som var feil, og ikke hun som jeg siterte.

For jeg støtter hennes rett til å synes at det ikke er fint, samtidig som jeg selv gjerne vil oppmuntre menn til å gå med neglelakk – også i de tilfellene hvor jeg ikke synes at det er kledelig.

• Liker 2
Skrevet
Rageing skrev (10 minutter siden):

Innafor å ikke foretrekke det, ja, alle har preferanser, men å si at det ikke er "innafor" blir feil. Det er alltid innafor at folk skal få gå med neglelakk om de vil det

Ts spør jo i hovedinnlegget om neglelakk på menn er innafor. Og da svarer jo folk på det han faktisk spør om. 

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (1 time siden):

Ja for neglelakk gjør plutselig menn til kvinner? Vil det si at du ser på alle kvinner uten neglelakk som menn da? Hahaha klovn! 

Anonymkode: 2dfc1...ce7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja for neglelakk gjør plutselig menn til kvinner? Vil det si at du ser på alle kvinner uten neglelakk som menn da? Hahaha klovn! 

Hahaha, klovn selv.

Skrevet
3 minutter siden, Hannah80 said:

Ts spør jo i hovedinnlegget om neglelakk på menn er innafor. Og da svarer jo folk på det han faktisk spør om. 

Da svarer man at ja det er innafor, alle må få lov å gjøre som de vil men at du personlig ikke liker det

Skrevet
Rageing skrev (Akkurat nå):

Da svarer man at ja det er innafor, alle må få lov å gjøre som de vil men at du personlig ikke liker det

Jeg syns at det er lov å svare akkurat det vi mener. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Definisjonen på hva som er maskulint og feminint er skadelig. Er menn som ikke har muskler, ikke er over 185 cm høy, ikke har to meter pikk og lederstilling feminine? Og hvorfor er i det hele tatt å være feminin noe negativt? Det er kun fordi du ser på kvinner som mindreverdige og svake det da at du syns at menn ikke er menn om de er ikke passer inn i boksen av hva du definerer som maskulint. Det er snarere et kompliment enn noe negativt om en mann har såkalt feminine egenskaper som å være omsorgsfull, lage mat, like mote og er opptatt av utseendet sitt og kunne uttrykke seg gjennom klær eller stil! For vet du hva? Det er menneskelig, ikke bare for kvinner! 

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig er det innafor, wtf? Alle farger er greit, det er bare farger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er feminint og skikkelig turn-off med menn med neglelakk.

Anonymkode: f1bab...24b

• Liker 1
Skrevet

Er det slik verden skal bli? Kvinner i bukser og menn med neglelakk? Helt ok! 

Anonymkode: dca24...56c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...