Gå til innhold

Menn med neglelakk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann og har lyst til å lakke neglene mine, vet ikke hvorfor men føler bare for å gjøre dette.

Er det innafor at menn bruker neglelakk og eventuelt hva farge er greit.

Lakker negler når jeg er hjemme og er blitt veldig flink, neglene mine er strøkne.

Anonymkode: 6fbbe...ca4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart neglelakk på menn er fint, synes jeg 

Anonymkode: f5e13...78a

Skrevet

Livet er for kort til å ikke gjøre det man vil

Neglelakk kan være kjempesexy på menn. Hvis du vil så kan du forsøke mer nøytrale farger først, ellers så er sort og rødt heit.

Anonymkode: 86a06...41b

• Liker 6
Skrevet

Svart eller annen mørk er fint. Gjerne med litt glitter eller «metallic». 

Anonymkode: 83d5b...a02

• Liker 2
Skrevet

Finn en maskulin mørk farge. Sort, mørkeblå etc. Med mindre du ikke ønsker å se litt feminin ut da med rødt og rosa. 

• Liker 4
Skrevet

Såklart, lakk i vei! Ta den fargen du vil! Gul, Rosa, grønn, lyseblå, you decide! 

Anonymkode: 2dfc1...ce7

• Liker 4
Skrevet
Morpheus skrev (1 minutt siden):

Finn en maskulin mørk farge. Sort, mørkeblå etc. Med mindre du ikke ønsker å se litt feminin ut da med rødt og rosa. 

Hvem bestemmer om en farge er maskulin eller feminin? Hvem har bestemt det? Det er jo bare tull og nå er vi i 2021 og må slutte å sette ting fast i sånne båser. 

• Liker 6
Skrevet

Så gøy å høre den positive responsen, trodde det skulle bli helt slakt her nå😁ble glad av å lese, takker for alle svar😁

• Liker 1
Skrevet

svart !!!!!!!!!!

Anonymkode: 7870a...5f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvem bestemmer om en farge er maskulin eller feminin? Hvem har bestemt det? Det er jo bare tull og nå er vi i 2021 og må slutte å sette ting fast i sånne båser. 

Vi kan faktisk fortsatt beskrive farger, former, lukter og alt annet mellom himmel og jord som feminint eller maskulint uansett hvor progressive vi måtte være. Man må slutte å komplisere ting så jævlig at man snart ikke har et fungerende språk igjen. 

• Liker 4
Skrevet
ElectricScum skrev (1 minutt siden):

Vi kan faktisk fortsatt beskrive farger, former, lukter og alt annet mellom himmel og jord som feminint eller maskulint uansett hvor progressive vi måtte være. Man må slutte å komplisere ting så jævlig at man snart ikke har et fungerende språk igjen. 

vær snill og ikke spor av tråden 🙂

• Liker 2
Skrevet

Menn som bruker neglelakk er kjempe sexy!! 

Anonymkode: 301d8...48a

• Liker 2
Skrevet

Siden du spør, så kan jeg jo svare. Jeg syns ikke det er innafor for voksne menn å bruke neglelakk. Unntakene er hvis du spiller i et rocke/punkband, eller driver med drag. :)

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er mann og har lyst til å lakke neglene mine, vet ikke hvorfor men føler bare for å gjøre dette.

Er det innafor at menn bruker neglelakk og eventuelt hva farge er greit.

Lakker negler når jeg er hjemme og er blitt veldig flink, neglene mine er strøkne.

Menn som lakker neglene sine, er ikke menn. 

Anonymkode: b8eae...b4f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Klart de er menn, de er bare menn med neglelakk. Jeg er sikker på at TS er 100% mer attraktiv, og legg til 10% ekstra for nydelig neglelakk, enn du er med slike kjipe og nedlatende holdninger 👍

Anonymkode: 86a06...41b

• Liker 4
Skrevet

Syns de menneskene som kjører sitt eget løp, og ikke gjør som «alle andre» er de mest spennende menneskene. Så bruk neglelakk, ts, om du ønsker det :) 

Anonymkode: 332cc...5b2

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Stakkars deg så usikker du må være

aquaman-jason-momoa-hotness-evolution-1543567095.jpg

04-men-nail-polish.jpg

06-men-nail-polish.jpg

08-men-nail-polish.jpg

Skrevet
2 hours ago, Hannah80 said:

Siden du spør, så kan jeg jo svare. Jeg syns ikke det er innafor for voksne menn å bruke neglelakk. Unntakene er hvis du spiller i et rocke/punkband, eller driver med drag. :)

Og hvorfor det? Ikke "innafor"? At du personlig ikke liker det er en ting, men hvorfor skal det ikke være "innafor"? Å ha en stripe med farge i håret er greit, men ikke på neglene som består av samme materiale?

Skrevet

Jeg hadde syns det var det kuleste i verden om en mann hadde lakka neglene i samme fargen som bilen, eller om han matcha fargen på neglene med det jeg hadde på meg. Digger det!

Her kan du se andre mannfolk med neglelakk: https://www.reddit.com/r/malepolish/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...