Gå til innhold

Sextelefon operatør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lager podcast om yrket sextelefon operatører, men det finnes svært lite informasjon om dette her i Norge.

Jeg lurer derfor på om noen her inne er det, og vil dele opplevelser/erfaring/jobbyrket med meg? Hvis noen har lyst hadde det vært kult å ta et intervju, helt anonymt!
I denne sammenheng legger jeg også vekt på i podcasten på åpenhet rundt fetisjer, noe det er enda mindre tall på når det gjelder norsk basis. Rop ut om noen sitter på nyttig informasjon/lesestoff/erfaringer  :-)))

Anonymkode: 7b477...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal presentere hvem du er og hva podcasten heter for å virke troverdig og trygg å ta kontakt med? For nå høres det bare ut som en variant av "hei jeg er fotograf" varianten som menn tar for å komme i kontakt med damer så viser det seg at de bare vil griseprate og gjøre nakenshoot som hobby og løy om det for å komme i kontakt med damer. 

Anonymkode: 3dc81...619

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kanskje du skal presentere hvem du er og hva podcasten heter for å virke troverdig og trygg å ta kontakt med? For nå høres det bare ut som en variant av "hei jeg er fotograf" varianten som menn tar for å komme i kontakt med damer så viser det seg at de bare vil griseprate og gjøre nakenshoot som hobby og løy om det for å komme i kontakt med damer. 

Hahaha det skjønner jeg veldig godt, det var selvfølgelig ikke intensjon, men takk for at du påpeker det!

Jeg er en student fra Westerdals som har i eksamen å lage en fiktiv podcast som kan bli potensielt kjøpt opp. Dette er derfor under utvikling og podcasten har derfor ikke noe navn enda. 

Jeg er i hovedsak ute etter informasjon slik at den fiktive podcasten sparker oppover, og yrket blir portrettert riktig, da den lille informasjonen på nettet ikke gjør det. 
Også viktig å presisere, hvis noen sitter på hjelpsom informasjon så trenger vi ikke å møtes, er helt innafor å kun kommentere her i kommentarfeltet, evt mailes eller ringes 😄

(og igjen, alt er anonymt)

Skrevet

Du får ringe en sånn telefon å spørre...

Finnes det sånne telefoner lenger da?

Skrevet
Flintis skrev (Akkurat nå):

Du får ringe en sånn telefon å spørre...

Finnes det sånne telefoner lenger da?

Det finnes mange ulike telefonsex linjer, og har prøvd å ringe fler, men de tar ikke videre kontakt dessverre. Derfor sitter jeg fast og prøver å høre her!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hahaha det skjønner jeg veldig godt, det var selvfølgelig ikke intensjon, men takk for at du påpeker det!

Jeg er en student fra Westerdals som har i eksamen å lage en fiktiv podcast som kan bli potensielt kjøpt opp. Dette er derfor under utvikling og podcasten har derfor ikke noe navn enda. 

Jeg er i hovedsak ute etter informasjon slik at den fiktive podcasten sparker oppover, og yrket blir portrettert riktig, da den lille informasjonen på nettet ikke gjør det. 
Også viktig å presisere, hvis noen sitter på hjelpsom informasjon så trenger vi ikke å møtes, er helt innafor å kun kommentere her i kommentarfeltet, evt mailes eller ringes 😄

(og igjen, alt er anonymt)

Ok så fra å si at det er en podcast så er det nå en fiktiv podcast og fra å trenge bidrag trenger du nå bare kommentarer i kommentarfeltet eller foreslår å ringes. 

Høres ut som nok en useriøs runketråd dette her ass 🤦‍♀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...