AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hei. Jeg skal på tidlig ul imorgen og gruer meg så mye! Har hatt litt blødninger i helga, men bare litt rosa utflod og verking typ i vagina helt ytterst på selve kjønnsleppene! Jeg er i uke 7 (6+1)☺️ Er det noen som har vert så tidlig og sitt eller hørt hjertelyd? Anonymkode: 57241...836
GulSitron Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Jeg tok ultralyd i 6+3. Utvendig og ikke innvendig ul. Vi så hjertet og kunne høre hjertelyden. FullSizeRender.mov
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 GulSitron skrev (1 minutt siden): Jeg tok ultralyd i 6+3. Utvendig og ikke innvendig ul. Vi så hjertet og kunne høre hjertelyden. FullSizeRender.mov Så utrulig gøy🥰 Satser på at vi får se det imorgen, og at alt går fint🤞🏼 Anonymkode: 57241...836 1
Gjest Shawtyella Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 (endret) Ikke grue deg❤Jeg hadde spontanabort igår, jeg merket det veldig godt. Jeg fikk brun spotting og utover dagen fikk jeg sterke mensensmerter og blødninger. Det var trist men jeg var heldigvid bare 4+4 på vei, så jeg er glad det skjedde før det gikk lengre. Var nok ikke levedyktig den spiren her. Er ikke uvanlig å blø litt da noen kvinner har sensitive slimhinner eller vegg inni vagina. Verking er helt normalt og en positiv ting! Så ikke bekymre deg💗Usikker på når du hører hjerteslag, men hjertet banker vel fra uke 6? Så mulig du kanskje hører💓Gratulerer!! Ønsker deg masse lykke til! Oppdater oss!!😍 Endret 29. november 2021 av Shawtyella
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Var på utvendig TUL 6+2 og så hjertet. Selve embryoet var bar en strek 😂 og så tilbake i 12+2 og så et tydelig menneskefoster 15+2 fikk vi se at det var en gutt 💙 Anonymkode: 423e4...6eb
GulSitron Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så utrulig gøy🥰 Satser på at vi får se det imorgen, og at alt går fint🤞🏼 Anonymkode: 57241...836 Jaa, dro egentlig på den ultralyden fordi jeg ikke klarte å stille hodet inn på at jeg faktisk var gravid. 😅 Dro tilbake i uke 13 og jm kunne si med 99% sikkerhet at det var en gutt. Og ut kom en frisk liten gutt 🥰 Det er ingenting å grue seg for, normalt å blø litt til og fra fordi slimhinnene blir skjøre av hormonene 😊
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 Vær forberedt på at 6+1 KAN være litt tidlig til å se hjerte uten at det betyr at det er noe galt. (Når helsevesnet i norge snakker om uke 7 så mener de 7+0 til 7+6). Jeg var i 7+0 og da sa de at vi kanskje ikke hadde sett om vi hadde kommet tidligere. Men hjertet slo fint da og nå er jeg i 3. trimester Anonymkode: f48e3...635 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vær forberedt på at 6+1 KAN være litt tidlig til å se hjerte uten at det betyr at det er noe galt. (Når helsevesnet i norge snakker om uke 7 så mener de 7+0 til 7+6). Jeg var i 7+0 og da sa de at vi kanskje ikke hadde sett om vi hadde kommet tidligere. Men hjertet slo fint da og nå er jeg i 3. trimester Anonymkode: f48e3...635 Okei, takk for svar☺️ håper vi ser hjerteslag selv om vi er litt tidlig ute, at vi er en av di heldige🤞🏼 Anonymkode: 57241...836
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 GulSitron skrev (10 timer siden): Jaa, dro egentlig på den ultralyden fordi jeg ikke klarte å stille hodet inn på at jeg faktisk var gravid. 😅 Dro tilbake i uke 13 og jm kunne si med 99% sikkerhet at det var en gutt. Og ut kom en frisk liten gutt 🥰 Det er ingenting å grue seg for, normalt å blø litt til og fra fordi slimhinnene blir skjøre av hormonene 😊 Ja, jeg drar nå for jeg vil se om jeg er gravid, er så redd for å gå å glede meg så er det ingenting der😅 Så blir spennende å se idag! Gratulera med ein frisk gutt🥰 Anonymkode: 57241...836 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 Shawtyella skrev (16 timer siden): Ikke grue deg❤Jeg hadde spontanabort igår, jeg merket det veldig godt. Jeg fikk brun spotting og utover dagen fikk jeg sterke mensensmerter og blødninger. Det var trist men jeg var heldigvid bare 4+4 på vei, så jeg er glad det skjedde før det gikk lengre. Var nok ikke levedyktig den spiren her. Er ikke uvanlig å blø litt da noen kvinner har sensitive slimhinner eller vegg inni vagina. Verking er helt normalt og en positiv ting! Så ikke bekymre deg💗Usikker på når du hører hjerteslag, men hjertet banker vel fra uke 6? Så mulig du kanskje hører💓Gratulerer!! Ønsker deg masse lykke til! Oppdater oss!!😍 Offdå, så utrulig trist❤️ håper det går bra med deg/dere❤️ Har selv gått gjennom ein sa, og vi brukte lang tid på å bli gravid igjen, så derfor er jeg ekstra nervøs denne gangen.. håper virklig vi får høre hjertet idag, det hadde vore så fantastisk❤️❤️ Anonymkode: 57241...836
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #11 Skrevet 30. november 2021 Shawtyella skrev (19 timer siden): Ikke grue deg❤Jeg hadde spontanabort igår, jeg merket det veldig godt. Jeg fikk brun spotting og utover dagen fikk jeg sterke mensensmerter og blødninger. Det var trist men jeg var heldigvid bare 4+4 på vei, så jeg er glad det skjedde før det gikk lengre. Var nok ikke levedyktig den spiren her. Er ikke uvanlig å blø litt da noen kvinner har sensitive slimhinner eller vegg inni vagina. Verking er helt normalt og en positiv ting! Så ikke bekymre deg💗Usikker på når du hører hjerteslag, men hjertet banker vel fra uke 6? Så mulig du kanskje hører💓Gratulerer!! Ønsker deg masse lykke til! Oppdater oss!!😍 Gynokologen såg at embryoet var 3mm og fostersekken var 11mm, så han trudde eg var i uke 5 og ikkje i uke 6☺️ Han sa at alt såg fint ut, og at alt var som det skulle☺️ Så han anbefalte å komme til bake om 10 dager ca, for då har hjertet begynte å slå🥰 Skal prøve å få henvisning gjennom legen idag, slik at jeg slepper å kjøre i 60min og betale 1500kr for timen, men vist ikke så betaler jeg glatt 1500kr igjen☺️ Anonymkode: 57241...836
Gjest Shawtyella Skrevet 30. november 2021 #12 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Gynokologen såg at embryoet var 3mm og fostersekken var 11mm, så han trudde eg var i uke 5 og ikkje i uke 6☺️ Han sa at alt såg fint ut, og at alt var som det skulle☺️ Så han anbefalte å komme til bake om 10 dager ca, for då har hjertet begynte å slå🥰 Skal prøve å få henvisning gjennom legen idag, slik at jeg slepper å kjøre i 60min og betale 1500kr for timen, men vist ikke så betaler jeg glatt 1500kr igjen☺️ Anonymkode: 57241...836 Tusen takk forresten, ja det var veldig trist men jeg/vi har det greit. Denne var ikke helt planlagt, men var dypt ønsket.. så jeg brukte siste uken på å bli vandt med tanken, det er jo så stort!!💗 Åhh så godt å høre😍😍Så bra alt så bra ut, det er det viktigste. Får håpe ikke tiden går så sakte for deg frem til neste ul, jeg vet hvordam det er å glede seg😍
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #13 Skrevet 30. november 2021 Shawtyella skrev (59 minutter siden): Tusen takk forresten, ja det var veldig trist men jeg/vi har det greit. Denne var ikke helt planlagt, men var dypt ønsket.. så jeg brukte siste uken på å bli vandt med tanken, det er jo så stort!!💗 Åhh så godt å høre😍😍Så bra alt så bra ut, det er det viktigste. Får håpe ikke tiden går så sakte for deg frem til neste ul, jeg vet hvordam det er å glede seg😍 så bra da går greit, alt i alt❤️ Ja, er ein fantastisk følelse å sjå at ein er gravid på pinnen🥰🥺 ja, blek veldig glad når han kunne sjå at det var noe der, så håper bare at det går bra denne gangen❤️ Og at vekene fyker avgårde!🤞🏼 fekk vite for 1 uke sia at jeg var gravid, og denne uka har følt ut som 2 år😂 Anonymkode: 57241...836
Gjest Shawtyella Skrevet 30. november 2021 #14 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): så bra da går greit, alt i alt❤️ Ja, er ein fantastisk følelse å sjå at ein er gravid på pinnen🥰🥺 ja, blek veldig glad når han kunne sjå at det var noe der, så håper bare at det går bra denne gangen❤️ Og at vekene fyker avgårde!🤞🏼 fekk vite for 1 uke sia at jeg var gravid, og denne uka har følt ut som 2 år😂 Anonymkode: 57241...836 Ja det skjønner jeg, man får morsinnstinkt omtrent med en gang, iallefall jeg🥰😍Får håpe det går fort, og at du har en frisk liten en💗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå