Gå til innhold

Er denne penisstr innafor? Helt ærlige svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest de ulike penisstrådene her, og litt usikker hva dere damer liker. Lange? Tykke? Over 20 cm?

Jeg har selv en på 14/13.5 cm. Er denne for liten? Ønsker helt ærlige svar. Noe erfaring med en lignende str?

Anonymkode: b46b2...461

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at du blir usikker på svarene du har sett i andre tråder er vel kanskje den enkle fasiten - folk liker forskjellig... 😅

• Liker 6
Skrevet

Nei den er ikke for liten! 

• Liker 1
Skrevet

Står den montert på veggen?

Anonymkode: 1724f...a5f

Skrevet

Pga alle penistrådene her i det siste tok jeg faktisk frem målestokken i går og holdt den ut fra skrittet som en penis (jeg er dame). Landet på at 14 cm var den lengden jeg syns er ideell når jeg sammenlignet med tidligere partneres peniser og det visuelle. Skader ikke med litt større men 14 er helt perfekt :)

12 er for lite 

Anonymkode: 50002...976

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pga alle penistrådene her i det siste tok jeg faktisk frem målestokken i går og holdt den ut fra skrittet som en penis (jeg er dame). Landet på at 14 cm var den lengden jeg syns er ideell når jeg sammenlignet med tidligere partneres peniser og det visuelle. Skader ikke med litt større men 14 er helt perfekt :)

12 er for lite 

Anonymkode: 50002...976

Hvilken omkrets?

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har lest de ulike penisstrådene her, og litt usikker hva dere damer liker. Lange? Tykke? Over 20 cm?

Jeg har selv en på 14/13.5 cm. Er denne for liten? Ønsker helt ærlige svar. Noe erfaring med en lignende str?

😂

Anonymkode: 9ebc4...7ae

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tror du bare kan glemme disse bekymringene dine. Med helt nøyaktig samme mål kan jeg melde at damene har vært svært så fornøyde. Det vil si, selve målene bryr de seg lite om. Jeg har møtt 3 damer hvor mine mål nok var for små, av totalt ca 60 damer. Og 1 eller 2 hvor mine mål var for store. 
Det de har vært fornøyde med - gjennom korte, mellomlange og lange forhold -er at jeg har satt deres nytelse foran, vært aktiv og følelsesstyrt og sjelden gitt meg før damen kommer i mål. Når man fokuserer på at begge skal ha det deilig så får begge det deilig. Mine tre siste partnere har alle fått vaginale orgasmer hver gang vi har sex. 

Så bare glem linjalen og jobb med holdningene og verdiene du møter en dame med. Det er veldig enkelt å få draget på damer. Bare vær naturlig, blid, positiv og smart, og behandle en dame slik du vil at hun skal behandle deg - med 100% respekt og ærlighet.

Skrevet

Ta juice testen. Kjøp ferskpresset juice fra bama, hvis du får kukken nedi mens den er hard er den for tynn. 

Anonymkode: 9ce8a...115

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta juice testen. Kjøp ferskpresset juice fra bama, hvis du får kukken nedi mens den er hard er den for tynn. 

Anonymkode: 9ce8a...115

Skal man ha juicen i et glass eller mugge?

Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal man ha juicen i et glass eller mugge?

I bøtte 😂😂😂

Skrevet

Uansett størrelser finnes det ulemper og fordeler, greier du å se forskjellen vil du til slutt elske din egen størrelse...

Tenk litt på hva kvinner skriver her om positivitet, og husk at IRL sjelden får bekreftelse på størrelsen. Så bruk heller mere energi på å få en bekreftelse at du er en god elsker, enn å somle bort kostbar tid med noe som ikke kan endres😉

• Liker 1
Skrevet

Hva er vekten?

Det holder ikke å oppgi lengde og omkrets. Ingen liker en hul ballong. Den må ha substans.

Anonymkode: 5d8ba...4a8

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva er vekten?

Det holder ikke å oppgi lengde og omkrets. Ingen liker en hul ballong. Den må ha substans.

Anonymkode: 5d8ba...4a8

😂😂😂

Skrevet

Kan ikke se noe feil med den str. Men om du kun tenker str og ikke hvordan dere kan ha best mulig samspill, ja da spiller det egentlig ingen rolle hvilken str du har. Det sitter mer i hodet😊

• Liker 3
Skrevet

Putter du den inni, er den innafor, tar du den ut, er den utafor. 

slapp av den er helt normal.  

Anonymkode: 6d309...db7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du har lest alle de trådene og fortsatt klarer å være usikker, så er du bare en usikker trollerunker som aldri klarer å innse at for damene er du mer enn enn kuk de skal ha sex med. Det finnes ikke en mann i verden som klarer å tilfredsstille en dame med kuken alene, uansett om det snørrogførti cm eller helt normal som du skriver at du har. Men siden du er så opphengt i vedhenget ditt så kommer det alltd til å stå i veien for deg og et muligens sinnsykt bra sexliv om du bare stoler på at du er bra nok som du er. Jobb heller litt mer med selvtilliten rundt det å føre en fin samtale, gi skryt og oppmerksomhet til damene så skal du se at interessen for deg tar seg opp veldig. Lykke til...

• Liker 5
Skrevet
Anonymus51 skrev (4 timer siden):

Tror du bare kan glemme disse bekymringene dine. Med helt nøyaktig samme mål kan jeg melde at damene har vært svært så fornøyde. Det vil si, selve målene bryr de seg lite om. Jeg har møtt 3 damer hvor mine mål nok var for små, av totalt ca 60 damer. Og 1 eller 2 hvor mine mål var for store. 
Det de har vært fornøyde med - gjennom korte, mellomlange og lange forhold -er at jeg har satt deres nytelse foran, vært aktiv og følelsesstyrt og sjelden gitt meg før damen kommer i mål. Når man fokuserer på at begge skal ha det deilig så får begge det deilig. Mine tre siste partnere har alle fått vaginale orgasmer hver gang vi har sex. 

Så bare glem linjalen og jobb med holdningene og verdiene du møter en dame med. Det er veldig enkelt å få draget på damer. Bare vær naturlig, blid, positiv og smart, og behandle en dame slik du vil at hun skal behandle deg - med 100% respekt og ærlighet.

Takk!

Men de tre damene som har syntes at den var for liten. Er det slik at de har ledd av den når du har dratt den fram? Eller er det i etterkant du har forstått det?

Gjest Anonymus51
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk!

Men de tre damene som har syntes at den var for liten. Er det slik at de har ledd av den når du har dratt den fram? Eller er det i etterkant du har forstått det?

De har aldri kommentert, jeg har bare tenkt det underveis eller i ettertid. Man kjenner om det er god «klaring» der inne, på samme måte som man kjenner om det er veldig trangt.

Damene har nok også merket det men aldri sagt noe. Men det ble med den ene gangen så det var vel en av flere bekreftelser på at de trengte noe større 😂

En dame som ler av en penis er ikke noe for deg. Hun er ikke noe for noen.

Endret av Anonymus51
Skrevet

Jeg har 12.3 i omkrets og 15cm lang. Ligget med 20 damer og fler har kommet tilbake. 

Anonymkode: 4232e...f10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...