AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hei, jeg og kjæresten har vært sammen en god stund nå, men nylig har ho starta å få kontakt med en gutt. Jeg trodde først dette ikke var noe skadelig for forholdet eller noe problem. Men plutselig har jeg funnet ut at hun har suttet å face timet denne fyren på natta og flere ganger før jeg har kommet på besøk. Ho har prøvd å legge skul på det og unngå å fortelle meg hvorfor ho ikke valgte å fortelle meg om at de Face timer. Men det som er verst er at ho har løyet om det når ho skulle Face timet med han, ho har som oftest sagt at hun skulle legge seg eller at ho skulle se på film, men i skjul egentlig snakke med han. Jeg føler mer sviktet når hun tar valget om å prøve å legge skjul på deres kontakt slik. Ikke nok med det, men ho sa i tillegg at hvis denne gutten bodde nærmere så hadde det vært en større sjanse for at ho hadde fått følelser for han. som om at ho allerede bekrefter at ho har noe form for følelser for han. Om ho ikke hadde hatt noe form for følelser for han, ville ho valgt å skjule han slik bak min rygg? Anonymkode: 41520...133 1
Joonas Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Jeg skjønner hva du sier, det er ikke en behagelig opplevelse å oppleve. Jeg hadde ikke satset på denne damen om ho velger å skjule andre gutter/menn bak din rygg og prøver å lyve om det. Det er ikke noe jeg selv hadde akseptert hvert fall. Om du velger å akseptere det er jo ditt valg, men snakk med henne ført om dette og si hva dette får deg til å føle. 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Om ho ikke hadde hatt noe form for følelser for han, ville ho valgt å skjule han slik bak min rygg? Riktig. Hun velger å flørte med denne gutten og driter i hva du føler. Hadde gjort det slutt jeg, for lojalitet i et forhold er noe av det jeg setter høyest.
Virrevirrevapp Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Hæ? Hun lyver om kontakten med ham OG sier rett ut at hun kunne vurdert å date ham? Dette er ikke noe å lure på en gang. Hun er jo ikke lojal. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Har hun suttet på face time? Hva sutter hun på?? Anonymkode: 05bc9...63a 1
Entern Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hun suttet på face time? Hva sutter hun på?? Anonymkode: 05bc9...63a Det tenkte jeg og 😁
Joonas Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hun suttet på face time? Hva sutter hun på?? Anonymkode: 05bc9...63a Tror han mener at hun har valt å Face Time han. Sitte å Face Time han
Entern Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 Uansett, hvorfor skuler de på TS bak ryggen til TS??? Bisarr oppførsel 🤪 1
Joonas Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Uansett, hvorfor skuler de på TS bak ryggen til TS??? Bisarr oppførsel 🤪 TS?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #10 Skrevet 29. november 2021 Kvitt deg med henne. Anonymkode: 66b19...1aa
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #11 Skrevet 29. november 2021 Joonas skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner hva du sier, det er ikke en behagelig opplevelse å oppleve. Jeg hadde ikke satset på denne damen om ho velger å skjule andre gutter/menn bak din rygg og prøver å lyve om det. Det er ikke noe jeg selv hadde akseptert hvert fall. Om du velger å akseptere det er jo ditt valg, men snakk med henne ført om dette og si hva dette får deg til å føle. Unnskyld hvis jeg er dum nå, men både hovedinnlegg og dette svaret (som er skrevet av en helt nyopprettet bruker) er skrevet helt i samme stil. Jeg får inntrykk av at du har startet tråden OG svart deg selv og da blir jeg usikker på intensjonen bak denne tråden. På generelt grunnlag kan jeg si at jeg finner det unødvendig av en kjæreste å skjule/lyve om samtaler/facetiming med en annen gutt. Det vitner om enten at personen har noe å skjule eller at hun frykter din sjalusi. Anonymkode: fdc7a...f4e 3
Entern Skrevet 29. november 2021 #12 Skrevet 29. november 2021 Joonas skrev (7 minutter siden): TS? Trådstarter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #13 Skrevet 29. november 2021 Faan så dårlig språk 😩 Anonymkode: 334e7...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #14 Skrevet 29. november 2021 Det er ikke akseptabelt. Gi henne et ultimatum om at hun ikke kan opprettholde den kontakten om hun vil være sammen med deg Anonymkode: aa7d1...57e
A-hunter Skrevet 29. november 2021 #15 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Faan så dårlig språk 😩 Anonymkode: 334e7...c3d Det er disse som skal jobbe inn pensjonen vår. Så, spar så mye som mulig så lenge det går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå