AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #41 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg foretrekker helt glatt på meg selv (k 37), synes definitivt det er best, ser best ut, får mer seksuel nytelse og det klør og stikker etter 14 dager, ønsker aldri å ha hår.. Selvsagt er det helt frivillig, på samme måte som jeg bare kan anta at de som velger å kjøre busk gjør det av eget fritt ønske. På menn liker jeg gjerne at det er helt kort trimmet eller helst glatt.. Anonymkode: 0b2ec...142 Samme her. Glatte damer gruser fullstendig de med hår. Det visuelle er bare så mye hottere. Får ereksjon bare av synet. Anonymkode: e05c5...d30 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #42 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slik har vi det også 🙈, men vi barberer hverandre som en del av forspillet Anonymkode: fdd6f...17a Noen ganger gjør vi det også. Anonymkode: 0a74b...e5a 1
Gjest Chiroptera. Skrevet 8. desember 2021 #43 Skrevet 8. desember 2021 Foretrekker trimmet busk på begge kjønn. Visuelt foretrekker jeg ukontrollert busk. Men ikke barbert. Aldri barbert. Skal det være glatt så skal det være vokset eller epilert. Kvinne 35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå