Gå til innhold

Glattbarbert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hår på begge. Trimmet hos meg, og elsker hårete menn 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva foretrekker du?

Glattbarbert, litt hår, eller full busk?

Hvor gammel er du, og hvilket kjønn?

Selv er jeg kvinne i slutten av 30 årene og foretrekker litt hår. Min erfaring er at voksne menn foretrekker litt, men han jeg dater nå vil ha meg helt glatt...

Anonymkode: 2ba65...1c5

Det som er mest hygienisk selvfølgelig. Full busk uansett alder. 

Anonymkode: 237ba...1f9

• Liker 4
Skrevet

Av hygieniske og estetiske årsaker foretrekker jeg glattbarbert.

Anonymkode: e05c5...d30

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva foretrekker du?

Glattbarbert, litt hår, eller full busk?

Hvor gammel er du, og hvilket kjønn?

Selv er jeg kvinne i slutten av 30 årene og foretrekker litt hår. Min erfaring er at voksne menn foretrekker litt, men han jeg dater nå vil ha meg helt glatt...

Anonymkode: 2ba65...1c5

Ja så da så.... så da er vel alt greit egentlig.... 🤷‍♀️ 

Anonymkode: e4e3a...dd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Av hygieniske og estetiske årsaker foretrekker jeg glattbarbert.

Tror du trenger å lese deg litt opp.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror du trenger å lese deg litt opp.

Er ferdig utlest. Konklusjonen er riktig.

• Liker 2
Skrevet

K 29 : glattbarbert.

Mannen trenger ikke å være det.

Anonymkode: b3257...a2f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

K 29 : glattbarbert.

Mannen trenger ikke å være det.

Anonymkode: b3257...a2f

Enig. Menn ser bare merkelige ut, spesielt dersom de har hår andre steder. Kvinner er som skapt for å være glatte, også der, fantastisk pent 🤩.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei

• Liker 2
Skrevet

Hun vil ha meg glattbarbert, og er det selv.

Hun vil ha stor kuk, noe en har.

Konklusjonen er at hun er fornøyd.

Happy Wife, happy life.

.

Anonymkode: 612f1...5e5

• Liker 1
Skrevet

K40.

Liker best hår på begge, og det gjør mannen også. Vi har eksperimentert litt i årenes løp, men landet på at alt annet føles feil og ser rart ut på oss. Trimmer noen ganger litt på lengden, og jeg fjerner noen ganger rundt bikinilinjen. Ellers full busk. 

Hva andre gjør har jeg ingen mening om, men håper alle trives med det de har og ikke går på kompromiss med egne ønsker for å please en partner eller "passe inn". 

Anonymkode: 9d2df...d91

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da kan du vel legge frem solid forskning som underbygger dette? :) Håret er der for å hindre støv om andre småting å komme inn der de ikke skal, på samme måte som hår i nesen og øyevipper. Hår i underlivet gir også litt luft, så huden ikke blir for klam og sår og grobunn for sopp. 

Måten man holder seg hygienisk på er faktisk å vaske seg..

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da kan du vel legge frem solid forskning som underbygger dette? :) Håret er der for å hindre støv om andre småting å komme inn der de ikke skal, på samme måte som hår i nesen og øyevipper. Hår i underlivet gir også litt luft, så huden ikke blir for klam og sår og grobunn for sopp. 

Måten man holder seg hygienisk på er faktisk å vaske seg..

trenger ikke være rakettforsker for å skjønne noe så enkelt. Tror du vi har hår på hodet av hygieniske årsaker? Tror du at lengre hår på topplokket gjør det bare lettere å holde hodet rent osv. Les deg opp, start med Donald.

• Liker 1
Skrevet

K over 40 liker best glatt hos begge to. 

Kvinne 

Anonymkode: c424b...0b0

• Liker 1
Skrevet

ikke  glatt

Anonymkode: ba786...91c

• Liker 1
Skrevet

Mann 43

Barberte meg helt glatt i går kveld,smurte inn med baby olje.  Glatt og myk hud. Kona barberte seg helt glatt også.  Vi hadde tidenes sex runde.  Vi kom flere ganger under forspillet begge 2, vi var helt skjelven når vi skulle pule,trodde ikke jeg skulle klare og komme heller siste gang.   

Vi lar det gro imellom vi shaver oss. Vi synes liksom vi steller oss og gjør oss ekstra fine for hverandre en gang i blant. De gangene blir det himmelsk sex.

Anonymkode: 0a74b...e5a

• Liker 1
Skrevet
On 11/30/2021 at 3:23 AM, AnonymBruker said:

Enig. Menn ser bare merkelige ut, spesielt dersom de har hår andre steder. Kvinner er som skapt for å være glatte, også der, fantastisk pent 🤩.

Ja, det det ser rart ut med en blank flekk rundt penis og litt oppover magen, så da fjerner man det også 🙂

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker helt glatt på meg selv (k 37), synes definitivt det er best, ser best ut, får mer seksuel nytelse og det klør og stikker etter 14 dager, ønsker aldri å ha hår.. Selvsagt er det helt frivillig, på samme måte som jeg bare kan anta at de som velger å kjøre busk gjør det av eget fritt ønske.  På menn liker jeg gjerne at det er helt kort trimmet eller helst glatt..

Anonymkode: 0b2ec...142

• Liker 2
Skrevet

Mer hygienisk uten hår? Hvem har ikke tilgang til såpe og vann i vår tid, spør jeg da. Stadig skal man høre bisarre seksuelle hygiene-argumenter som ser bort fra at vanlig kroppsvask er både mulig og...vanlig! Og hva blir klammest og svettest over litt tid innpakket i undertøy, med eller uten naturlig behåring? Svaret gir vel seg selv!

Selv om jeg har noen lystige minner fra tiden med en ex som syntes intim hårfjerning var spennende, har det aldri vært tema i forholdet jeg har vært i siste 14 år (M49+K46). Eneste gangene det kommer opp er når hun (hver gang!!!) angrer etter bikinilinje-fiks med påfølgende kviser og inngrodde hår, kløe, utslett osv. At hun gidder! Men det handler om å ikke skille seg ut blant andre damer i badetøy e.l. og ikke noe jeg oppfordrer til.

For hverandres del lar vi det vokse heller vilt her på begge kanter uten at det er til hinder for noe som helst. Nyter masse god oralsex begge veier gjør vi også, absolutt null stress med det heller.

Jeg syns full busk bare er sexy, jeg da.

Men vi er to ujålete "naturbarn" som var heldige å finne hverandre. Listen over potensielle"turn-offs" er ekstremt kort her. Bra for oss, og mye blir derfor veldig ukomplisert.

Men ellers selvfølgelig, hver sin smak...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 8.32):

Mann 43

Barberte meg helt glatt i går kveld,smurte inn med baby olje.  Glatt og myk hud. Kona barberte seg helt glatt også.  Vi hadde tidenes sex runde.  Vi kom flere ganger under forspillet begge 2, vi var helt skjelven når vi skulle pule,trodde ikke jeg skulle klare og komme heller siste gang.   

Vi lar det gro imellom vi shaver oss. Vi synes liksom vi steller oss og gjør oss ekstra fine for hverandre en gang i blant. De gangene blir det himmelsk sex.

Anonymkode: 0a74b...e5a

Slik har vi det også 🙈, men vi barberer hverandre som en del av forspillet 

Anonymkode: fdd6f...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...