Gå til innhold

Intensivsykepleier på jobbjakt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til Østlandet, nærmere bestemt Osloområdet. Er intensivsykepleier og skal søke jobb. Ønsker å høre her om noen har hørt positivt/negativt om noen av intensivavdelingene i Oslo og omegn? Tenker da ikke på alt som har stått om Covid....

Anonymkode: 5da46...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører at generell intensiv på Ullevål er bra. Mye traumepasienter der, hvis du synes det er en interessant pasientgruppe. 

Anonymkode: 91692...beb

Skrevet

Ullevål er bra. 

Anonymkode: 98aab...037

Skrevet

Generell intensiv på Ullevål virker veldig bra. Er innom der flere ganger om dagen. Medisinsk intenstiv (MIO) er mindre bra. Etter det jeg har observert. Nevrointensiv virker også veldig bra.

Ahus ville jeg styrt unna

Anonymkode: d6510...339

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ahus ville jeg styrt unna

Noen spesiell grunn til det? TS

Skrevet

Er noen år siden nå hun jobbet det nå, riktignok, men jeg har en venninne som er intensivsykepleier som skryter veldig av sin tid på Riksen. 

Anonymkode: 2d82b...5cf

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen spesiell grunn til det? TS

Veldig lite sted, mye intriger og piss
Ullevål og Riksen har større avdelinger enn 10 plasser som Ahus

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig lite sted, mye intriger og piss
Ullevål og Riksen har større avdelinger enn 10 plasser som Ahus

Jeg har en bekjent som har jobbet på intensiv Ahus. H*n sier at det er en flott avdeling med godt arbeidsmiljø, flinke folk og et veldig bra fokus på fagutvikling. Store avdelinger trenger ikke nødvendigvis være en fordel det heller.

Skrevet

Jeg har litt kjennskap til både neurointensiv på Ullevål og generell intensiv på Riksen, og jeg tror begge avdelingene er bra. Kan nok mest om Riksen, da min kjære jobber der, og jeg kan bekrefte at i hvert fall han er en fin fyr 🥰

Anonymkode: b094d...4ee

Skrevet

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har en bekjent som har jobbet på intensiv Ahus. H*n sier at det er en flott avdeling med godt arbeidsmiljø, flinke folk og et veldig bra fokus på fagutvikling. Store avdelinger trenger ikke nødvendigvis være en fordel det heller.

Det kommer jo an på hvilke pasientgrupper TS ønsker å jobbe med. Intensiv på AHUS tar lokalsykehuspasienter, noe som nå betyr at de har mye covid. De større sykehusene i OUS er mer spesialiserte. Selv synes jeg traumepasienter er interessant, og ville derfor valgt generell intensiv på Ullevål. 

Anonymkode: 91692...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...