Gå til innhold

PCR test London med raskt svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan ta PCR med raskt svar?

Lander på Heathrow.

Please help!🙏🏼

Anonymkode: 27ac2...391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra og med kl 4 i natt må du ta testen dag 2, den må sendes inn og det tar lett et par dager å få svar. Jeg var nylig der på jobbreise, testet meg dag 2 og fikk svar dag 7.

Anonymkode: 1de28...bb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fra og med kl 4 i natt må du ta testen dag 2, den må sendes inn og det tar lett et par dager å få svar. Jeg var nylig der på jobbreise, testet meg dag 2 og fikk svar dag 7.

Ta testen dag to og selvisolere til svaret er klart, skulle det stå

Skrevet

Jeg leser det slik at testen senest må tas dag 2. At man kan ta den ved ankomst flyplass. Og at det der finnes flere som kan gi svar på RT PCR (testen det nå er krav om) innen 3 timer? 

Anonymkode: e0b39...7c6

Gjest Anonym 77
Skrevet

Tror du kan ta test samme dag du kommer men er forskjell på tester. Viktig at det står dag 2 test. Det tar minst en dag å få svar på. Ville beregnet lengre tid i disse dager. Så kan det kommer karantene krav når du kommer til Norge. Ting forandre seg fra dag til dag. Jeg skulle egentlig reise til London på søndag men må bare utsette det😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg leser det slik at testen senest må tas dag 2. At man kan ta den ved ankomst flyplass. Og at det der finnes flere som kan gi svar på RT PCR (testen det nå er krav om) innen 3 timer? 

Dette stemmer. Du kan ta den INNEN dag 2 er over, men må absolutt ikke kaste bort tid med å vente på dag 2! Ta den aller helst på flyplassen, men der er de visste mye dyrere. 

Anonymkode: 41395...dca

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Dette stemmer. Du kan ta den INNEN dag 2 er over, men må absolutt ikke kaste bort tid med å vente på dag 2! Ta den aller helst på flyplassen, men der er de visste mye dyrere. 

Anonymkode: 41395...dca

Da har jeg forstått rett.

Før de nye reglene var planen å velge en treg leverandør og vente til dag 2, og så. få svaret når man er hjemme igjen.

Nå får heller strategien være å betale dyrt for den raskeste leverandøren på flyplassen. Da har man resultatet før man er på plass på hotellet og klar til å gå ut og spise lunsj. 

Skrevet

Jeg er fullvaksinert men fikk likevel covid, for tre uker siden. Har billetter til London i starten av januar. Men alle tester vil slå ut positive når man har hatt covid, i mange uker etterpå. Finner ikke regler for dette... Det er jo ikke noe poeng for meg å ta test da, den vil jo uansett vise positivt.... Ellers ville jeg også funnet en dyr test som ga resultatet med en gang. Det koster litt, men mindre enn å avbestille turen.

Anonymkode: 616d9...1ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da har jeg forstått rett.

Før de nye reglene var planen å velge en treg leverandør og vente til dag 2, og så. få svaret når man er hjemme igjen.

Nå får heller strategien være å betale dyrt for den raskeste leverandøren på flyplassen. Da har man resultatet før man er på plass på hotellet og klar til å gå ut og spise lunsj. 

Har du tips til leverandør?

Har planlagt tur dit neste helg. Lander torsdag på Heathrow, men blir ikke helt klok på om jeg skal ta risken eller avbestille turen😭 

Skrevet

Den 3-timers PCR-testen er IKKE godkjent for innreise, i hvert fall ikke foreløpig - jeg har spurt Expresstest (firmaet som står for testingen på Heathrow), så man ta en ordinær PCR-test.

De sier at man skal få svar på denne senest kl. 22 dagen etter man har tatt testen, men jeg leser på TripAdvisor om folk som har fått svar etter 15-18 timer, så jeg håper på det. :) 

Anonymkode: 9d3a5...94a

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Den 3-timers PCR-testen er IKKE godkjent for innreise, i hvert fall ikke foreløpig - jeg har spurt Expresstest (firmaet som står for testingen på Heathrow), så man ta en ordinær PCR-test.

De sier at man skal få svar på denne senest kl. 22 dagen etter man har tatt testen, men jeg leser på TripAdvisor om folk som har fått svar etter 15-18 timer, så jeg håper på det. :) 

Er du sikker? At de ikke misforstod og trodde du spurte om antigen test? De kaller det i alle fall akkurat med samme navn, RT PCR. Tok også den mest omfattende PCR testen som finnes i forbindelse med reise før jeg ble vaksinert, og Volvat fikset den + sertifikat på 4 timer. Så jeg gjetter på at slike løsninger vil poppe opp overalt nå. 

Uansett, mye usikkerhet nå. Jeg følger med noen dager før jeg bestemmer meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du sikker? At de ikke misforstod og trodde du spurte om antigen test? De kaller det i alle fall akkurat med samme navn, RT PCR. Tok også den mest omfattende PCR testen som finnes i forbindelse med reise før jeg ble vaksinert, og Volvat fikset den + sertifikat på 4 timer. Så jeg gjetter på at slike løsninger vil poppe opp overalt nå. 

Uansett, mye usikkerhet nå. Jeg følger med noen dager før jeg bestemmer meg. 

Helt sikker, spurte om 3-timers PCR kunne brukes ved innreise, og svaret var helt klart at det KUN var for utreise.

Men det er selvsagt fullt mulig at det kan komme, det sa hun jeg var i kontakt med også. Jeg skal reise i morgen, så jeg hadde ikke annet valg enn å bestille ordinær test, men om man skal reise lenger frem i tid er det sikkert lurt å se det an. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt sikker, spurte om 3-timers PCR kunne brukes ved innreise, og svaret var helt klart at det KUN var for utreise.

Men det er selvsagt fullt mulig at det kan komme, det sa hun jeg var i kontakt med også. Jeg skal reise i morgen, så jeg hadde ikke annet valg enn å bestille ordinær test, men om man skal reise lenger frem i tid er det sikkert lurt å se det an. 

Ja. men jeg fikk svaret etter full PCR test etter 4 timer her i Norge for et lite år siden. Og når jeg googler er det akkurat denne de nå krever i London, og mange lover svar innen kort tid. 

Her er linken til Volvat, som nå også lover 3 timer for full test.

https://www.volvat.no/lokasjoner/bergen/tjenester/corona-test/pcr-ekspress/?gclid=Cj0KCQiAtJeNBhCVARIsANJUJ2GDJ30ot5eTAyOFf2SlVvxOEIftHOuE4_SKwN_Yvo695J0sdvwTWVwaAiiLEALw_wcB

Finner ingen test som er en mer avansert variant av PCR, eller tar lengre tid. 

Skrevet

Hei!

Noen som vet om det har kommet til nye aktører her som tilbyr rask tilbakemelding? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...