Gå til innhold

Hva gjør man resten av eksamensdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde min første universitetseksamen i dag, og enda en senere denne uka. Men jeg føler meg så trøtt og utslitt etter å ha fokusert så hardt i flere timer, at jeg klarer ikke tanken på neste emne engang. I tillegg har jeg allerede starta å spekulere om jeg bare svarte tull... Hvis det er noen (tidligere) studenter: overbeviser dere dere selv om at det går fint å ta pause resten av en eksamensdag, eller er det bedre å kjøre på og øve til neste?

Anonymkode: 78cae...c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med første unnagjort. Nå er det lurt å hvile. Sove, gå tur, danse eller annen kropskoordinasjon. Mange serier og filmer fungerer ikke som hvile for hodet, mange fysiske aktiviteter gjør det. Etter  hvile for hodet i dag, vil du være mye mer effektiv på studering senere i stedet for ueffektiv lesing et par dager. 

Anonymkode: d84a2...69b

• Liker 2
Gjest Pinnedyret21
Skrevet

Når jeg er ferdig med en eksamen tar jeg resten av dagen fri. Hjernen må få lov til å hvile. Går meg gjerne en tur og ser på en serie. 

Skrevet

Eksamensdagen tar jeg med alltid fri. Føler meg alltid helt tom i hodet etter en eksamen og det er derfor ikke noe vits for meg i å gjøre noe fornuftig 😅

Anonymkode: 79ab2...935

• Liker 1
Skrevet

Jeg slapper av og tar mer eller mindre skolefri både dagen før, samme dag, og dagen etter en eksamen.

Skrevet

Jeg tar alltid fri resten av dagen. 

Med unntak av ett år hvor jeg fikk en eksamen fra 09 til 13, og en annen 15 til 19 på motsatt ende av byen (nidarøhallen og Dragvoll for de som er kjent i Trondheim). 

Da var det bare å hive seg på bussen og omkalfatre hodet best mulig 🤪

(Et annet år fikk jeg 4 eksamener på 5 dager. Så jeg følte jeg var maks uheldig noen semestre på NTNU)

Anonymkode: 38c06...9f4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tar alltid fri resten av dagen. 

Med unntak av ett år hvor jeg fikk en eksamen fra 09 til 13, og en annen 15 til 19 på motsatt ende av byen (nidarøhallen og Dragvoll for de som er kjent i Trondheim). 

Da var det bare å hive seg på bussen og omkalfatre hodet best mulig 🤪

(Et annet år fikk jeg 4 eksamener på 5 dager. Så jeg følte jeg var maks uheldig noen semestre på NTNU)

Anonymkode: 38c06...9f4

Oi, hvordan gikk det med 2 eksamener på en dag? Skulle jo ikke vært lov..

Anonymkode: 78cae...c32

Skrevet

Tar fri resten av dagen, uansett. 

Anonymkode: 05f06...f57

Skrevet

Jeg tok fri både samme dag og dagen etter. Finn på noe positivt istedet, hodet trenger pause.

Anonymkode: c748a...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...