AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Fredag ble jeg frastjålet bankkort og noen har trukket kr. 2000,- under navnet if telf. Noen som vet hva det kan bety? Den som tok kortet har også brukt over tusen kroner på å scanne kortet tre ganger. Saken skal anmeldes, har snakket med politiet i dag. Men hva er if telf? Banken forsto ikke hva dette betydde. De kan vel ikke bruke kortet uten å scanne uten kode og bankbrikke hvis de har brukt nettbanken sin? Anonymkode: b355b...4f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Beklager at jeg skriver rotete, men kan kort misbrukes uten kodebrikke? ts Anonymkode: b355b...4f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Har du sperret kortet ditt da? Anonymkode: b4ece...ffb 2
trøndermann38 Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Beklager at jeg skriver rotete, men kan kort misbrukes uten kodebrikke? ts Anonymkode: b355b...4f2 Ja du må sperre det 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du sperret kortet ditt da? Anonymkode: b4ece...ffb Det er sperret. ts Anonymkode: b355b...4f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Det er sperret, og politiet vil at jeg har med opplysninger fra konto av beløpene som er blitt misbrukt. Hippx Haider Trans har også trukket /scannet kortet med 399,-. Hvilket firma er det? Banken kunne ikke svare på stort. Hvor lang tid tar det før man får pengene tilbakeført etter anmeldelse? ts Anonymkode: b355b...4f2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er sperret, og politiet vil at jeg har med opplysninger fra konto av beløpene som er blitt misbrukt. Hippx Haider Trans har også trukket /scannet kortet med 399,-. Hvilket firma er det? Banken kunne ikke svare på stort. Hvor lang tid tar det før man får pengene tilbakeført etter anmeldelse? ts Anonymkode: b355b...4f2 Fant ut at det er et privat taxiselskap.. Jeg har tt-kort og ville brukt tt-kortet der egenandelen er på kr. 62,-. ts Anonymkode: b355b...4f2
Mezzosoprena Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er sperret, og politiet vil at jeg har med opplysninger fra konto av beløpene som er blitt misbrukt. Hippx Haider Trans har også trukket /scannet kortet med 399,-. Hvilket firma er det? Banken kunne ikke svare på stort. Hvor lang tid tar det før man får pengene tilbakeført etter anmeldelse? ts Anonymkode: b355b...4f2 Men du trenger egentlig ikke å finne ut av hvem som har trukket penger fra kortet ditt - ta med dokumentasjonen til politiet og så etterforsker de saken for deg. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå